MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!
Reklamlar
-
19 Ağustos 2009, 23:39
#561
turkmath adlı üyeden alıntı
selamlar...yeni aldığım seyhan 150c'nin ikinci günde ön sağ sinyal lambası yanmadı, daha sonra aynı tarafta sağ arka yanmamaya başladı...problem nedir acaba? Birde sola sinyal aralığı normal seyrinde yanıp sönerken sağa sinyal çok hızlı yanıp sönüyor. Yardımlarınızı bekliyorum. saygılar...
Sinyallerden birisi yanmazsa o tarafın diğer sinyali hızlı yanar söner.
Arabalardada motorlardada drum böyledir
Ampulleri kontrol etmeni öneririm. Muhtemelen patlamıştır.
Eğer onlarda sorun yoksa, kablolara bak.
Reklamlar
-
19 Ağustos 2009, 23:49
#562
AydoganX adlı üyeden alıntı
Sinyallerden birisi yanmazsa o tarafın diğer sinyali hızlı yanar söner.
Arabalardada motorlardada drum böyledir
Ampulleri kontrol etmeni öneririm. Muhtemelen patlamıştır.
Eğer onlarda sorun yoksa, kablolara bak.
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. sağ sinyallerin ikiside çalışmıyor...sadece ön gösterge panelinde sağa sinyal ikonu çok hızlı bir şekilde yanıp sönüyor...neyse yarın koruma demiri taktırmaya gideceğim servise, öğreniriz gerçeği...akşam akşam lamba mamba sökmiyeyim şimdi
-
19 Ağustos 2009, 23:51
#563
turkmath adlı üyeden alıntı
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. sağ sinyallerin ikiside çalışmıyor...sadece ön gösterge panelinde sağa sinyal ikonu çok hızlı bir şekilde yanıp sönüyor...neyse yarın koruma demiri taktırmaya gideceğim servise, öğreniriz gerçeği...akşam akşam lamba mamba sökmiyeyim şimdi
Rica ederim.
Birde doğa şartlarından dolayı ampulün yuvaya bağlantı noktalarında zamanla korozyon oluşuyor ve buda iletkenliği kesiyor.
Bu sebepten dolayıda sinyaller çalışmıyor olabilir.
Kontrol etmek lazım
-
25 Ağustos 2009, 13:12
#564
Pinomatik Hortumundan Benzin hortumu olurmu
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
25 Ağustos 2009, 13:18
#565
ugurapay adlı üyeden alıntı
Pinomatik Hortumundan Benzin hortumu olurmu
elastikmi abi yani sert degil heralde
cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın
:
-
25 Ağustos 2009, 13:29
#566
Takamadım sert Musti serum hortumu tak dedi bir deneyecem bakalım olaçakmı
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
25 Ağustos 2009, 13:54
#567
Arkadaşlar Kromajcıyım Choppercılar kulaklarınızı ıyı acın ve ıyı dınleyın :D Kromlu parcalarınızı asla soguk su yada sıcak su ıle yıkamayınız Temızlık ıcın sabun vs kulllanmyan herzaman pamuklu ılık su ıle temızleyın Ayrıca hıc paslanmamasını ıstıosanız Temız kromaj ustune Vernık yada Lak atmayı unutmayın ! ve motorunuza su deydıgın en kısa zamanda kurutun yagmur suyundakı yogun asıt oranından dolayı normalden cok daha cabuk paslanır ! Detaylı bılgı ıcın Pm
-
25 Ağustos 2009, 14:19
#568
Neyse orjinal hortumu buldum bir arkadaşa altırttım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:18 PM ----------
ad0man1ac adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Kromajcıyım Choppercılar kulaklarınızı ıyı acın ve ıyı dınleyın :D Kromlu parcalarınızı asla soguk su yada sıcak su ıle yıkamayınız Temızlık ıcın sabun vs kulllanmyan herzaman pamuklu ılık su ıle temızleyın Ayrıca hıc paslanmamasını ıstıosanız Temız kromaj ustune Vernık yada Lak atmayı unutmayın ! ve motorunuza su deydıgın en kısa zamanda kurutun yagmur suyundakı yogun asıt oranından dolayı normalden cok daha cabuk paslanır ! Detaylı bılgı ıcın Pm
İşimicabı soruyorum mat krom yapıyormusunuz
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
27 Ağustos 2009, 17:00
#569
selam arkadaşlar
ustalardan yardım bekliyorum
monero cmx 250 sente ayarını bulamadık pistonlar en tepedeyken eksentirik dişlisindeki işaretti de yerine getirdik krank milindeki işaretlerde piston tepedeyken yerinde iki silindiride ayarladık aynı şekilde ama senteyi bulamadık bir kaç usta baktı ama boş v motor olması adamların kafasını karıştırıyor galiba okudugunuz için ve yardımlarınız için şimdiden teşekkurler (not acemi üye idare edin )
-
27 Ağustos 2009, 17:05
#570
Emme açılma avansını senin değiştirmemen gerekir, sabittir.eksantirk dişlisi üzerinde belirgin bir işaret olması lazım
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
27 Ağustos 2009, 17:46
#571
teşekkürler
htmetin adlı üyeden alıntı
Emme açılma avansını senin değiştirmemen gerekir, sabittir.eksantirk dişlisi üzerinde belirgin bir işaret olması lazım
motorla usta uğraşıyor bende biraz anlıyorum ama ikimizden bir usta çıkmıyor galiba ))
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 PM ----------
Tikit adlı üyeden alıntı
motorla usta uğraşıyor bende biraz anlıyorum ama ikimizden bir usta çıkmıyor galiba
))
onlarıda ayarlamışız ama dogrumu yanlışmı konumu tam olarak nasıl ?
-
28 Ağustos 2009, 15:40
#572
tamirci motoru iade etti yapamıyormuş
yokmu bu işin uzmanı bi sente ayarı o kadarmı zor
-
31 Ağustos 2009, 17:36
#573
ad0man1ac adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Kromajcıyım Choppercılar kulaklarınızı ıyı acın ve ıyı dınleyın :D Kromlu parcalarınızı asla soguk su yada sıcak su ıle yıkamayınız Temızlık ıcın sabun vs kulllanmyan herzaman pamuklu ılık su ıle temızleyın Ayrıca hıc paslanmamasını ıstıosanız Temız kromaj ustune Vernık yada Lak atmayı unutmayın ! ve motorunuza su deydıgın en kısa zamanda kurutun yagmur suyundakı yogun asıt oranından dolayı normalden cok daha cabuk paslanır ! Detaylı bılgı ıcın Pm
Kromaj konusunda verdiğin bilgiler için teşekkürler arkadaşım. kromaj parlatıcılar ile silinen ve parıl parıl parlayan kromajlara bu ürün de sakıncalı mıdır. ben kromaj aksamımı bu tip parlatıcılar ile siliyorum valla ayna gibi oluyorlar.. çok da hoş görünüyorlar.
Bir öneri de benden gelsin motorlarımızın plastik aksamlarının güneşten dolayı solmasına bildiğiniz arap sabununu su kullanmadan cıvayın bir sünger vasıtasıyla köpüklü kısımlarını alın çünkü onlar iz bırakıyor ama siyah ise simsiyah kalıyor bilginiz olsun.
-
07 Eylül 2009, 05:06
#574
Arkadaşlar Kanuni seyhan 150c almıştım bir ay önce. İlk bakım ücretsiz ne anlama geliyor? Yağ değişimi içindemi bu ücretsizin? Lakin kardeşimden 20 tl almışlar ilk bakımda...
-
07 Eylül 2009, 05:12
#575
o aldıkları ücret normaldir için rahat olsun
-
07 Eylül 2009, 05:18
#576
romeo_brave adlı üyeden alıntı
o aldıkları ücret normaldir için rahat olsun
Cevap için teşekkürler ama o zaman "ücretsiz" ne anlama geliyor?(Katalog'da sölenen)
-
07 Eylül 2009, 05:47
#577
selamlar.. bende 1 ay kadar once bir 125 zn aldım mondial den..2 gun oncesıne kadar cok memnundum fakat gecenlerde bir gun motoru hiç kullanmadım ertesı gun calıstırdıgım gıbı stop ettı... oncesınde boyle bı sorun yoktu ılk marşta rölanti saat gıbı çalışıyodu.. fakat o 1 gunluk aradan sonra stop etmeye basladı.. soğuktur dedim ondanda deıl 1 saat kullandım yıne stop ettı.. servıs zamanı gelmıstı servıse goturdum dun bu stop etme sorununu da sordum rölantısı yukseltıldı bıraz ama hala stop edıyor... bazen yapmıyor ama mesela bı yerden donerken yavaslıyorum motor kavramadan cıkıp rölantıye geldıgı anda pat dıe stop edıyor.. bu sorunu yasayan arkadaslar yardımcı olursa cok sevınırım.. motor henuz 800 km de rodajı bıtırdım sayılır. hee birde ara sıra egzostan pat dıe ses gelmeye basladı.. onun dısında bı sorunum yok yardımcı olursanız sevınırım!!!
-
07 Eylül 2009, 15:06
#578
Svenx adlı üyeden alıntı
selamlar.. bende 1 ay kadar once bir 125 zn aldım mondial den..2 gun oncesıne kadar cok memnundum fakat gecenlerde bir gun motoru hiç kullanmadım ertesı gun calıstırdıgım gıbı stop ettı... oncesınde boyle bı sorun yoktu ılk marşta rölanti saat gıbı çalışıyodu.. fakat o 1 gunluk aradan sonra stop etmeye basladı.. soğuktur dedim ondanda deıl 1 saat kullandım yıne stop ettı.. servıs zamanı gelmıstı servıse goturdum dun bu stop etme sorununu da sordum rölantısı yukseltıldı bıraz ama hala stop edıyor... bazen yapmıyor ama mesela bı yerden donerken yavaslıyorum motor kavramadan cıkıp rölantıye geldıgı anda pat dıe stop edıyor.. bu sorunu yasayan arkadaslar yardımcı olursa cok sevınırım.. motor henuz 800 km de rodajı bıtırdım sayılır. hee birde ara sıra egzostan pat dıe ses gelmeye basladı.. onun dısında bı sorunum yok yardımcı olursanız sevınırım!!!
Arkadaşım, muhtemelen senin karbüratöre pis benzin gelmiş. bunu serviste görmemeleri nasıl olmuş anlayamadım ama muhtemelen aldığın benzin pisti ve karbüratörün memesini tıkamış olmalı. gaza asılınca benzin geliyordur ama rölantiye geçince tıkanıklık devreye giriyordur. bir baktırmanda fayda var.. olmadık bir yerde stop eder arabaların arasında kalıverirsin.. çok zor oluyor bilgin olsun öyle bir durum..
-
07 Eylül 2009, 16:18
#579
ewet hocam haklı olabılırsın... elektrık sorunudur dıcem ama hıc ellemedım motora bı gun boyunca sonrasında bole oldu ama ıhtımal...sımdı bu karburator yenıden sokulecek mı ? sıfır motor bu yaaa!! cok canımı sıktı bu iş yaa.. yoksa bu karbürator temızleyıcı sıvılar var benzıne karıstırılan denememd efayda varmı ?
-
07 Eylül 2009, 18:07
#580
Svenx adlı üyeden alıntı
ewet hocam haklı olabılırsın... elektrık sorunudur dıcem ama hıc ellemedım motora bı gun boyunca sonrasında bole oldu ama ıhtımal...sımdı bu karburator yenıden sokulecek mı ? sıfır motor bu yaaa!! cok canımı sıktı bu iş yaa.. yoksa bu karbürator temızleyıcı sıvılar var benzıne karıstırılan denememd efayda varmı ?
Tabii elektrik sorunu da olabilir. neticede sıfır da olsa insan yapısı. ancak ben karbüratörde pislik olduğunu düşünüyorum. aslında karbüratörü sökmek o kadar zor bir şey değil. istenirse oldukça kolaydır da. ancak ayar konusunda herkesin yapabileceği bir ayarı yoktur. bunun için bir motor tamircisine baktırırsan sanırım problemin hallolur diye düşünüyorum. karbüratör temizleyici sıvılar belki işe yarayabilir. ancak tıkayan şayet su, solvent vesair benzeri maddeler ise. ancak bir metal parçası gelip de tıkadıysa o zaman yapılacak tek şey var o da karbüratörün sökülmesi ve memelerinin temizlenmesidir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)