bana yardımcı olacak birisi var mı??
bana yardımcı olacak birisi var mı??
nasıl stop ettiğini detaylı olarak yazman mümkün mü?
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
motorumda ateşleme sorunu var.ateşlemeyi çıkısta yapıyor.eksozta patlama oluyor ve ekzost çok ısınıyor.bunu nasıl halledebilirm.ayrıca eskısı kadar güçlü deil bu yüzden olabılrı mı?
mtru çok zorlamıyorm ama hız 80-85 old. motor stop ediyo durduğumda tekrar çalışıyo fakat mtrun sesi değişiyo böyle yani... ustaya sordum mtr çok sıkı rektifiye edildi açıldıktan sonra yapmaz şişiyo ondan yapıyodr dedi.bide burdaki bilenlere danışmak istedim
sendekide böyle birşey mi bilmiyorum ama benzer bir sorun bendede oluyordu. motor tam gaz giderken stop ediyordu yavaşlayarak kenara kadar gidiyordum biraz bekledikten sonra çalışıyordu. Depoda benzin az olduğunda daha çok yapıyordu. çalıştırdıktan sonrada bir süre gaz yemiyordu gaz verince stop ediyordu, jikle ile çalışıyordu. Benim aklıma benzin mi yetiştirmiyor diye gelmişti. depo veya karbüratorden şüphelenip depoyu temizledim yinede düzelmedi. Depo kapağının hava alma deliği tıkanmışta olabilir dediler. En son benizne karbürator ve depo temizleyici bir katkı karıştırdım. Maşallah ogünden beri daha hiç öyle birşey olmadı. belki seninkide böyle birşeydir diye yazayım dedim. Birden bire yolun ortasında stop etmesi kötü, dikkat et arkandaki trafiğe.
ustalar eli alet tutan arkadaşlar saygılar
her işini kendi yapan birir olarak yeni aldığım salcano 150 zat motoruma epoksiyle grenaj modifiye yapacam. bu ilk etap sonrasında da üstünü kapatıp yazlık kışlık model yapacam da epoksi malzeme bulamıyorum bunun yeri yolu yordamı varmıdır
oturdugun yerı yazmamışın ama izmirde gıda çarşısında yücel tic var orada carbon kelvar veya cam fiber her bişiyi bulursun demışlerdı bana ve hatta epoksi dahil bin bir ceşit marka ve recine ceşıdı varmış. bu bilgilerı varmış dıye yazıyorum cunku henuz gıdıp gormedım bende senın gıbı bir çalışma yapmayı düşündüuüm için araştırmıştım.
saolasın ustad burdurda oturuyorum burda da ne usta ne malzeme var izmirde dediğin yere baktırırım arkadaslara epoksi yada daha iisi kevlar kullanmak ok asıl problem kalıp hazırlamak sanırım onunda cozumunu buldum pleksiglas levha alıp ısısyla sekilledirerek kalıp haline getirmeyi düşünüyorum bilmeme nasıl olur bakacaz
karbonda veya kelvarda kaynaşmayı saglamak için epoksi kullanmaktalar yanlız malzemeyı teğmin edeceyin yerden senın yonlendırmeleliri rica et ama karbon ama kelvar kullanırken ne yapmayı düşündüyünü acıkca söyleki hangi malzemede epoksi hangisinde deyışık recineler kullanman gerektıyınnı sana söylesinler misal yanılıyorsam arkadaşlar benım söylediyimi düzeltsınler poli karbon fazla esnemez kelvar daha esnektır ama carbon kadar sağlam deyıldır ama her halükarda motorun üstundeki grenajdan kat ve kat saglam olacagı kesındır, arabanın kabortasından bile saglam olur. eyer amacın sadece plastık aksamı biraz sağlamlaştırmaksa cam fiber ve polyesterlede yapa bilirsin. kalıp problemi ortadan kalkar .
şöyleki hazır grenajın iç tarafına yatırma yöntemiyle çalışma yaparsan. işcilik hatalarını dışarıdan goren olmayacaktır. yinede çalışmak istedıyın malzemeler hakkında fıkır sahıbi olman için aşagıdaki linke tıkla.
http://www.poliya.com.tr/turkce/indextr.htm
umarım gönlunce olur ben bu buyuk bir ihtımalle polyesterle calışacam dıyerlerı biraz tuzlu geldi şimdilir.
merhaba sayın forum üyeleri benim bir derdim var ismini bilmiyorum fakat kısaca tarif ede bililir bitane mobilet aldım mobiletinin motor aksamında sorun yok bunu daha önce kulana bunu işik ve korna nın girdigi kablo dört bir parça var onların kablosunu sokmuşler o malum parçanın hangi uçun nereye girdine dahil yardımcı olabilecek bilirseniz çok güzel olcak
Selamlar,arkadaşlar ben motora anfi yardmıyla mp3 çalar bağlamayı düşünüyorum.Anfi ile mp3 çaların bağlantısını bir türlü yapamadım acaba bana yardımcı olabilirmisiniz?Anfinin markası Alpin 300 watt çıkışlı,bağlantı şemasındada pek birşey anlamadım.İnternettede bulamadım.Bana yardımcı olursanız çok sevinirim anfiyi yakmak istemiyorum.saygılar........
Merhaba Atölyeci Dostlar,
Avatarda gözüken yaklaşık 1.5 sene önce aldığım çin malı chopper, Suudi Arabistan’ın çöl şartlarına fazla dayanamadı. Şehir dışında küçük bir kasabada gerekli bakımı göremedi. Ben de chopper ımı yeniden yaratma kararı aldım. Mekanik bilgisi olan birkaç arkadaşla “A Bike is Reborn” tarzı bir çalışma ve bu çalışmanın resimli storyboard unu gerçekleştirmeyi planlıyorum. Böyle bi çalışmayı daha önce yapmış, ya da bu konuda bana tavsiyelerde bulunabilecek dostların yorumlarını bekliyorum.
Şimdiden teşekkür ederim...
Rüzgarınız bol olsun,
Oğuz Can
arkadaşlar bende atölyemde çalışıyorum , gelin bir el atın beraber halledelim şu işi
http://www.motosiklet.net/forum/tekn...armisiniz.html
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
ufak bir bilgide benden olsun...
kesinlikle fren disklerine mazot sürerek parlatmaya çalışmayın...
sonuç; kesinlikle frenleriniz tutmaz ve balataları bitirirsiniz...
çözüm; sıfır zımpara ile sökmek zorunda kaldığınız balataları zıpralamak!
unutmadan! sürdüğünüz mazotu da çıkarmayı unutmayın! hehehheee
faideli başlıktan dolayı tüm teknikerleri alkışlarım...
arz ederim.
Sağolun arkadaşlar,bağlantı başarılı kendi çabalarımla yapmayı başardım
dün bütün plastik mika parçaları söktüm boyamak için. şimdi birkaç sorum var arkadaşlar yardımınız için:
1. Mika boyanmadan önce üzerindeki boya zımparalanmalı mıdır? Ne derece zımparalanmalıdır? (Cila çıkana kadar? / Boya tamamen çıkana kadar?)
2. Ana renk atılmadan önce astar boya yapılmalı mıdır? Yoksa cilanın altındaki boya astar olarak kullanılabilir mi?
3. Kutu sprey boya ile boyadıktan sonra üzerini nasıl parlatabilirim?
4. Arkadaşlarım sürekli sen bu işi beceremicen tarzı laflar ediyolar, onların başına sert bi cisimle vursam olur mu?
Bende de başımıza gelen bir olayı yazıyorum.Ybr yi çok fazla tozlu ve çamurlu ortamda kullandığımız için zinçir çok fazla bakım istiyor.Hemen pas tutuyor.Zincir spreyiyle fln çözülmüyor.Bu yüzden abim de Hidrolik yağ dökmüş zincire.Hidrolikte janta akmış nasıl olduysa.Jantın boyası attı.Bu yüzden hidrolik kullanımında dikkat derim.Sanırım boya ya çok fazla zarar veriyor.Ayrıca topik için çok sağolun.Bu yaşta güzel bilgiler öğreniyoruz.Herkeze saygılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)