Ben yenisini alayım o zaman Zaten ufak boyuttakini almıştım. Yapıştırıcı filan uğraşmak daha pahalı
Ben yenisini alayım o zaman Zaten ufak boyuttakini almıştım. Yapıştırıcı filan uğraşmak daha pahalı
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Hani otomobillerin kaput koruma filmleri var onunla kaplanabilir hemde deponun tamamı ve diğer boyalı yüzeyleri korumuş olur.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
mrb beyler ben cagiva mito marka motorumu mat siyaha boyatmak istiyorum istanbul avrupa yakasında ucuza ve güzel bi şekilde yapacak olan biri warmı bu arada janlarıda boyatıcam ayrdımcı olursanız ii olur
Sevmek çay gibidir, sevilmek şeker, bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer..
selam lar millet atolye ustalarına bi sorum olcak
motosikletin jantlarını kendimiz boyasak bi terso olurmu
boyamaya kalksak
hangi malzeme ile nasıl bir teknik uygulamak gerekir
şimdiden saolsunlar herkej
sevgili arkadaşlar,
Burada işi bilen gibi attık tuttuk ama, çözemediğim bir sorun: Benim Honda beat, özellikle motor tamm ısınmadığında egzost patlatıyordu, 2000Km önce sıcakken de yapıyordu. Yine 2000 km önce servis vakti geldiğinden servisine ikaz ettim, buji değiştirdiler, valf klerenslerine baktılar falan filan. Servisten çıktım ehhh işte. Ancak yine aynı sorun olunca 2 gün önce yine gittim. Valf ayarlarını, hava filtresini, bujiyi, karbüratör ayarlarını(Tamamen sökmeden) kontrol ve ayar ettiler. Ama yine arada egzost patlatıyorrrr. Dellendim yaa. Timing ayarı da yok makinede, sorun nerede diye düşünüp duruyorum. Bu işleri bildiğim halde ben ustaya teslim eder (başında durur ama asla rahatsız etmem) kafama yatmayan birşey olursa sorarım sadece.
Bilen yardım etsin yavv
Poturdak
Jantların orjinal boyaları elektrostatik boya diye adlandırılan yontemle boyanır.Sağlam,kolay çizilmez,darbelere dayanıklı,ısıya dayanıklı boyalardır.Pahalı değil ancak metal yüzeylere uygulanır ve özel cihazlarla özel ortamlarda boya yapılır.
Bu işi yapanları sanayiden soruşturarak bulabilirsin.
İndiksiyon bobini arızalı olabilir,kablo ve buji piposundan olabilir yada ateşlemeyi sağlayan elektronik üniteden olabilir.Sorun %99.99 ateşleme sisteminde.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
İhtyar
Biliyorum abiğ de, alayını test ettirdim bişi çıkmadı. En sonunda ekabirliği bırakıp, sisteme teslim olup tüm elektrik ateşlemeyi değiştireceğim! Egzost patlıyor sa patlıyordur o kadar. Ve bu sorun( benim için ) çööözüüleeceeek. iki kuruşluk zevkimi harcatmam. Ustalarıma da güveniyorum, tecrübeli ve yetkinler. Beraber bulup, zor sorunu çözdük hanemize ekleyeceğiz
teşekkür ederim ilgine. Numune olsun diye yazmıştım. İşallah başkalarına faydalı olduğu gibi sorunumu çözmemme de yardımcı olacaktır.
kazasız belası sürüşler dilerim
Poturdak
@denizcimuzaffer
egzos patlatma olayın biraz daha bahseder misin? eğer doğru tahmin ise benim motorumda da o sorun mevcut. alındığı ilk günden beri gazı kesince egzosdan bir gümbürtü sesi geliyor. sen haricinde bir sorunla karşılaşmadım yaklaşık bir yıl oldu alınalı. Ben nacizane bu olayın nedenini söyle düşünmüştüm: Gaz kesilince karbüratör silindire benzin göndermeye devam ediyor fakat bu benzin ateşlenmiyor yanma gerçekleşmedende egzosa gidiyor, egsozun sıcaklığı ile de patlıyor . Yukarı da dile getirdiğim gibi bu olay bir yıldan beri tekrarlanmakta acaba sorun teşkil edermi?
Umutpoy kardeş;
Şimdi ben az çok bu işlerden çakan biriyimdir. Motor rolentide çalışırken ani ve az gaz verince, hani deriz ya ara gaz, egzost patlatıyor ve motor yavaş döndüğünden stop ediyor. Yolda giderken yani devir yüksekken, diyelim bir viraja giriyorsun ve gazı kapattın, virajı döndün, ani gaz veriyorsun ve egzost patlatıyor, ancak bu sefer motor kavraması devreye girdiğinden tekerlekler motoru çevirmeye devam ediyor ve motor elbette Stop etmiyor. Ancak rahatsız olduğum şu. Arıza büyük ihtimalle elektriksel. Bu da örneğin uzun yola çıktın, bobin gitti diyelim, yolda kaldın Hadii usta bul, parça bul, çektir falan, gitti hafta sonu. Ancak, servise her şeyi kontrol ettirdim, sorun yok diyolar. dellendim yaa. Sorun yok ise egzost neden patlar.
Bu motorda ilk aldığımdan beri, asla sorunlu bir makine değil o ayrı ama, mesela marş yaparken akü bazen motoru çevirmede zorlanıyor. Üst ölü nokta kavramlarını (Sıkıştırma periyodunda) ben yıllardır ders olarak veriyorum, bir açıklama değil. Çünki aynısı arkadaşımda var, kibrit gibi çakıyor. Hatta israrım üzerine zayıf bulunan Aküyü bile değiştirttimdi. Sanırım bir yerde bir elektrik işi bulacağım ama
Poturdak
14.75 ytl ye Mako nun renault 12 ts modelleri için ürettiği
http://www.mako.com.tr/
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
ihtiyar
her zaman kestirmecisin. teşekkürler yarın yine servisteyim. Amacım başlarını ağrıtmak değil ama, bu motorlarda böyle bişii var demek. Zaten ciddiye alacak insanlar. Bundan böylede dikkat edeceklerdir Önemli olan bağın üzümünü tıka basa yimek, bağcı ile sadece muhabbet
teşiekkür ederim
Poturdak
şu egzost patlatma konusu. acaba sizin motorlarda jawa kanı mı var. hani dedesi sayılır, ona çekmiştir
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
yürekçe arkadaş
anılarımı canlandıdın yavv
egzostu soba Boyası ile pırıllaştırırdım. Sene 1986 heyt beeeaaa
Poturdak
karbüratör gaz kesince hala benzin gönderiyorsa o zaman karbüratör hava kelebeği görevini tam yapmıyor olabilir veya rölanti beslemesi olan memeleri kontrol eden vana tarzı vida sorunlu olabilir mi?
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Tuğrul Özbek arkadaş,
egzosttaki patlama ÇOK olaydı ediğin gibi düşünecektim ki bunu kısmen eledim. Ancak sen yazdığında aklıma bişii takıldı Motorun Jiglesi iyi çalışmıyor, son kerteye kadar çekmezsen jigle tam devreye girmiyor ve motor soğukken kesin stop ediyor. Jigle titreşimle az aşağı inince de aynı durum. Ancak bu Jigle işe yaramıyo demekte değil, o yarı halinde bırakırsan çok yakıyor ve elbette performans yerlerde.
Dur bakalım, ben hala İHTİYAR ın izindeyim, kafama yattı
Poturdak
@denizcimezaffer
benimkisi sadece bir tahmindi . umarım sizin sorun bir an önce çözülür. Beimkisi aldığım ilk günden beri devam ettiği için alıştım ama yinede moralimi bozuyor acaba bir zararı var mıdır? Benimkisi de sabahları çalışmamakta diretiyor jigle otomatik bende o bozulmuş olabilir mi( motorum 10000 kmdir servise sadece kayış değiştirilmek için girdi)
Benim sol silindir randımanlı çalışmıyordu,Elimde çıkma (ben pis bir çöpçüyüm)MZ bobini vardı (20 senelik),taktım çalıştı
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUZUK...spagenameZWDVW
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
Umut,
O nu bilmem de, bu beat ler jiglesiz yazın bile çalışmaz
ben sorunun kalbini bulmadan uyuyamam. benim için önemli olan sorunu çözmektir hep.
Yazarım yine
Poturdak
yaw abilerim benim cawada sorun var geçen gün yağı az koyduk motor takır takır etti durdu pistonlar şişti heralde sonra tam geziye gidecekken rezil etti beni motor gitmiyo ve acayip ısınıyodu bende rektefeye verdim aldım yine acayip ısınıyo ve piston şişiyor platin ayarsız olabilirmi?????
MoToCroSS RuLeZZ
Estağfurullah İHTİYAR çöpçü olmak istemiştim çocukkene, hatta bir çöpçüye, abi siz okumadınızda mı çöpçü oldunuz demiştim. O da bana''Okuduk okuduk olm ama beceremedik'' dediydi Bunun üzerine annemden iyi bir zopa yimiştim
Abi, haklısın, ben gemi makineleri mühendisi olarak 33 yaşında gemiler işlettim. bu makineleri yeterince anlayıp, bvakım planlaması yapınca İLK günki test değerlerini tutturduğumuzu gördüm.
Ancaaaak, atıp tutup ta bir egzost patlamayı çözemeyince Köpüşlerin maskarası olduk mu olduk
Killing! cavalarda çok fazla genleşme ve şişme sorunu vardır. Rektefiyeci arkadaş modern makinelere göre bir klerens verm,iş se hakketen şişer. honlattır iyice. Şöyle diyeyim, pistonu kol değil el gücünle ileri itip çekebilirsen tam ayarıdır
Poturdak
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)