MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!
-
10 Haziran 2009, 16:23
#521
barannet adlı üyeden alıntı
herkese merhaba. motosikletimin yağını değiştirmek isterken yağı tahliye edeceğim somunun dişlerinin yalama olduğunu farkettim.Bu konuda tavsiyesi olan var mı?
Kesinlikle kesici bir alet ile kesmeye kalkmayın sıyırmış olan motor yağ tapasına bir civata kaynatarak rahatlıkla sökebilir ve yenisi ile değişebilirsiniz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:21 PM ----------
stubborn adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben yeni alıp fazla kullanma şansı bulamadığım bi x8 sahibiyim.
geçen gün farkettimki mtor hava filtresinin orada bulunan tahliyeden 5 damla kadar yağ atmış , sebebi ne acaba ?
şimdiden teşekkürler
Motor yağının motorunuza uygun olup olmadığını önce bir araştırın.Motor yağınızın markasını değiştirin ve aynı ayarda gaz basarak deneyin,kesim çözüm alırsınız.
[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!
Reklamlar
-
10 Haziran 2009, 16:36
#522
motora fazla gaz vriyosaniz hava filtresine yag gelmesi bence normal
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
14 Haziran 2009, 14:21
#523
hepinize slm cgl 125 sibop ayarını bilen varmı resimli olarak
-
19 Haziran 2009, 00:13
#524
Mehmet-07 adlı üyeden alıntı
Motora dörtlü sinyal nasıl baglanır arakadaşlar bilgisi olan varmı?
birader şu konuya bir bak derim,
anlayıp yapabilirmisin bilemem ama
BİDE BURADAN YAK
-
19 Haziran 2009, 00:31
#525
-
19 Haziran 2009, 12:18
#526
slm
slm sekron ayarı ne olur_?
-
19 Haziran 2009, 12:39
#527
vaay bu topik yine hortlamış
[B][I]iki teker hastalığında bünye tedaviyi reddediyor.. !!![/I][/B]
-
19 Haziran 2009, 16:07
#528
Sizce schooterdaki çekiş gücünün %30-35 kadar azalmasının ve akunun motoru 1-2 saat kullandıktan sonra tamamen bom boş olmasının nedeni nedir sizce;?
Bide keeway arn 125 subap ayarı nedir?
şİmdiden teşekkurler.
-
23 Haziran 2009, 17:50
#529
Mondial ZAT 150 nin krankını değiştiren hiç oldu mu arkadaşlar. şayet değiştirdiler ise zor mudur değiştirmek.. ben servislerden çok sıkıntı çektiğim için kendim yapmak istiyorum da. lütfen yardım edin. teşekkürler.
-
23 Haziran 2009, 18:36
#530
krank değiştirmek için motoru komple dağıtman lazım.Daha önce yapmadıysan hiç bulaşma derim.
-
23 Haziran 2009, 18:42
#531
ufuk.tarhan adlı üyeden alıntı
Mondial ZAT 150 nin krankını değiştiren hiç oldu mu arkadaşlar. şayet değiştirdiler ise zor mudur değiştirmek.. ben servislerden çok sıkıntı çektiğim için kendim yapmak istiyorum da. lütfen yardım edin. teşekkürler.
birader bu krank değiştirme işiyle lastiğe hava vurma olayını karıştırma öyle bi yardım istiysoun ki bilsen kendin yapıcan zaten ok ama burdan kim yardım edebilir ki sanaldan...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
23 Haziran 2009, 20:58
#532
krank değiştirme
ergün1968 adlı üyeden alıntı
krank değiştirmek için motoru komple dağıtman lazım.Daha önce yapmadıysan hiç bulaşma derim.
ilginiz için teşekkürler. elimden iş gelir. görsel hafızam da fena değildir. benim için önemli olan onun tamamen parçalanmasından ziyade torklu sıkılacak olan yerlerin ayarları. derdim o.. birde tabi nereden başlayarak sökmek gerekiyor. yani grenajı alacağım tamam. ondan sonra motor çıplak olarak önüme düşecek. ee ardı ne olacak.. işte meraklarım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 PM ----------
mete_han adlı üyeden alıntı
birader bu krank değiştirme işiyle lastiğe hava vurma olayını karıştırma öyle bi yardım istiysoun ki bilsen kendin yapıcan zaten ok ama burdan kim yardım edebilir ki sanaldan...
ilgin için teşekkürler arkadaşım. yaşım icabı ve teknik ile ilgim dolayısıyla lastiğe hava basma ile krank değiştirmenin arasındaki farkı ve zorluğu bilecek durumdayım. sanayide bu işi yapanların benden daha fazlası olduğunu düşünmüyorum. bir tek üstünlükleri olabilir o da bana göre tecrübeli oluşları.. dolayısıyla sevgili arkadaşım onların yapabildiğini bende yapabilirim. keşke bir yerde görebilseydimde yapmak için girişimde bulunabilseydim. ama hiç bir yerde ne yazık ki benim zat ta olduğu gibi böyle krank sorunu çıkmamış. bu nedenle hiç bir yerde görme şansım da olmadı. ancak teknik kitaplar edindim. bu kitaplara bakarak bir şekilde yapmayı düşünüyorum. tekrar teşekkürler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:43 PM ----------
üstelik burada açılmış olan topik "atölye" adıyla anılldığına göre sanırım bilgisi olanlar yardım edebilirler diye düşünüyorum. aksi halde herkesin yapabileceği gibi lastiğe hava basmak için yardım isteyen olacağını da düşünemiyorum. biraz komik olur gibi geliyor bana.
-
24 Haziran 2009, 12:29
#533
bişi sorcam bu mondial 100 lerin hızlı gitmesi için filtresini söküyolarmış bide pistinamı silindire mi ne 1 cnm uzunluğunda çizik atıyolarmış sizce doğrumu hızı artarmı???
-
24 Haziran 2009, 12:44
#534
-
25 Haziran 2009, 23:34
#535
Arkadaşlar regaip kandilinizi tebrik ederim.
-
30 Haziran 2009, 13:43
#536
arkadaşlar istanbulda avrupa yakasında nikelaj kromaj ve polisaj yapan usta nerde bulabilirim
-
30 Haziran 2009, 13:51
#537
maslak sanayide ve atatürk sanayide bulabilirsin, hangisi sana yakınsa ona gitmeni tavsiye ederim
-
30 Haziran 2009, 13:54
#538
zeytinburnu tarafında lazım arkadaşım ilgin için tşk
-
30 Haziran 2009, 15:19
#539
wkemal adlı üyeden alıntı
zeytinburnu tarafında lazım arkadaşım ilgin için tşk
teknık oto sanayııde , (TİM 1)
bayram paşa terazı derede , (TERAZI DERE BP KARŞISINDA SERDAR SOKAKTA)
gazı osman paşa havuz başında (BADE DERİ ARKA SOKAĞINDA).
MEVCUTTUR...
Kolay Gelsin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 PM ----------
ufuk.tarhan adlı üyeden alıntı
Mondial ZAT 150 nin krankını değiştiren hiç oldu mu arkadaşlar. şayet değiştirdiler ise zor mudur değiştirmek.. ben servislerden çok sıkıntı çektiğim için kendim yapmak istiyorum da. lütfen yardım edin. teşekkürler.
krank'a ulaşmak için tüm parçalar dağıtılıyor,
sente ayarları,dişli sıraları,segman sıraları,pim sıraları vs,,vs,,vs
uzun hikaye anlayacağın,
istersen işten anlayan bir arkadaşın ile bu işe giriş,
biriniz şaşırdığı yerde dieri devreye girer.
o kadar basit değil yani...
Kolay Gelsin...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
30 Haziran 2009, 15:29
#540
ilgin için çok teşekkür serkanım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)