arkadaşlar, motorumu boyamayı düşünüyorum depoyu boya sökücü ile boyasını söküp astar atıcam ama çemurluk ve grenajlarda ne kullanmalıyım zımpara ile matlaştırdıktan sonra direkt boya atsam olur mu?
teşekkürler
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Arkadaşlar, forumumuza katılmaya devam
Hidrolik freni olmayan motorlarda tel bakımı önemli. Daha sorun çıkmadan ilk başta, tabii ki vaktiniz varsa, telleri söküp gres ile yağlayın. Hem yumuşak frenlere sahip olursunuz hem de ömürleri çok uzar. Basit ama etkilidir.
Aksesuarlarında gerçek deri kullanmayı sevenler, deri malzemelerinizi cilt kremi ile temizleyebilir ve bakımını sağlarsınız.
Bagaj çantası taktırmak isteyenler, muhakkak servisinde yaptırın, hatta başında bulunun. Arkada oturan birazda acemi ise tüm ağırlığı ile yaslanıyor, Allah korusun, yerinden çıkarsa maazallah. 5. sınıf çanta asla taktırmayın o yüzden
herkese kazasız sürüşler
Poturdak
zift izlerini benzinle çıkarmayın gaz yağı kullanın daha iyi .
focusun ziftlerini gaz yağıyla çıkardım. bz veya tahriş etmeyen daha değişik temizleyicviler kullanın .
slm arkadaşlar dün 3 aydan beri yatan motorumu çalıştırdım eksozdan bi kaç dk duman attı nedenini bilen varmı(titan es)
Bora Erkan
Normaldir bir kaç dk. atması düşündürücüde motor ısındığında kesmiş dumanı gibi.Dumanın rengi ne reng.Çok yatmasından dolayı gırtlağını temizlemişte olabilir yattığı yerin nemi falan.
Jet ski olsun bari de biraz motora benzesin
Bora Erkan
Bi arkadaş deri bakımı için cilt kremi demiş.İşe yarar ama esasen deriye kalıcı nemlendirmeyi badem yağı ile yapabilirsiniz.İnce kat sünger ile gezdirin nasıl ışıl ışıl ve uzun ömürlü parladığını göreceksiniz.
Yahu İHTİYAR ne istiyorsun arkadaştan.
Ben biliyorum
Söylersem kızmazsınız değilmi?
Motor bir süre çalışmadan bekleyince (bilhassa üstten ekzantrikli modellerde)sibop saplarından silindirin içine (yanma odası)bir miktar yağ sızar ve bu yağ ilk çalıştırmada eksozdan beyaz duman çıkmasına sebep olur,birde jigle çekiliyse sorma gitsin ,sanki zabıtadan kaçan kokoreççi gibi ortalığı duman sarar.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
bzim bi eski model 150 mz vardı ozamanlar motordan hiç anlamam şanzumana ağzına kadar yağ doldurduk karazorla çalıştırdık bi duman bi duman sanki sinek ilaçlama arabası mahalleyi duman basmıştı
MoToCroSS RuLeZZ
Duman konusunda ben de ekleyeyim bir şey.
Motorun benzin valfini kapatıp da bırakmışsan karbüratör ve devredeki benzin zamanla uçuyor ve sadece yağ kalıyor (tabi motor 2 zamanlı ise geçerli) Bu yağ hem ilk çalıştırmayı zorlaştırıyor hem de dumana neden olur. Ayrıca rockerarm ve valf donanımının yağı da uzun zaman yatmada süzülerek valf yuvalarına dolabiliyor, bu yağ da dumana neden oluyor.
Poturdak
hadi atölye sakinleri neredesiniz yawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwfff
MoToCroSS RuLeZZ
Ben giremiyor muyum şimdi buraya
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
ihtiyar abiden izin alman gerekiyor
MoToCroSS RuLeZZ
atolyeye kımse gelıp gidmiyor desesınler normal bildigimiz benzinin içindede ( dört zamanlı motorlara katılan benzin )yağ var uzun süre hareketsiz bekleyen benzinde buharlaşma yüzünden bu yagın oranı eskisine göre ( buharlaşmadan önceki ) artar ayrıca kendi içinde zamanla dibe çökecek ve ilk çalıştırdıgımız esnada ortalıgı toza bulayacaktır
ya arkadaşlar benim motor kompresöre binince zincir muhafazası sökük olmasına rağmen baya tıkırtı var
gergisine baktım baya ii anlayan varsa beri gelsin
dişliden olabilir bilyalardan olabilir.
MoToCroSS RuLeZZ
Arkadaşlar tankpad aldım tam yapıştıramadık, üstüne bi de motoru tazyikli suyla yıkayınca uçları kalktı. Bunu yapıştırmanın bi yolu var mı yoksa yenisini mi alayım?
Isıtıp yapıştırılıyor mu? Yoksa özelliği gitti mi. Teşekkürler. Esen kalın
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
muhtemelen özelliğini yitirmiştir... eğer yüzeyi iyice temizlemediysen iyi yapışmayabilir... ısıtıp yapıştıramazsın ısıtıp sökersin , sonra yenisini yapıştırırsın....
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Sesin yeri cinsi çok önemli.Kompresyona giren motorda dişlilerin ters yanaklarına basın oluşur,krank yataklarında boşluk varsa daha tok bir ses olur vs vs .
Eczaneden 3-5 liraya bir steteskop alıp sesi lokalleştirebilirsiniz.
Üzerine başka şeffaf bir malzeme yapıştırabilirsiniz.
http://www.kirtasiyenet.net/urunler....le&subcatid=27
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)