MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!
Reklamlar
-
Deli Çerkes adlı üyeden alıntı
12 volt ile çalıştırabileceğiniz ledler piyasada mevcut.Smd led diye sorarsanız bulma ihtimaliniz yüksek.bunların en güzel özelliği bırakın ıslanmayı suyun içinde bile çalışabilecek şekilde esnek bir silikonla yalıtılıp ,her şekle girebilen kendisinden yapışkanlığı bir yüzeyi olması. yani kıvrımlı bile olsa istediğiniz yere yapıştırın ve 12 volt akımı verin.çalışacaktır.
Bu smd led anladıgım kadarıyla 1 tanesi 12 volt ile calışıyor. 1 tanesi baya bir aydınlatma saglıyormu acaba?
Reklamlar
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
Motora dörtlü sinyal nasıl baglanır arakadaşlar bilgisi olan varmı?
-
Mehmet-07 adlı üyeden alıntı
Bu smd led anladıgım kadarıyla 1 tanesi 12 volt ile calışıyor. 1 tanesi baya bir aydınlatma saglıyormu acaba?
Hayır yanlış hatırlamıyorsam esnek bir bakır plakanın üzerinde 5 li gruplar halinde olması lazım. elimde bir örnek mevcuttu. bulur resmini buraya atarım
-
17 Şubat 2009, 17:00
#505
herkese merhaba. motosikletimin yağını değiştirmek isterken yağı tahliye edeceğim somunun dişlerinin yalama olduğunu farkettim.Bu konuda tavsiyesi olan var mı?
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
-
17 Şubat 2009, 20:19
#506
barannet adlı üyeden alıntı
herkese merhaba. motosikletimin yağını değiştirmek isterken yağı tahliye edeceğim somunun dişlerinin yalama olduğunu farkettim.Bu konuda tavsiyesi olan var mı?
somunu kaynak makinesi gibi bişeyle kesmeyi deneye bilirsin veya demir kesen canavar adlı aletle
[B]DERDİM KADAR OLSA KUVVETİM BENİMLE BAŞ EDEMEZDİ KASVETİM.EL YUMRUĞUNU YEMEYEN YUMRUĞUNU BALYOZ SANAR ARLANMAZ...
[/B]
-
17 Şubat 2009, 22:18
#507
arkadaşlar ben yeni alıp fazla kullanma şansı bulamadığım bi x8 sahibiyim.
geçen gün farkettimki mtor hava filtresinin orada bulunan tahliyeden 5 damla kadar yağ atmış , sebebi ne acaba ?
şimdiden teşekkürler
Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...
-
17 Şubat 2009, 22:22
#508
Motor fazla olan yağı atmış ola bilir yada fazla zorladıysan ondanda atmış olabilir
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
17 Şubat 2009, 23:04
#509
arkadaşlar ben motor ustasıyım ama nkamyon ama hiç fark etmez çalışma prensipleri aynı olduğu için anlarım ve kendi motorumu da kendim yaparım her türlü sorunuza açığım bu arada nasıl topic açabilirim
-
17 Şubat 2009, 23:16
#510
kuba_shov adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben motor ustasıyım ama nkamyon ama hiç fark etmez çalışma prensipleri aynı olduğu için anlarım ve kendi motorumu da kendim yaparım her türlü sorunuza açığım bu arada nasıl topic açabilirim
Usta sana bir şey sorcam bu motorlarda avans nasıl veriyor scooterlarda
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
17 Şubat 2009, 23:18
#511
18 numaralı ingliz anahtarı açıyordu eskiden şimdi yalama olmuş. servisle konuştum getir biz açarız dedi yenisini sipariş edip takıcaklarmış
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
-
18 Şubat 2009, 10:17
#512
barannet adlı üyeden alıntı
18 numaralı ingliz anahtarı açıyordu eskiden şimdi yalama olmuş. servisle konuştum getir biz açarız dedi yenisini sipariş edip takıcaklarmış
Arkadaşım anladığım kadarı ile senin vidanın kılavuzları değilde başı yalama yapmış.Ve çok kolay biş iş,eline bir kurbağacık alırsın veya boru anahtarı hemen açar yenisi ile değiştirirsin Kolay gelsin
-
18 Şubat 2009, 11:23
#513
evet aynen vidanın başı yalama yaptı ama ne boru anahtarı nede kurbağacık tutabiliyor orayı girmiyor koruma bloğu gibi birşey var (kymco ck125). lokma takımı gerekli sanırım oda bende yok..
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
-
18 Şubat 2009, 11:33
#514
o zaman tek çare var arkadaşım sağlam bir tornavida alacaksın eline çekiçle tornavida ile köşesine vurarak ama kırmadan açacaksın kolay bir iştir sakın korkma,abanma yeter
-
18 Şubat 2009, 12:14
#515
Deli Çerkes adlı üyeden alıntı
Hayır yanlış hatırlamıyorsam esnek bir bakır plakanın üzerinde 5 li gruplar halinde olması lazım. elimde bir örnek mevcuttu. bulur resmini buraya atarım
bunlardan mı bahsediyorsun hocam
-
18 Şubat 2009, 13:12
#516
bini69 adlı üyeden alıntı
o zaman tek çare var arkadaşım sağlam bir tornavida alacaksın eline çekiçle tornavida ile köşesine vurarak ama kırmadan açacaksın kolay bir iştir sakın korkma,abanma yeter
deneyeceğim çok teşekkür ederim..
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
-
03 Nisan 2009, 17:09
#517
selamlar bende kendı ısımı kendım yapmayı severım hosgeldım.
ek kısa zamanda mercek far yapmayı planlıyorum
herkese ıyı calısmalar...
-
03 Nisan 2009, 17:24
#518
bravo çok iyi bir başlık olmuş.bende bişeyler paylaşmak istedim
Motorunuzun hava filtresini motor kitapçığınızda yazan süre zafında temizleyin.Kirli hava kötü yakıt karışımı demektir.Motor sağlığını bozar
Debriyajınız çok sertse hemen ayarlayın ayarlatın.Parça kırabilir
Motor yağını zamanında değiştirin en fazla 3 günde bir yağ seviyesini kontrol edin
Motorunuzu yıkarkan elektronik buji gibi kısımlarına su tutmayın
Akü suyunuzu belirli aralıklarla kontrol edin kutup başlarını temizleyin.
Bunlar paylaştığım basit bilgiler.Diğer konular hakkında elimden geldiği kadar yardımcı olmaya hazırım.Denildiği gibi bilgi paylaştıkça güzeldir.Allah herkeze kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
-
03 Nisan 2009, 17:56
#519
Aklıma takılan bir soru var, motosikletin yağını değiştirirken her seferinde yağ filtresini değiştirmek- temizlemek gerekir mi? 11000 km'de, yani rodajdan kalan parçalar falan 2-3 kere yağ değişiminde temizlenmişti..
-
10 Haziran 2009, 15:12
#520
Bu başlık çok gerilerde kalmış. Güncel tutmak lazım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)