Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    REKLAM ALANI
  1. #201

    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Skygo > SG200GY-2
    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi ki olur yapabilirsin.Yalnız kutuplara dikkat et.Parklardan gelen şasiyi almana gerek bile yok zaten fren lambasından şasiyi almışsın.Sadece parklardan gelen (+) hattı ek kabloyla çantanın (+) hattına gir dediğin gibi yanar.
    Ben sadece farkedilebilirlik açısından yapma demiştim.Elektrik açısından sorun yok.



    CRiminAL verdigin bilgiler icin tsk. ederim dedigin gibi yaptım oldu ama haklısın reaksiyon olayı beni tehlikeye atacagından tekrar vazgectim ama enazından oldugunu ögrenmiş oldum
    TSK.
    LAWLESS GH:bounce: ST


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    arkadaşlar, motorumu boyamayı düşünüyorum depoyu boya sökücü ile boyasını söküp astar atıcam ama çemurluk ve grenajlarda ne kullanmalıyım zımpara ile matlaştırdıktan sonra direkt boya atsam olur mu?
    teşekkürler
    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  3. #203
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Arkadaşlar, forumumuza katılmaya devam

    Hidrolik freni olmayan motorlarda tel bakımı önemli. Daha sorun çıkmadan ilk başta, tabii ki vaktiniz varsa, telleri söküp gres ile yağlayın. Hem yumuşak frenlere sahip olursunuz hem de ömürleri çok uzar. Basit ama etkilidir.

    Aksesuarlarında gerçek deri kullanmayı sevenler, deri malzemelerinizi cilt kremi ile temizleyebilir ve bakımını sağlarsınız.

    Bagaj çantası taktırmak isteyenler, muhakkak servisinde yaptırın, hatta başında bulunun. Arkada oturan birazda acemi ise tüm ağırlığı ile yaslanıyor, Allah korusun, yerinden çıkarsa maazallah. 5. sınıf çanta asla taktırmayın o yüzden

    herkese kazasız sürüşler
    Poturdak

  4. #204
    ks89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    YaMaHa ybr 2005
    zift izlerini benzinle çıkarmayın gaz yağı kullanın daha iyi .
    focusun ziftlerini gaz yağıyla çıkardım. bz veya tahriş etmeyen daha değişik temizleyicviler kullanın .

  5. #205

    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    eskişehir(okul dolayısıyla) aslen iskenderunluyumdur
    Motosikleti
    benzin 2 tl olana kadar ss yok
    slm arkadaşlar dün 3 aydan beri yatan motorumu çalıştırdım eksozdan bi kaç dk duman attı nedenini bilen varmı(titan es)

  6. #206
    yzb bozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    İSTANBUL-ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı iskenderunlu26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar dün 3 aydan beri yatan motorumu çalıştırdım eksozdan bi kaç dk duman attı nedenini bilen varmı(titan es)
    Bora Erkan
    Normaldir bir kaç dk. atması düşündürücüde motor ısındığında kesmiş dumanı gibi.Dumanın rengi ne reng.Çok yatmasından dolayı gırtlağını temizlemişte olabilir yattığı yerin nemi falan.

    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Deniz motoru al,hem balık tutarsın."


    Abi harikasın ya.
    Jet ski olsun bari de biraz motora benzesin
    Bora Erkan

  7. #207
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Bi arkadaş deri bakımı için cilt kremi demiş.İşe yarar ama esasen deriye kalıcı nemlendirmeyi badem yağı ile yapabilirsiniz.İnce kat sünger ile gezdirin nasıl ışıl ışıl ve uzun ömürlü parladığını göreceksiniz.

  8. #208
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deniz motoru al,hem balık tutarsın.
    Yahu İHTİYAR ne istiyorsun arkadaştan.


    Alıntı iskenderunlu26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar dün 3 aydan beri yatan motorumu çalıştırdım eksozdan bi kaç dk duman attı nedenini bilen varmı(titan es)
    Ben biliyorum
    Söylersem kızmazsınız değilmi?
    Motor bir süre çalışmadan bekleyince (bilhassa üstten ekzantrikli modellerde)sibop saplarından silindirin içine (yanma odası)bir miktar yağ sızar ve bu yağ ilk çalıştırmada eksozdan beyaz duman çıkmasına sebep olur,birde jigle çekiliyse sorma gitsin ,sanki zabıtadan kaçan kokoreççi gibi ortalığı duman sarar.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  9. #209
    KAPTANTIGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2005
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    SUZUKI GSR 600
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde jigle çekiliyse sorma gitsin ,sanki zabıtadan kaçan kokoreççi gibi ortalığı duman sarar.

    Abi süpersin ya sabah sabah ii güldüm ama
    Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:

  10. #210
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    bzim bi eski model 150 mz vardı ozamanlar motordan hiç anlamam şanzumana ağzına kadar yağ doldurduk karazorla çalıştırdık bi duman bi duman sanki sinek ilaçlama arabası mahalleyi duman basmıştı
    MoToCroSS RuLeZZ

  11. #211
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Duman konusunda ben de ekleyeyim bir şey.
    Motorun benzin valfini kapatıp da bırakmışsan karbüratör ve devredeki benzin zamanla uçuyor ve sadece yağ kalıyor (tabi motor 2 zamanlı ise geçerli) Bu yağ hem ilk çalıştırmayı zorlaştırıyor hem de dumana neden olur. Ayrıca rockerarm ve valf donanımının yağı da uzun zaman yatmada süzülerek valf yuvalarına dolabiliyor, bu yağ da dumana neden oluyor.
    Poturdak

  12. #212
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    hadi atölye sakinleri neredesiniz yawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwfff
    MoToCroSS RuLeZZ

  13. #213
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Ben giremiyor muyum şimdi buraya
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  14. #214
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    ihtiyar abiden izin alman gerekiyor
    MoToCroSS RuLeZZ

  15. #215
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    atolyeye kımse gelıp gidmiyor desesınler normal bildigimiz benzinin içindede ( dört zamanlı motorlara katılan benzin )yağ var uzun süre hareketsiz bekleyen benzinde buharlaşma yüzünden bu yagın oranı eskisine göre ( buharlaşmadan önceki ) artar ayrıca kendi içinde zamanla dibe çökecek ve ilk çalıştırdıgımız esnada ortalıgı toza bulayacaktır

  16. #216

    Üyelik
    12 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul(şincilik)
    Motosikleti
    yukı 250 2006 şopar.
    ya arkadaşlar benim motor kompresöre binince zincir muhafazası sökük olmasına rağmen baya tıkırtı var
    gergisine baktım baya ii anlayan varsa beri gelsin

  17. #217
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    dişliden olabilir bilyalardan olabilir.
    MoToCroSS RuLeZZ

  18. #218
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Arkadaşlar tankpad aldım tam yapıştıramadık, üstüne bi de motoru tazyikli suyla yıkayınca uçları kalktı. Bunu yapıştırmanın bi yolu var mı yoksa yenisini mi alayım?

    Isıtıp yapıştırılıyor mu? Yoksa özelliği gitti mi. Teşekkürler. Esen kalın
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  19. #219
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    muhtemelen özelliğini yitirmiştir... eğer yüzeyi iyice temizlemediysen iyi yapışmayabilir... ısıtıp yapıştıramazsın ısıtıp sökersin , sonra yenisini yapıştırırsın....
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  20. #220
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı unfortunate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar benim motor kompresöre binince zincir muhafazası sökük olmasına rağmen baya tıkırtı var
    gergisine baktım baya ii anlayan varsa beri gelsin
    Sesin yeri cinsi çok önemli.Kompresyona giren motorda dişlilerin ters yanaklarına basın oluşur,krank yataklarında boşluk varsa daha tok bir ses olur vs vs .

    Eczaneden 3-5 liraya bir steteskop alıp sesi lokalleştirebilirsiniz.

    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tankpad aldım tam yapıştıramadık, üstüne bi de motoru tazyikli suyla yıkayınca uçları kalktı. Bunu yapıştırmanın bi yolu var mı yoksa yenisini mi alayım?

    Isıtıp yapıştırılıyor mu? Yoksa özelliği gitti mi. Teşekkürler. Esen kalın

    Üzerine başka şeffaf bir malzeme yapıştırabilirsiniz.

    http://www.kirtasiyenet.net/urunler....le&subcatid=27
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.


11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)