MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!
Reklamlar
-
Selam arkadaşlar benim bi sorunum var pıoner qm 200-2a capır bi motorum var 2 ay oldu aldıgım mordakı sorunum şu motorum yolda gitmiyo yanı 200 luk bi makına gibi gitmiyo 5 viteste gazbastınmı bagırmaya başlıyo bidaha vites istergibi uzun mesafede ısınıyo bayagı ısınıyo ekzoz sararmaya başladı bide 80km hızdan sonra motorda ki vibrasyon cogalıyo adam titremeye başlıyo ustunde acaba performan s dişlisi taktırsam vites konusu dzelirmi bana yardım cı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler
Reklamlar
-
02 Kasım 2009, 18:39
#602
Selamlar.. Benım sorunum marşş... İlk basmada sankı piston üst olu noktadaymıs gııbı zorlanıyodu ıkıncı basmada rahat rahat donuyodu.. zamanla zamanla ıyıce zorlanmaya basladı sımdı ıse marşa bastıgımda tık .. tık diye ses gelıyor ve marş donmuyor.. motor 3 aylık mondial 125 zn... ustaya sordum pıston ust olu noktada kalıyo ılk basmada arada bır zorlanabılır dedı ama bu gıt gıde artttı ve su anda tık diye ses gelıyo marş hiç donmuyo bu yuzden ayakla çalıştırmak zorunda kalıyorum ... elektrık tesısatı tamamen sağlam ve akumde full... lütfen yardım....
-
02 Kasım 2009, 18:46
#603
dostum marş motoru deiştirip dene bakalım..
-
02 Kasım 2009, 18:50
#604
-
02 Kasım 2009, 19:29
#605
marş motorunun içerisinde,
4 adet (motoruna göre değişkendir azda olur çokta) kömür bulunur,
ve bu kömürler bitmeye yaklaştıkça marşın güç kaybeder ve sonucundada işlevini yitirir.
Buda İhtimaller arasında...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
08 Kasım 2009, 10:07
#606
selamın aleyküm beyler ya siyah jantın iç kollarını yeşil yapsak tüv türk muayenesini etkilermi ? şimdiden teşekürler cevaplarınız için
-
08 Kasım 2009, 10:23
#607
t.madde adlı üyeden alıntı
selamın aleyküm beyler ya siyah jantın iç kollarını yeşil yapsak tüv türk muayenesini etkilermi ? şimdiden teşekürler cevaplarınız için
hayır etkilemez sadece motorun orjinalliğini etkiler..
-
08 Kasım 2009, 10:26
#608
ybr_man adlı üyeden alıntı
hayır etkilemez sadece motorun orjinalliğini etkiler..
çok sağol
-
08 Kasım 2009, 18:29
#609
can sıkıntısından nette dolaşırken bazı sitelerde denk geldim (yeni Polini debriyaj tasları) bunlar 151 rs ye olurmu baktığım sitede italyan scooter sahipleri vardı 200 cc motorlardan bahsediyolar
-
11 Kasım 2009, 23:48
#610
selam arkadaşlar ben erdoğan bornova stadının yanında motorsiklet tamir ve bakım hizmeti veriyorum.sorularınız olursa yanıtlayabilirim.ayrıca çayada beklerim.haktan motor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------
selam arkadaşlar ben erdoğan bornova stadının yanında motorsiklet tamir ve bakım hizmeti veriyorum.sorularınız olursa yanıtlayabilirim.ayrıca çayada beklerim.haktan motor
520 sk no 27.b
-
12 Kasım 2009, 00:15
#611
reis3641 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar benim bi sorunum var pıoner qm 200-2a capır bi motorum var 2 ay oldu aldıgım mordakı sorunum şu motorum yolda gitmiyo yanı 200 luk bi makına gibi gitmiyo 5 viteste gazbastınmı bagırmaya başlıyo bidaha vites istergibi uzun mesafede ısınıyo bayagı ısınıyo ekzoz sararmaya başladı bide 80km hızdan sonra motorda ki vibrasyon cogalıyo adam titremeye başlıyo ustunde acaba performan s dişlisi taktırsam vites konusu dzelirmi bana yardım cı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler
Malesef hiçbir çinli, muadili olan japonlar gibi gitmiyor..
5. vitesteyken bağırması ve vites istemesi dişlilerin büyük olmasından kaynaklı..
Arka dişlileri küçültürsen vites araları açılır, son sürat biraz artar ama kalkışlar biraz yavaşlar..
Kısacası senin sorun dediğin şey Çin gerçeği..Malesef benim motorda öyle..
-
16 Kasım 2009, 21:24
#612
-
26 Kasım 2009, 18:16
#613
Selam motor tutkunları ben yeni motorlanmış bir çaylak olarak size biraz sorularım var cevaplarsanız çok sağolun
1.Motorum 5 aydır kullanılmadığı için aküsü boşalmış ve eski sahibi 3-4 güne kendini tamamlar dedi ama dediği çıkmadı.Motor hala marşla çalışmıyor ve ayak pedalıyla çalıştırıyorum.Bugün gezerken bir parkta stop ettim ve biraz oturduktan sonra tekrar motoru çalıştırmak istedim.Ayak pedalıyla 7-8 kere denememe rağmen çalışmadı.Arkadaşımla beraber biraz ittirerek sonunda çalıştırdık.Bunun aküyle ilgili olduğunu sanmıyorum ne dersiniz.Motorda bir problem olabilirmi? bayramdan sonra genel bakımını yaptırmayı düşünüyorum zaten ordaki ustalar sorunu bulabilirlermi acaba
2.Genel bakımda ustaya şunlarada bi göz atmasını söyleyecem;
Yağ değişimi
Hava Filtresi
Duruma göre buji değişimi
Duruma göre sübap ayarı
Zincir/dişli temizliği ve yağlaması (zincir spreyi ile)
Rulman yağlama, v.b.
Bunlar dışında nelere baktırmamı tavsiye edersiniz?
Ayrıca şimdiden Kurban bayramınızı kutluyorum.Nice Kurbanlara inş.
-
26 Kasım 2009, 19:23
#614
Genel bakım deyince zaten merak etme usta her yerine bakar. Gerekenleri yapar sen baştan sona bi bakım yapalım de yeter.
İlk sorununu da yine genel bakımda diğer sorunlarla birlikte çözer merak etme.
Ustayı sıkmadan çok gereksiz soru sormadan yeterli uzaklıktan ne yapıyor ne yapmıyor izle. Hem motorunu tanırsın hem de sıkılmazsın..
Tabii ki debriyaj ayarı, fren ayarı ve bunların balatalarına da baksın..
-
26 Kasım 2009, 22:05
#615
benim sitede resmini koyduğum servise gidin, her türlü bilgiyi alırsınız , en sağlıklı şekilde yaptırırsınız bakın resimler de telefon numarası var ayrıca telefon edip sorabilirseniz, tüm merak ettiğiniz bilgilere, kolaylıkla ulaşabilirsiniz,, o serviste teknik kadro çok iyidir sahibi birsen hanım bile motosiklet tamirini bilir zira kendine sorduğumda abi ben bu işi yapıyorsam önce her şeyi kendim iyi bilmeliyim ki der, müşterinin memnuniyetini bileyim der, motosiklette yapılan bir işi bilmeden, bu işi yapmak bence acemilik olur der, bakın bir bayan bile kendini bu işe adamış motorun nasıl tamir edileceğini hepimizden iyi bilmesi bence çok önemli,bence bir insan yaptığı işi bilinçli yapmazsa o işten gerekli randımanı alamaz...hayatım da ilk defa işini bu kadar önemseyen, seven bayan gördüm,,, buda beni çok mutlu etti, her zaman gözüm kapalı motorumu emin ellerde bakımını,tamiriniyaptırmak benim için gönül rahatlığı oldu diyebilirim... ayrıca bu serviste kazık yok herşeyden önemlisi dürüstlük,dogruluk çalışkanlık ,yaratıcılık problemlere kesin çözüm bulunmasıda cabası bence bu servise gelmeyen kaybeder..... sakın yanlış anlamayın şahsımın herhangi bir ortaklığı yoktur. bazı arkadaşlar yanlış düşünür diye yazmak zorunda kaldım...eminim gelip görsünler bana hak verecekler isterlersede bu siteye yazsınlar,,,,
MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR
-
29 Kasım 2009, 00:35
#616
purenake adlı üyeden alıntı
Genel bakım deyince zaten merak etme usta her yerine bakar. Gerekenleri yapar sen baştan sona bi bakım yapalım de yeter.
İlk sorununu da yine genel bakımda diğer sorunlarla birlikte çözer merak etme.
Ustayı sıkmadan çok gereksiz soru sormadan yeterli uzaklıktan ne yapıyor ne yapmıyor izle. Hem motorunu tanırsın hem de sıkılmazsın..
Tabii ki debriyaj ayarı, fren ayarı ve bunların balatalarına da baksın..
Sağolasın hocam ya eyvallah
sudabatmayanadam maalesef İstanbulda deilim orada olsam ilk gideceğim yer olurdu.
-
02 Aralık 2009, 21:29
#617
http://img.donanimhaber.com/upfiles/...D2D9472A48.jpg 1sene sonra bütün motosikletler LPG çevrilecek şu an bakanlıkta onay bekliyor onaylandığında motorcular için bence bayram günü ilan edilmesi bile az olur diyorum... 200KM de 5tl yakıt harcanıyor..... böylece herkesin yakıt sorunu ortadan kalkıyor...tehlikesi bence yok zira gaz kaçağında depo gazı anında kitleme yapıyor... ayrıca düşme çarpma anında takılan tüp ün patlamama garantisi var isterse üstüne tır çıksın problem sıfır.....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:24 ----------
http://img.donanimhaber.com/upfiles/...D2D9472A48.jpg
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 ----------
http://img.donanimhaber.com/upfiles/...8B655B95A5.jpg
MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR
-
02 Aralık 2009, 21:30
#618
iyi olur valla motorum zaten bişey yakmıyordu tüp takınca hiç bişey yakmaz
-
02 Aralık 2009, 21:37
#619
sudabatmayanadam adlı üyeden alıntı
Ankara'da motosiklet döşemesi işiyle uğraşan bir kişi, yakıttan tasarruf etme amacıyla motosikletine LPG tüpü taktı.
İŞTE LPG'Lİ MOTOSİKLET
Ulus'taki YİBA Çarşısı'nda, motosiklet döşemesi üzerine iş yeri bulunan Yüksel Kalaycıklıoğlu, LPG tüpünü kendisinin taktığını söyledi. Motosiklet sürücülerinin daha az yakıt sarf etmesi için aracına LPG taktığını belirten Kalaycıklıoğlu, “1,5 sene uğraştım. Gerekli randımanı aldım” dedi.
Sistemi nasıl kurduğuna dair bilgi veren Kalaycıklıoğlu, LPG'ye dayanıklı basınç tüpü yaptırdığını, motosikletin beyninde de bazı değişiklikler yaptığını ifade ederek, “Basınç altında sıvılaştırılmış gazlar, alçak atmosfere çıktıkları zaman soğuyor ve beyin çalışmaz hale geliyor. Onun için gerekli şeyleri yaptım, motora uyguladım, çalıştırdım. 15-20 gün randıman alamadım. Ayarları yaptırdıktan sonra randıman aldım. Benzinden daha iyi çekişi var. Çok ekonomik” diye konuştu.
Kalaycıklıoğlu, LPG tüpü takmadan önce motosikletinin kilometrede 30 Kr'lik, taktıktan sonra ise 8 Kr'lik yakıt tükettiğini kaydetti.
Sistemin çalışması hakkındaki bir soruya ise Kalaycıklıoğlu, “Gaz, LPG tankından beyne geliyor. Oradan mikserlere dağılıyor. Yanma odasında yanıp dışarı çıkıyor” yanıtını verdi.
LPG sistemleri hakkında daha önce bilgi sahibi olmadığını anlatan Kalaycıklıoğlu, konuyu en ince ayrıntısına kadar araştırdığını ifade etti.
Kalaycıklıoğlu, LPG'nin ruhsata işlenmesi için ilgili yerlere başvurmayı düşündüğünü de belirterek, “Bir de patentini almayı düşünüyorum. Deneme amaçlı yaptığım için kullanmıyorum. Onları aldıktan sonra kullanmayı düşünüyorum. Şu an ekonomik durumum iyi değil. Ekonomik durumumu düzelttiğim zaman patentini almayı düşünüyorum” dedi.
UZMAN GÖRÜŞÜ
Makine Mühendisleri Odası Sorumlu Mühendisi Cemal Gedikoğlu ise motosiklete LPG tüpü takılmasının yasal bir sınırlaması olmadığını belirterek, “Ama her araca LPG tüpü takmanın uluslararası standardı var. O standarda uyduğu sürece kimse 'motosiklete niye LPG tüpü takıyorsunuz?' deme lüksüne sahip değil” dedi.
LPG montajının Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ile Makine Mühendisleri Odası tarafından yetkilendirilmiş firmalarca yapıldığını hatırlatan Gedikoğlu, “O firmalar aracılığıyla LPG montajı yapılabiliyor. Yasal boyutu bu. Şahıs kendi başına bir araçta o tür bir değişiklik yapma yetkisine sahip değil” diye konuştu.
“Kişinin kendi başına LPG montajı yaptığı taktirde bunu ruhsatına işletemeyeceğini” anlatan Gedikoğlu, “oluşacak her türlü kazadan da kişinin kendisinin sorumlu olacağını” söyledi.
MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR
-
03 Aralık 2009, 00:22
#620
Enigma 52
Üye Profili
Özel Mesaj Yolla
Bu kullanıcıya ait mesajları bul
Arkadaş Listeme Ekle
Yeni Üye
Ad Soyad: cahit akağaç
Şehir: İstanbul (Anadolu)
Online: Sitede Değil
Gönderilenler: 1 Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 16/Şubat/2009 Saat 20:32
arkadaşlar iyi diyorsunuzda ben kuryelik yapıyorum ve günde en az 200 km yol yapıyorum 11 aydır kendi yaptığım lpg li motorumla çalışıyorum benzine göre %50 tasarruflu banzinle 105 lira yakıyor motorum gazla 54 lira siz olsanız günde 200 kilometreyi hangisinle yapardınız arabadan daha güvenli olduğunu samimiyetle söylerim arabada şase içinde monte edilmiş vaziyette arkadan çarpmalarda sıkışması daha kolay motorda ise arka bagajda çarpışma ve yere düşme esnasında gaz kesici sensörleri var hatta motor yere düşmeden gaz kesilmiş oluyor
MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)