MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!
Reklamlar
-
merhaba arkadaşlar yine ben gecende yazmıştım ön amortüsör hakkında mersinde kece bulamadım bende amortisörün kecesini sıktım ve yağ ilave ettim yağ değeri 30 luk artık yağ kaçırmıyor AMORTİSÖR ama şimdide çok sertleşti esneme yapmıyor bunun üzerine bende biraz içinde boşluk kalaçak şekilde yağını aldım fakat pek bir deyişiklik olmadı ne YAPMALIYIM YARDIM itiyorum arkadaşlar TŞŞKR
[B][I][CENTER]İKARUS :ama kanatsız ::melek02:[/CENTER][/I][/B]
Reklamlar
-
bnmde sorum var depomda ufak bi catlak var ne yapmam derekio? ilaç gibi bişey yapıp sonra üzerini macunluolarmıs, bunu yapmayıp gidip bi kayakcıya depoyu söktürüp adam gibi kaynak mı yaptırsam acep?
ŞEHİTLERİMİZ ÖLMEYECEK BU VATAN BÖLÜNMEYECEK...
-
nahzuvay adlı üyeden alıntı
bnmde sorum var depomda ufak bi catlak var ne yapmam derekio? ilaç gibi bişey yapıp sonra üzerini macunluolarmıs, bunu yapmayıp gidip bi kayakcıya depoyu söktürüp adam gibi kaynak mı yaptırsam acep?
Kaynak işine pek girmiyorlar. Depo temizlenmesi filan lazım diye ama sen bol sirke ile deponu temizletip götürürsen hemen oracıkta yaptırabilirsin, lastik yamar gibi suya sokuyorlar bildiğim kadarıyla. Bahsettiğin macun adı ise "ÇELİK MACUNU" elde yoğurup kıvamına getiriyor ve çatlak bölgeye basıyorsun sertleşip kemik gibi oluyor. Bir arkadaşımda deposundaki çatlağı bu macunla kapatmıştı.
-
MAGNETO adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar yine ben gecende yazmıştım ön amortüsör hakkında mersinde kece bulamadım bende amortisörün kecesini sıktım ve yağ ilave ettim yağ değeri 30 luk artık yağ kaçırmıyor AMORTİSÖR
ama şimdide çok sertleşti esneme yapmıyor bunun üzerine bende biraz içinde boşluk kalaçak şekilde yağını aldım fakat pek bir deyişiklik olmadı ne YAPMALIYIM YARDIM itiyorum arkadaşlar TŞŞKR
Benim bildiğim ve uyguladığım; amortisöre 10 numara yağ koymak gerekiyor, ister yağcıladan açık yağ al, istersen biraz daha fazla para verip "amotirsör için özel üretilmiş" olduğunu söyledikleri castrolün amortisör yağını al. 30 numara yağ çok kalın olmuş amortisörün çalışmaması normal.
Yağın miktarıda önemli çıkardığın yağın çok az fazlasını (keçe sızdırmasından dolayı olacak kayıp miktarını ki çok birşey değildir 50ml bile yeter belki.) Amortisöre doldur. yağın biraz fazla olması daha sert amortisör sağlıyor, ama yağ numarasının kalın olması direk çalışmasını engellemiş gibi geldi bana.
Ben acemilik yapıp iki amortisörün yağınıda aynı kaba boşaltmıştım, biri sağlam diğeri sızdıran olunca, o yüzden orjinal miktarı kaçırmıştım. Bir sürü yabancı site dolaştım ama kimseden yağın olması gereken orjinal miktarını öğrenemedim. Göz kararı bir miktar doldurdum ama sonuç şu anda iyi.
-
dost dost kötügünde yanında olandır
mslck adlı üyeden alıntı
Benim bildiğim ve uyguladığım; amortisöre 10 numara yağ koymak gerekiyor, ister yağcıladan açık yağ al, istersen biraz daha fazla para verip "amotirsör için özel üretilmiş" olduğunu söyledikleri castrolün amortisör yağını al. 30 numara yağ çok kalın olmuş amortisörün çalışmaması normal.
Yağın miktarıda önemli çıkardığın yağın çok az fazlasını (keçe sızdırmasından dolayı olacak kayıp miktarını ki çok birşey değildir 50ml bile yeter belki.) Amortisöre doldur. yağın biraz fazla olması daha sert amortisör sağlıyor, ama yağ numarasının kalın olması direk çalışmasını engellemiş gibi geldi bana.
Ben acemilik yapıp iki amortisörün yağınıda aynı kaba boşaltmıştım, biri sağlam diğeri sızdıran olunca, o yüzden orjinal miktarı kaçırmıştım. Bir sürü yabancı site dolaştım ama kimseden yağın olması gereken orjinal miktarını öğrenemedim. Göz kararı bir miktar doldurdum ama sonuç şu anda iyi.
TEEŞŞEKÜRLER KANKI DEDİYİNİ YAPTIM ŞİMDİ AMORTİSÖRLER TIKIRINDA İŞLİYOR yagını da %10 azalttım daha iyi oldu
[B][I][CENTER]İKARUS :ama kanatsız ::melek02:[/CENTER][/I][/B]
-
Arkadaşlar herkese merhabalar. Sorum şu eğer cevaplar iseniz memnun olurum... Motosikleti aynı devirde uzun süre mesela 15 dakika kullanmak motora zararlı olur mu? Mesela 3.viteste 5000 devir yada 4.viteste 5500 devir gibi: Zararlı olursa sürekli devir ve vitesmi değiştirmek gerek?
Teşekkür ederim...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
Arkadaşlar herkese merhabalar. Sorum şu eğer cevaplar iseniz memnun olurum... Motosikleti aynı devirde uzun süre mesela 15 dakika kullanmak motora zararlı olur mu? Mesela 3.viteste 5000 devir yada 4.viteste 5500 devir gibi: Zararlı olursa sürekli devir ve vitesmi değiştirmek gerek?
Teşekkür ederim...
şimdi şöyle düşün çıktın uzun yola motorun 5 vites 5 ledin ve sabit bi hızda gidiyosun ne yapacan 4 5 mi yapacan hayır aynen devam edecen 1 2 saat boyunca veya yorulana kadar bence dikkat edilmesi gereken boşta gazı çok açmamak ve vitesle devri orantılı kullanmak yoksa aynı hızda ve devirde kullanmkak zarar verse bi çok motor arızaya geçerdi bence
TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR
-
-
Ön kalkmaz mı buna taktığında? Bu tür kanatların amacının yere yapıştırmak olduğunu biliyorum, ön teker fazla serbest olur gibime geliyor, bence iyi bir düşün bunu yapan bir motor görmedim daha
-
o rüzgarlığı motosikletine takarsan biraz güçlü bi motorla ve hızlıyken virajda onun yarattığı türbülans seni yerden kaldırıp kafa üstü yere çakabilir .
yukarda deposu delinen arkadaş, ve ona fikir veren arkadaşlar, çelik macun zamanla sıvı geçirir. 3 ay sonra çelik macunla tamir edilmiş yerden boya atmaya başlar. çatlak olan yere herhangi bir nalburda bulabileceğin epoksi yapıştırıcı ile kendinde tamir uygulayabilirsin. önce deponun o bölgesine yakıtın akmayacağı şekilde depoyu yatır. genelde iki ayrı şırıngası yada tüpü içinde olan normal şartlarda şeffaf renkli olan epoksi yapıştırıcıyı nalburdan al ( 15 - 20 ytl olabilir. ) kullanım şekli yazsa da kısaca anlatayım. tüplerin iki tane olması onları karıştırman gerektiği için. kullanım bölümünde yazılan oranlarda iki tüpten belli bir miktar sıvıyı birbirine karıştırıp düzgünce delik olan yere içine de sızabilecek şekilde sür.
epoksi çok güçlü bir yapıştırıcıdır. gerekise airbus'un kopan kanadını gövdesine bile yapıştırır. varın siz hesaplayın. üzerine bi zımpara bi boya yeter.
-
bende arkadaşlar GS500 ün ön amortisor keçelerini değiştiricem bu hafta sonu üstünde çin malı bişeyler var ne yapıldıysa kaçırmaya devam ediyor buldum bir adet pyramid partsdan keçe neyse ayrıca gösterge panelini stilini biraz değiştiriyorum ki şöyle olacak devir göstergesi..
görüyorsunuz artık 13 bin de şeytanla yüzleşiyoruz biraz uğraştım ama denedim oldu ışık konusunda terreddütlerim vardı ama sorun çıkarmadı her neyse şimdi sıra hız göstergesinde
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
-
herkese slm arkadaşlar 6700 km deyim ve ilk defa sorunlarımdan
kurtuldum ilk motorum ve acemiliğimi motoru tanımayı 150ZC ile öğrendim
ufak tefek modifiye yapmaya başladım bende ilk aldığımda dahi bu kdr keyif almadım motoru daha bi sevmeye başladım , sorunlara gelince servisimden çok memnunum bi arıza için ikinci bi defa gitmedim çünkü dürüst insanlar bir kere yolda kaldığım için çağlayanda mondial servisine gittim açıkcası inşşat gibi bi yer ve insan anlıyo hizmet sıfır techisat sıfır kalıte yok ve ücret daha fazla
o gün bu gündür değiştirmedim servisimi sorunum yok şuan olduğu zman paylaşmak isterim şimdi den teşekkürler. .
-
by_001 adlı üyeden alıntı
Apaçi işi olur ve bu parça şayet koparsa bir yayaya veya arkadan gelen araca ciddi zararlar verebilir.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
01 Kasım 2008, 11:36
#474
dargmen adlı üyeden alıntı
bana motor ögretene benpc de overclock ve modifiye ögreteyim
o dediklerın ne işe yarıo abi yaw.... overclock dedıgın pc nın hızını mızını artırıyodu yoksam...dergıden okumustum galıba.... askerdeyım ya mecbur dergıden takıp edecez.... sen sor ben cvplayım abıı
bu arada safak 17 kımsenın zoruna gıtmssın...
-
01 Kasım 2008, 19:45
#475
evet kardeş pc nin saat hızları ile oynuyoruz ovrclock da madifiye derken modifiyenin sınır yokdur pc de zaten
-
03 Kasım 2008, 16:55
#476
mrb miller bi sorum olacak buji değiştirmeyi bilen varmı alsam değiştirebilirmiyi?
illaki servistemi değiştirmeliyim motorum mondial scooter 150zc
şimdi den teşekkürler. .
-
04 Kasım 2008, 20:44
#477
-
04 Kasım 2008, 20:55
#478
motorunuzun parçasını elinizden geldiğince orjinali ile değiştirin veya orjinalinden daha kalitelisi var ise onunla. asla ucuz malzemeye kaçmayın çünkü adamın birine sormuşlar niye hep pahalı (kaliteli) malzeme alıyorsun diye ucuz malzeme alacak kadar zengin değilim demiş .bu da bir öneri benden.
-
05 Kasım 2008, 18:41
#479
Benden de bir öneri. Bilemiyorum verildiyse özür dilerim. Plastik aksamda küçük bir kırık olduğu zaman japon yapıçtırıcısı ve karbonat ile plastik parçalar yamanabiliyor. Üzerine biraz zımpara ve boya ile eskisinden ayırt edilmiyor.
-
11 Kasım 2008, 10:47
#480
showdownKing adlı üyeden alıntı
mrb miller bi sorum olacak buji değiştirmeyi bilen varmı alsam değiştirebilirmiyi?
illaki servistemi değiştirmeliyim motorum mondial scooter 150zc
şimdi den teşekkürler. .
yaw kanki onda ne var herii...eskısını sök götur parcacıya bundan bana bıtane ver de...al yesınısı tak...bujı baslıgını takmayı unutma haaa....sona motor calısmıo deme
faZus adlı üyeden alıntı
Benden de bir öneri. Bilemiyorum verildiyse özür dilerim. Plastik aksamda küçük bir kırık olduğu zaman japon yapıçtırıcısı ve karbonat ile plastik parçalar yamanabiliyor. Üzerine biraz zımpara ve boya ile eskisinden ayırt edilmiyor.
evet cok dogrudur...ben o yöntemı plastık parcada değil...BENZIN DEPOSU delindıgınde yapmıstım süper tutuo valla....hatta karbonat yoksa sigara kulude olur...
ama süper oluo haaa
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)