Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    REKLAM ALANI
  1. #281

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    rica abi ne demek. az da olsa faydalı olabildiysek be mutlu bizlere
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    arkadaslar bugun cavama 12 volt 14 amper aku taktım....
    bıde 2 tane 50 w lık sis lambası taktım....motora her bındıgımde parklar + sis lambaları devamlı yanıo olucak....motora yada akuye bı zarar olurmukı.....
    bıde gecen senekı cavama (ogar olan) 14 amper takmıstım....ama far mar yakmazdım ozman...6 ay sonra motorun sarj dınamosu yandı...14 amperlık aku ıle bı alakası varmıdır....

  3. #283
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    arkadaşlar bu ne muhabbet böyle.girdikmi çıkamayız vallahi

  4. #284
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Bana led stop yapma konusunda yardım edebilecek biri var mı? Elektronik bilgim pek yoktur...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  5. #285
    Boğaçhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2006
    Şehir
    Edremit
    Motosikleti
    Mondial 162 MC
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana led stop yapma konusunda yardım edebilecek biri var mı? Elektronik bilgim pek yoktur...
    Uğraştığına değmez...!

    Ankarada Konya sokak'da(Orta Anadolunun elektronik Ambarıdır) bir elektronikçide gördüm, 12 volt DC ve 220 volt AC her türlü oto ve ev tipi Led ampul vardı. Duy'larıda çeşit çeşit. eeeee Ankarada varsa bu Ampul, sizin memleketde de mutlak vardır gari.
    [B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]

  6. #286

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    ben discovery chanelde görmüştüm el yapımı motorlara yapıyorlardı led fren lambası süper bi görüntü yaratıyordu. bende motorumu alınca yapacağım ilk modifiye bu olacaktır. sadece aralara parlak mavi eklesemmi diye düşünüyorum yoksa sadece kırmızı güzel olurmu acaba? o programda sadece kırmızıydı çokta güzeldi. biraz yaratıcılık eklemek amaçlı düşündüm parlak maviyi.

  7. #287
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    en kolayı, hazır LED ampuller satıyorlar, normal ampullerle AYNI görünüşte. Ben
    KİPA süpermarketin araba reyonunda buldum.. Eski ampülü çıkarıp onu takıyorsunuz, o kadar. Fakat dönüş sinyali olarak her motorda çalışmayabilir (mekanik dönüş rölesi olan motorlarda rölenin çalışabilmesi (ısınması) için güçlü akım gerekiyo..) -turgut
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  8. #288
    kentacdis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    coming soon
    Alıntı bahadinli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bugun cavama 12 volt 14 amper aku taktım....
    bıde 2 tane 50 w lık sis lambası taktım....motora her bındıgımde parklar + sis lambaları devamlı yanıo olucak....motora yada akuye bı zarar olurmukı.....
    bıde gecen senekı cavama (ogar olan) 14 amper takmıstım....ama far mar yakmazdım ozman...6 ay sonra motorun sarj dınamosu yandı...14 amperlık aku ıle bı alakası varmıdır....
    amper büyüdükçe akünün kapasitesi büyüyor fakat akü eskisine nazaran daha uzun surede doluyor 7amper x zamanda doluyorsa 14amper 2xzamanda dolacak,
    buda şarjdinamosunun fazla çalışması ve ömrünü çabuk tüketmesi anlamına geliyor... büyük amperli akü şarjdünamonu yine tüketecektir...

    orjinalinde kaç watt var javanın bilmiyorum fakat 50w yerine kaliteli ampul alıp (philips gibi onlar daha çok aydınlatıyor bariz) 35w olanlardan tercih etmelisin...
    50x2 100w yaparki buda biraz çok sanki...
    kolaygelsin

  9. #289
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Cevaplayan arkadaşlara teşekkürler...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  10. #290
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    Alıntı kentacdis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amper büyüdükçe akünün kapasitesi büyüyor fakat akü eskisine nazaran daha uzun surede doluyor 7amper x zamanda doluyorsa 14amper 2xzamanda dolacak,
    buda şarjdinamosunun fazla çalışması ve ömrünü çabuk tüketmesi anlamına geliyor... büyük amperli akü şarjdünamonu yine tüketecektir...

    orjinalinde kaç watt var javanın bilmiyorum fakat 50w yerine kaliteli ampul alıp (philips gibi onlar daha çok aydınlatıyor bariz) 35w olanlardan tercih etmelisin...
    50x2 100w yaparki buda biraz çok sanki...
    kolaygelsin
    anladım abı demek ıstedıgını....
    yanı 9 amper aku varken bazen sarj dınamosu calısmazken 14 amperlık olunca devamlı calısacak ve ılerde bozulcak....cok sağol abı....

  11. #291

    Üyelik
    28 Mayıs 2007
    Şehir
    Gölcük/Kocaeli
    Motosikleti
    Ducati
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eksoz üzerindeki krozyonu mutfakta kullandığınız eski süngerin yeşil (fiber) tarafıyla zedelemeden suyla ovup temizleyebilirsiniz.

    Oto boya ve malzeme satıcılarında süngersiz ve büyük parçalar halinde gri(soft)yeşil(orta) ve kırmızı(sert) satılmakta,zımpara gibi derin çizikler açmamaktadır.

    Veee alüminyum koli bandıyla(doğal gaz soba borularının ek yerlerine sarılan) eksoz borusunu sararsanız pırl pırıl gezersiniz.
    Bulamazsanız alüminyum mutfak folyosu da işinizi görür.
    Alo,
    alu koli banti ile sarmanizi tavsiye etmiyorum! Egzo borusu sicaklik enerjisinin etrafa yayilmasinda büyük etkeni olan parcalardan bir ve bunun sarilmasi sicakligin hapsedilmesine, beraberinde de hararet problemleri germektedir! Hele hele yaz sicaklarinda bu durum egzoz supap ve yuvalarinda önemli derecede asinmayi artirmaktadir...

    sevkli sürüsler...

  12. #292
    cemerol88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    Çanakkale-İstanbul
    Motosikleti
    peugeot speedfight2 Honda CBR 250 R siyah
    ben bişey sorcaktım ama...speedfight2 war rektifiye yapıldı krank kolu falan değişti...mtrla biraz hız yaptığımda yokuş aşağı falan mtr stop ediyo nedendir acaba????

  13. #293
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    arkadaslar 350 cavaların sanzumana yanı motorun içine kaç numara yag konuyor bılen varmı acaba....
    3-4 kısı bana 90 numara yag konuyor dedıde....sasırdım...pek kalın olur 90 no yaw.....

  14. #294
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Evet gerçekten kalın bir yağ ama, kullananlar, bilenler 80-90 derler.
    Sonuçta biraz eski teknoloji bir motor ve klerensleri o zamana göre. Bildiğimiz ağır hizmet makineleri dişli yağı
    Poturdak

  15. #295
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı bahadinli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar 350 cavaların sanzumana yanı motorun içine kaç numara yag konuyor bılen varmı acaba....
    3-4 kısı bana 90 numara yag konuyor dedıde....sasırdım...pek kalın olur 90 no yaw.....
    Doğrudur,çünkü 2 zamanlı motorların dişli gurupları ayrı yağlanır.Yazın 90 nomero yağ iyi gelir,hazımsızlığı alırAncak kışın değiştirebiliyorsan 60 nomero yağ öneririm .Çünkü kışın soğukta debriyajda hele Angarada sorun olur.

    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet gerçekten kalın bir yağ ama, kullananlar, bilenler 80-90 derler.
    Sonuçta biraz eski teknoloji bir motor ve klerensleri o zamana göre. Bildiğimiz ağır hizmet makineleri dişli yağı
    +1 İzmir Antalya gibi olsa 120 nomero bile oluyor hatta sesi azaltıyor,fakat 90 nomero her yolun yağı,ısınınca yani çalışma sıcaklığına ulaşınca sorunsuz çalışır.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  16. #296

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    abicim has çin malı scooter arka diferansiyel kutusu dişlileri için ATF (otomatik şanzıman sıvısı (yağı) ) kullanıyorum. şu ana kadar sorun olmadı. onun içide No 80 - 90 yağ kullansak bir sorun olur mu? ATF kullanmaya devam mı edelim?
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  17. #297
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet gerçekten kalın bir yağ ama, kullananlar, bilenler 80-90 derler.
    Sonuçta biraz eski teknoloji bir motor ve klerensleri o zamana göre. Bildiğimiz ağır hizmet makineleri dişli yağı
    ok abıcım yarın ılk ısım 90 numara yag almak olucak.....tsk ederım abı.....

    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğrudur,çünkü 2 zamanlı motorların dişli gurupları ayrı yağlanır.Yazın 90 nomero yağ iyi gelir,hazımsızlığı alırAncak kışın değiştirebiliyorsan 60 nomero yağ öneririm .Çünkü kışın soğukta debriyajda hele Angarada sorun olur.



    +1 İzmir Antalya gibi olsa 120 nomero bile oluyor hatta sesi azaltıyor,fakat 90 nomero her yolun yağı,ısınınca yani çalışma sıcaklığına ulaşınca sorunsuz çalışır.
    ok abıcım....1 aydır arastırıyordum.....sizede guvenmemek olmaz...yarın hemen değiştiriyim bari....
    abi kısa gerek yok...agustosa kadar dayansın yeter....agustosta eskere gıdıomda.....yarın hemen 90 nomero yag alcam...castrol olsun bari markasıda...

    Alıntı TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim has çin malı scooter arka diferansiyel kutusu dişlileri için ATF (otomatik şanzıman sıvısı (yağı) ) kullanıyorum. şu ana kadar sorun olmadı. onun içide No 80 - 90 yağ kullansak bir sorun olur mu? ATF kullanmaya devam mı edelim?
    abıcım atf dedıgın yag aynı sıvı yag gıbı ıncecık bı yagdır...sende amma abarttın yanı....90 no olurmu heri....get kelee....

  18. #298
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim has çin malı scooter arka diferansiyel kutusu dişlileri için ATF (otomatik şanzıman sıvısı (yağı) ) kullanıyorum. şu ana kadar sorun olmadı. onun içide No 80 - 90 yağ kullansak bir sorun olur mu? ATF kullanmaya devam mı edelim?
    Eğer varyasyon işlemi yağ banyosu için de gerçekleşmiyorsa ATF(http://en.wikipedia.org/wiki/Automat...smission_fluid) kullanmanız anlamsızdır.
    Motorunuzun TT(teknik talimname) sinde yazan bilgiler en güvenilir olanlardır.

    Otomatik vitesli otomobiller ve hidrolik diye anilan direksiyon sistemlerin de kırmızı renkli ATF yağları kullanılır.Bu yağların özelliği kolay yırtılmayan mikro yağ molekulleri içermesidir.Veee o yüzden yıllarca otomatik vitesli araçlar bu ayrıntıyı bilmeyen tamirciler yüzünden sevilmemiş ve sorunların sebebi olmuştur.(başka yağlar ile karıştırılmaz)
    Oysa 1946 model Buick otomatik otomobil 1.000.000 mil genel bakımları hariç,sorunsuz çalışma garantisi verilmiştir.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  19. #299

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    wikipediada ki yazıda dişliler için çok iyi bir yağlayıcı diyor. o zaman kullanmamda bir sakınca yok
    motorun teknik talimnamesinde bu tür bilgiler yok onun için sormak istedim
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  20. #300
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    wikipediada ki yazıda dişliler için çok iyi bir yağlayıcı diyor. o zaman kullanmamda bir sakınca yok
    motorun teknik talimnamesinde bu tür bilgiler yok onun için sormak istedim
    İnce,vişne suyu renginde bir yağ.Yüksek ısı,karbon ve nispeten krozyona dayanıksız.
    Ancak küçük ve yırtılmaya dayanıklı molekülleri bilhassa yastık yataklarda iyi bir film oluşturmaktadır.
    Fiyatı diğer dişli yağlarının 4-5 katıdır.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.


15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)