400.cü msj başarılı 25+
400.cü msj başarılı 25+
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır...!:cat:
Bir arkadaş yapmış ve anlatmıştı,
parçacılardan almış o çakmaklığın dişi kısmını ve kablolarını sigortayla bağlamış, uygun bi yere de yapıştırdın sonra silikonladım demişti yanılmıyorsam, güzel bir fikir,
otomobillerde piknik vs de hep kullanırız, ayrıca otomobillerden takviye almanın da sağlar (2 ucu erkek/ jak ile) ve oto için düşünülen çakmak tipi aletleri çalıştırabilirsin, lamba şişirme pompası vantilatör, ( rampada motor şişmesin diye motora bile tutulabilir )
ama hangi kablodan alırım falan dersen bilemem, ayrıca içteki ve dıştaki kablonun standart kutba bağlanması lazım otomobillerdeki gibi, yoksa takviye falan alamazsın, akünü bitirir bağladığuın araba falan..
kolay gelsin...
Anaaaa,cumartesi akşam akşam benim dükkanı açmışsınız yahu
Kepenk sesini duyduydum bu ne diyordum.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
eğer sigorta atmışsa sigortayı çıkarıp etrafını aliminyum folyo ile kaplayın...ve yerine takın...haa ben dağın basında kaldım nerden bulcam aliminyum folyo dersen..sıgara pakedinin içindekı jeletini kullan
Atölye çok hoş beyler.. Yalnız 13-14 anahtarı gören var mı? Çekmeceleri alt üst ettim, bir türlü bulamadım.. Bir de dışarıdaki 3500 cc'lik makina kiminse, lütfen park ettiği yerden aracını kaldırsın..
Benim GT250R'ın bujisi su koydu. Çıkarttım,temizledim ve yerine taktım ve motor saat gibi çalışmaya başladı. Ama ertesi gün motoru ilk çalıştırmadan sonra stop ettiğimde bir daha çalıştıramadım.
Bu söküp temizleme işlemini bir daha uyguladım ve aynen ilk durumdaki gibi oldu; ertesi gün ilk çalıştırmada sorun olmadı fakat hemen stop ettikten sonra -gene- çalışmadı.(oysaki ilk temizleme anından hemen sorna defalarca stop edip çalıştırdım,rahat çalışıyordu)
Eminimki bujiyi söküp temizlesem gene çalışacak ama öbür gün gene çalışmayacak motor.
Buji iyice temizlemiştim(zımparalamadan) ama ertesi gün açtığımda kapkara olmuştu. Motor 2-3 aydır hep rölantide çalıştırılıyor haftada bir. Acaba bizim bujinin değişmesi mi gerekiyor?
İridium buji alayım diyorum. Galiba normale göre daha iyiymiş.
Bilgi vereceklere şimdiden teşekkürler.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
bir bahar sabahı saat 10:00 bu günümü motoruma ayırayım birkaç parça alet edevat deyip geçmeyin gerçekten çok işe yarıyor .. depodan arka kuyruga kadar söktük .. eksik gedik varmıdır diyerekten ...
çıplak görmenizi istemezdim ama oldu bikere (((: parçaları güzel muhafaza edin neyi nerden çıkardıgınızı unutmayın .. sonra bu nerden çıktı bu nerdeydi demeyelim
en çok gözüme çarpan egzost sisteminin kiri ve yoldan gelen çamurun suyun pas olma sorunuydu .. size tavsiyem zımpara vurmayın .. bütün kromu almış olursunuz .. ve git gide incelir .. sadece biraz kro parlatıcı çok şaşırtıcı sonuçlar göstercektir arexons chrom glanz bu iş için yeterli olacaktır .. ama bayagı bi ugraş gerektiriyor pes etmek yok
eskisinden güzel oldugu açık ( gerçi burda kulandıgım için biraz rengi kaçmış) ...((:
yani kısacası benim için güzel bir gündü .. eksigi gedigini tamamladım onu sildim temizledim .. sonra özenle topladım dikatlice .. son kat cilayı attıgımda saat 01:30 civarıydı .. geceyarısı karşısınaa geçtim ve oylece seyrettim ..
açıkçası elimden heriş gelir yeterki biraz meraklı olalım .. sizde yapın bunu servis herzaman yok ama siz heran müdahale edebilirsiniz bu sezon gene soküp temizlicem ((: sizide beklerim ..
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Motoru rölantide kisa VEYA uzun süreli calistirmak turgutun dedigi gibi faydasindan cok zarli oldugunu bircok yerde okudum. sonunda almanyada tanistigim BMW mühendisi bir adam da bunun neden zarali oldugunu anlati.
ana kriter: rölantide calisan motorun yagi düsük devirde seyir eden bir motordan daha yavas isinmasi ve böylece koruma görevini daha gec basariya ulasmasi. tüm motorlu üreticelerin tavsiyesi: motoru calistirip yag 80 dereceye cikana kadar, yaklasik 10 dk, düsük devirde seyir etmek.
daha da zararlisi kisin kulanilmayan motorlari 5-10 dakkika calistirmak ve 1-2 hafta boyunca kulanmamak. sebebi: 1-yukarda bahsedilen asinma 2-karburatorde her sefer ucup giden ve benzin tasi denilen beyaz ve sert minarellerin karbüratörde birinki yapmasi imis
saygilar
all you need is love
İntercom,sizede -bilgilendirme için- teşekkürler.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
arkadaşlar merhaba zincirim gevşedi ayarın nasıl yapılcağını tam bilmiyom ama iki tane somun var arka maşada onlarla yapılcak biliyorum .. bana şöyle yapsan daha sağlıklı olur şeklinde akıl verecek olan varmı ? daha önce hiç yapmadım bu işlemi görüşlerinizi bekliyorum
45 dk sonra nihayet buldum
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
motorunuzu her akşam yerine alırken yumuşak bir bezle silin (genellikle kaportalılar için) rengi hiç solmuyor Benim motor 15 aydır bende her gören sıfırmı diye soruyor mağazadaki motordan bi farkı yok zaten silmekte max. 3 dak. sürüyor
zincire operasyon çektim ama ani gaz verip yüksek devirlerde bırakınca silkme yapıyo gibi sanki beceremedim gibi yarın servise götürcem bari işin ehli birine baktıralım
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
1954 model motora yeni piston sekman ve ve piston kolunu değiştirdim. Ama sanki supaplardan ses geliyor gibi. Acaba Piston ve piston kolu yüksek mi kaldı. Yardımcı olursanız sevinirim. Birde motoru zorlayınca conta patlatıyor. Pistonu değiştirdikten sonra yine patlatırmı.
çirkin kadın vardır. midesiz erkek çoktur.. Votkanın bir suçu yoktur.
slmlar bende birsey sorucam 125zn için hava filtresini temizlemek için nerresini sokucem? ve filtreyi nasıl temizliycem? benzinle yag ile felan diyorlar.
3 gun once bir kaza gecirdim motoru sağ yattı ve tutanak tuttuktan sonra honda servisine gittim.hasar tespit için.
sağ ön gidon borusu eğilmiş.servisin dedğine gore on amortüsor borular hafif eğilmiş.burasını pek bi mantığım almıyor ama servis dediğine gore vardır bişi.
verhasıl bu eğik boruları tornacıda veya herhangi baska biryerde düzelttirmem mumkunmudur.bunu yapabilicek ustalar biliyormusunuz istanbul avrupa yakasında.oneri ustalarınıza ihtiyacım var.
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)