spawnem,hiç uğraşma hayatınla oynarsın ön düzendeki balans çok önemli,ayrıca eğik yeri çekenler var fakat bu kabuk bağlamış yaranın kabuğunu sökmeye benzer
çıkma al daha sağlıklı tabi sağlamı
spawnem,hiç uğraşma hayatınla oynarsın ön düzendeki balans çok önemli,ayrıca eğik yeri çekenler var fakat bu kabuk bağlamış yaranın kabuğunu sökmeye benzer
çıkma al daha sağlıklı tabi sağlamı
haklısınız eğer bi eğiklik varsa değişicektir tabii.ama süspansiyonun eğik olduu nasıl anlasıldı?? servis on diskin bile eğri olduğunu idda etti.yaw abicim bu diske en ufak bi darbe gelmediki nasıl eğri olsun.hadi eğri diyelim fren sıkınca bu anlasılmıcakmı gidona bu eğrilik vurmazmı?? bu olaydan oturu adamların niyetinden suphe etmeye basladım sağlam parcalarımı almak istyorlarmıs gibi geldi.sigorta karsilicak diye herseyi değiştiriyorlar.adama diyorum değişen parcaları ben almak istiyorum onada hayır diyor.
şimdi süspansiyonda bi eğilkik varsa bu nasıl anlasılır??????
abiler size birşey danışmak istiyorum ben motorumun ön granajını boyadım.(kanuni hussar çıkma grenajı boyayıp orjinalin yerine taktım orjinaller çizilmesin diye)şimdi benim soracağım soru bir dediki by boyaya sedef atsan iyi olur dedi bende sedefin ne olduğunu sormadım...sedef nedir?birde atsam nasıl olur?boyaya ne gibi şıklık katıyor motorun resimlerinide koyuyorum...
resimlerde bunlar abiler bilen varsa bi yardımcı olursa sevinitim çok pahalıya patlarmı?gibi bilgileri lazım şimdiden teşekkürler
[COLOR="black"][COLOR="Red"]facebook-mt antalya sizde katılın----group317122@hotmail.com[/COLOR][/COLOR]:cat:
Öncelikle tüm atolyeye selamlar...Benimki biraz biraz klasik olucak ama: 200 cclik motorum 6 bin devirden sonraki titreşimi, özellikle uzun mesafelerdeki yolculuklardan sonra sağ elimin tutmamasına sebep oluyor.motor civatalarımı her 1000 km de kontrol ediyorum. Şu an 13000 kmdeyim hiçbir gevşeme olmadı.motoru şaseya tutturan cıvatar ile somunlar arasına sıcağa dayanıklı o ring koysak bu sorun giderilebilrmi yada böyle bir işlem tehlikeli durumlara yol açarmı(o ringlerin sıcak+titreşimden zarar görüp parçalanması ile motoru yolda düşürmek gibi) ?
şimdiden teşekkürler....samsundan savgiler saygılar...
Merhaba arkadaşlar.
Bu akşam abim ile birlikte bi gayret motorlarımızı yıkadık sildik temizledik felan. Güle oynaya zevkle yaptık temizliğimizi. Benim 600 F'in aküsü hakkın rahmetine kavuşmaya yakındı zaten bi akü ihtiyacım varı. Neyse benim motor yine marş almadı abimin aküden takviye yapalım dedik. (-) eksi ve (+) kutupları nasıl olduysa ters bağlamışız. Nasıl böyle bi hata yaptığıma hala inanmıyorum ama yaptım neyse neticede benim motor ne marş aldı ne bişey. Aksine gösterge panelindeki tüm ışık v.s. söndü. Kontağı açıyorum sağlam aküyüde bağlmadım ama hiç bi ikaz lambası yanmıyo :( akü kutuplarını ters bağlamış olmamız motora ne gibi bi hasar vermiştir. Bunun maliyeti nedir bana bi yardımcı olursanız minnettar olurum. Şimdiden teşekkür ederim
sigortalardan olabilme ihtimaline karşın sigortaları kontrol ettim fakat üzerinde 10 ve 20 yazan sigortalarda sorun yok gibi. Bide sigortalrın yanında bitane üzerinde 30 yazan yedek sigorta var fakat bunun aslının nerde takılı oldunu bulamadım belki o yanmıştır. Napcam ben :(
arkadaşlar motorumun kuyruğunu kaldırmak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz konu burda http://www.motosiklet.net/forum/tekn...-kaldirma.html
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
Forumda arama yaparsan bir sonuca ulaşırsın benim açtığım bir konu vardı orayı incele ben şuanda 11bin de bile çok az bir vibrasyon hissediyoruum sadece6-7 bin arasında titreme oluyor http://www.motosiklet.net/forum/fayd...-smirnouf.html
darjeling teşekkürler.
ama fotoları bende göremedim tekrar yüklermisin.
Arkadaşlar motorunuzun yeni gibi carıl carıl parlamasını istiyorsanız,kaporta bölümüne hani ellerimize sürdügümüz vazelin varya işte onu alın bir bez yardımıyla tüm kaportaya sürün.Hem motorunız pırıl pırıl parlasın hemde kaportayı güneş ışnlarından koruyon Deneyin bak pişman olmayacaksınız tıpkı yeni pasta cila atmış gibi oluyo...
Ben tamirci olduğum için mecburen bu işin içindeyim hergün hiç kaçarım yok
Kaportadaki zivt lekelerini bildiğiniz paket margarin yağı sürün çıkar baya bi ovalayınca faydasını görürsünüz.ama kaporta iyi yıkanmış ve kuru olmalı
[COLOR="red"][B][I] 4 zamanlı --> ::144:: <-- 2 zamanlı (A rh 2TT)[/I][/B][/COLOR]
bu arada benden de bi püf nokta zincirleri normal motor yağı ile yağlamayın yağ max 4 gün sonra resmen uçuyor akarak bitiyor ve zincir kup kuru oluyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Arkadaşlar;
Agility'nin hava filtresi ıslak tip tabir edilen yağlı hava filtresinden.
Velhasıl bütün toz filtreye işlemiş. Geçirgenliğinde pek değişim yok gibi ama yağı biraz azalmış filtrenin.
(ve görüntüsü kötü)
Motoru bakımına daha çok var.
Bu filtreyi hem temizlemek hem de yağlamak için bildiğiniz birşey(ürün) var mı?
Aklıma WD-40 tarzı birşey geldi ama danışmadan filtreye bulaştırmayayım,bilmeden filtreyi rezil etmeyeyim dedim.
K&N, BMC tipi hava filtrelerinin bakımının yapıldığı solusyonlardan bahsetmeyin zira onlar 30-40 ytl'den başlıyor.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
mrb arkadaşlar benım bir sorum olcak...
arkadaşımın APRİLLA CAPANORD marka motorunun egzosunun ucundaki nikelajlarda sararmalar olmuş..parlatılması için egzoscuya gittik ama oda fiyatı bi guzel şişirdi...
dedik ki türk usulu yada krem gibi bişyler varsa kendimiz uğraşsak nasıl olur...
böyle bi yontem varmıdır...
[B][COLOR="Red"]ENEZ'de 2 Katlı Yazlık Satılıktır..İlgilenenlere Acil Duyrulur..Çok Ucuza Gidicek (Alıcaklı Olan Hemen Msj Atsın Çunkü Yazlık Satılınca MOTOSİKLET Alcam :))[/COLOR][/B]
bende bişeler sorsam ayıp olmaz dimibenim motor sıcakken marş basıyo ama çalışmıyo soğukken sorunyok ısınınca niye calışmıyo acep
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR ODA BUGÜNDÜR
cigle ile ilgili bir sorunun olabilir mi acaba ?
[B][COLOR="Red"]ENEZ'de 2 Katlı Yazlık Satılıktır..İlgilenenlere Acil Duyrulur..Çok Ucuza Gidicek (Alıcaklı Olan Hemen Msj Atsın Çunkü Yazlık Satılınca MOTOSİKLET Alcam :))[/COLOR][/B]
cigle ile nasılbi sorunum olabilir marşa basarken cikle kapalı oluyor ama açsamda fark etmiyo yine çalışmıyo soğukken cikle açıkta olsa kapalıda olsa hemen çalışıyor anlamadım neden böyle bişe yapıyor
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR ODA BUGÜNDÜR
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)