sorun yok hallolmuştur.
sorun yok hallolmuştur.
Benimde bu aralar canım sıkkın sebebi ise.
Mct250 nin motor kulağı catlamıştı yağ atıyordu motoru usta dağıttı kaynattı ve topladılar yağ sorunu ortadan kalktı.
Fakat daha önce olmayan sorunlar bu sefer olmaya başladı. Sağ piston randımanlı çalışmamaya motor gaz açtığında yığılma yapmaya başladı gazı kestiğinde ise motor kasmaya başladı. sağ eksozdan önce siyah sonra giri duman cıkmaya başladı motor aşırı ısınmaya başladı.
Bu olay olunca karbürotör sökülüp temizlendi hava filitresi temizlendi sübap ayarı yapıldı bujiler değişti ve pipolar değşti.
Şimdi eskisinden çok daha iyi gaza basınca uzayıp gidiyor kasma kalmadı ama birinci viteste kalkışlarda yani hafif gaz verince motor öksürmeye ve silkelemeye başladı bu sorunuda nasıl hallederiz bilgisi olan yardımcı olabilirmi .
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
beyler motorum özellikle sabahları kalkıştan bir süre sonra 1. vitese geçirdiğimde ya da boşa aldıktan kısa bi süre sonra stop ediyor,bir süre sonra düzeliyor bu ama sizce normal mi bu?daha soğuk havalarda bile yapmazdı bunu sizce nedeni ne olabilir?
Arkadaşlar başka Topic'e de yazmıştım ama cevap alamadım:
motorum 9000Km yi geçti ikinci bakımda yaptırdığım subap ayarını şimdi ya da başka bir zaman tekrar yaptırmam gerekirmi?..
112ciyiz
mondial 151 rs'nin lastik hava basıncı ne kadar ? lastiğin ebatları 130/60/13 şimdiden teşekürler
madem aramızda bi motor cu var benimde bi sorum olucak... abi benim yüzlük motorum var ön dişilyi büyüttüm 15 li taktım 1.2.3 de uzuyor ama 4 de atınca hiç birşey deişmiyor 3 te yüz yapıyorum 4 de aynı yüzü geçemiyorum ne yapmam lazım ayrıcam çok güzel motor yıkarım gölgede ve yaklaşık yarım saat yıkar yarım saat te silerim ;)
dıslı oranlarını hesapla motoruna gore http://www.sprocketcalculator.com/ ondan sonra dıslıyı tak ona gore motorun gucu yetmeyebılır demek ıstedıgımı daha ıyı anlyacaksın
yardımcı olursan sevinirim ya msn adresimi versem eklermisin orda konusalım aydınlatırsam sevinirim Ram0x4518@hotmail.com bekliyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------
bana yardımcı olucak birini arıyorum bazı sorularım olucak motorum hakkında
arkadaşlar vn 800 kullanan varsa aranızda sormak istiyorum. bu makinanın yedek parçasını bulmak zor. bildiğiniz bir yer var mı acaba vn 800 parçası elinde olabilecek. tşk.
Honda spacy 110 maxi scooter için hangi madeni yağı önerirsiniz.yağ konusunda hiç bi bilgim yok.teşekkürler
merhabalar 250cc su sogutmalı motorumda çok ilginç bi sorunla karşı karşıyayım.motora tek kişi bininci hiçbir problem yok ancak iki kişi bindigimde bir süre sonra gaz kesiyor ve stop ediyor.biraz durduktan sonra tekrar çalıştırıorum gene 2 kişi biniyorum ya gidiyor yada tekrar stop edebiliyor???soğutma sistemiinden süphelendim ve tüm kontrolleri yaptım.müşür fan swich karbiratör suyu gibi bunlar ok.anacak bişeyi fark ettim kapalı otoparkımda rölantide motoru ayaklıkta çalıştırıorum aşırı derecede ısınıyor.hararet ibresi daha 5 dk gecmeden hareketleniyor:S daha ilk çalıştırdıgım süre içerisinde 5 10 dk larda sanki yola çıkmışım yormuşum gibi bi durumla karşı karşıyayım.tecrübesi önerisi olan varsa cvplarınız beklıorum motorseverler....
Mehmet ali (MALİ) Daelim S2 250
16 GN 340
0536 220 07 52 olumsuz_asi@hotmail.com
bi tavsiye de benden nikelaj yada krom kaplı egzozst 'larınızın üzerinde yanık, ayakkabı yanığı,leke ve benzeri kirleri METAL CLEANER adlı temizleyici var,,bulamazsanız bıçak bileyen ve çaydanlık tamiri yapan yerlerde tencere parlatıcısı satılır.lekeli yeri ıslatıp üzerine yedirin nemli bir bezle ovalayın....
tüm bilgileriniz için teşekkürler arkadaşlar benim de zamanım oldukça sizlere katılıcam şimdilik allaha emanet olun kazasız bir sürüş dilerim herkese
40yada 50 numara api sg ve üstü peerformans seviyesinde istediğin yağı kullanabilirsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:09 ----------
Motorunda benzin otomotiği görevi gören benzini vakumlayan diyafram mantığı ile çalışan bir parça var, bu parça iki kişi bindiğin zaman fazla güç verdiğin için gazı daha fazla açtıığın için daha fazla ısınmakta veısındığı zaman içindeki diyafram vakum dolayısı ile sıkışmakta. Motor doğal olarak stop ediyor. Bir süre beklediğin zaman soğuyunca geri açılıyor diyafram çalışotırıp devam ediyorsun. Bir servise götürmelisin motoru, hallederler..
GKN MOTORS
Çorbada Benimde Tuzum Olsun
1)Fren Balatası Alırken Fren Balatasının Renginin Yeşil Olmasına Dikkat Edin Ayrıca Üzerindeki Çentiklerin Görünürlüğünün Fazla Olduğuna Emin Olun Yeşil Renk Kaliteli Demektir Bu Arada
2)Akünüzü Söküp Başka Bir Motoru Çalıştırmak İçin Onun Motoruna Takviye Yaptıysanız Akünüzü Kendi Motorunuza Taktıktan Sonra Farları Yakmayınız Çünkü Akünüzün Sarjı Bitmiş Diğer Motora Taktığınız İçin Ters Düz Oluyor İçindeki Akü Suyu Buda Elektirikğin Açığa Çıkmasına Sebeb Oluyor Kısaca Kendi Motorunuza Tekrar Taktığınızda Akünün Sarj Etmesi İçin Farlarınızı Yakmayın Ve 1-2 Tur Fazladan Atın.(Bu Olayla Genelde Scooter'lerde Karşılaştım)
3)Motorda Hava Akışının Olduğu Yani Hava Flitresiyle İlgili Olan Bütün Bölümleri İtinayla Kontrol Edin En Ufak Bir Delik Boşluk Vs. Gibi Şeylerin Motorunuza Yapa Bilicekleri Şunlardır
Motor Seri Atak Kalkmaz&50-60Km Hız Arasında Bİr Yığılma Meydana Gelir Bunları Yaşıyorsanız Motorunuz Biyerden Hava Kaçırıyor Demektir Dikkatlice Kontrol Edin.(Aynı Sorunu Ben Yaşadım Bir Bez Parçası Tıkadım Ve Çok Şey Fark Etti)
4)Motorunuzu Yıkadıktan Sonra Arka Fren Balatası Ve Kayışlar Islanacağı İçin Frenleme Olmaz Onun İçin Zank Die Yola Fırlamayın FRENLERİNİZ TUTMAZ Yoksa Frenlerinizi Ve Kayışlarınızı Kurutmanın En İyi Yoluda Arka Frene Gücünüz Yettince Asılın Ve Gazı Verin Yaklaşık 45 Sn. Kadar Ondan Sonra Frenlerinizin Eskisinden Daha İyi Tutduğunu Göreceksiniz Çünkü Hem Frenin Üzerindeki Toz Pislik Gidiyor Yıkandığı İçin Hemde Kurutmuş Oluyorsunuz.
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Teşekkürler GKN.ben kendim buldum sorunu ve hallettim servisin yaptığı pisliği topladım.bakıma gönderdiğimde karbiratörü temizlemişlerdi bende burdan yola çıkarak kontrol ettim karbiratöre hava girişi borusunun kelepçesi tam sıkılmamış.baktığımda takılı gibi duruyor ancak motora iki kişi binince ağarlığın oturmasıyla motor bloğu ile hava filtresi esnio ve hava giriş borusu çıkıp girio.böylece motora gereğinden daha fazla hava girişi oluyor ve motor bayılıyo.bir ikinci hata GKN ın bahsettiği benzin dagıtımını yapan parçadan karbiratöre benzin giden küçük hortum şasenin altından değil üstünden geçiyor ve ikinci kişi motora binince bu benzin hortumu bagajla şase arasında sıkışıyor motora az benzin gidiyor.Sonuç: çok hava az benzin zengin karışımın tersi motor bayılıp duruyor.
neyseki hallettim sorunu teşekkür ederim yardımcı olan arkadaşlara yolunuz açık olsun...
Mehmet ali (MALİ) Daelim S2 250
16 GN 340
0536 220 07 52 olumsuz_asi@hotmail.com
slm herkeze bendede bi jawa var çift silindir 350 cc topladım ii oldu ateşleme sistemini değiştiricem elektronik yapıcam malzemeyi ne kullanayım hangi modelin ateşleme gurubu olur bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekleniyor
arkadaşlar dünden beri bu topicteyim 34 sayfayı okudum bende birkaç soru sormak istiyorum
jinlun 150-5 motosikletim var geçtiğimiz hafta motosikleti söktüm cok fazla bilgim olmadıgı için motoru şaseden ayırmadım ön çatalda üzerinde motoru falan güzelce sarıp şaseye boyadım koltukları yenidne deri kaplıyorum
sıkıntım krom kaplı bölgeler çil çil paslanma yapmılar bunları geçirmemin bir yöntemi varmı yoksa tekrarmı krom kaplanması lazım
anadolu yakasındayım krom kaplayan yerleri biliyorsanız yer ve fiyat söyleyebilirseniz sevinirim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)