bws paylaşım akü 1 yılda bozulur mu?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Merhaba aggressive;
Garanti şartları ile ilgili olarak her firmanın uyguladığı prosedür farklıdır. Sana bir hikaye anlatayım. Amerikada bir adam elinde dört lastikle satıcı dükkana gelir ve "Bu ne biçim servis anlayışı kardeşim. Eşimin arabasında bu lastiklerden hiç memnun değilmiyiz." diye ortalığı birbirine katar. bunun üzerine sahibi, "ne oldu beyefendi isteğiniz nedir" diye sorar. Adam daha da hiddetli, "bu lastikleri alın ve paramı verin" der. Sahibi, gayet sakin "tabiki" deyip şahsın lastiklerinin parasını verir. bu bir müşteri anlayışıdır. Dahada ilginç olanı, o dükkanda hiç lastik satılmıyor olmasıdır.
Kimi firmalar, prestij ve kariyer uğruna müşteriyi memnun etmek için ellerinden geleni yaparken, kimileri de malın satışından sonra yaptığı kötü hizmetle neler kaybettiğinin hala farkında değildirler.
Ayrıca, Yamaha gibi bir ismi temsil etmek de gerçekten yürek isteyen bir olaydır. Eminim, konuyu bir başka servis ile çözebilecek, yada servisi distrbütör firmaya şikayet ederek sorununu çözebileceksin.
Aküye gelince. Benim motorum çin malı. Ben aldıktan 2 ay sonra akü 1.5 volt pile döndü. Garantiye girmiyormuş. Akü, motorlarla birlikte gelmekte ve burada suyu ve asidi eklenmektedir. Ancak, showroomda bekletilen motor, gereksiz yere birkaç defa marşa basılmışsa, ve 6 aydan fazla kuru olarak bekletilmişse, kurşun plakalarda ne yazıkki dökülmeler meydana gelir. Buda akünün ömrünün çabuk bitmesi demektir. Motor firmaları genelde bu parçanın ucuz olması nedeniyle üzerinde durmazlar. Akü ayrıca motor firmalarının ürettiği bir ürün olmadığı için garanti de vermek istemezler. Bence garantiden değişmiyorlarsa, (ki değişmeyebilirler) yeni bir akü alarak, motorunun gereksiz yere oynanmasını önlemiş olursun (derim)
-
Ben motorumu aldığımın 5. ayı benzin depom deponun alt kısmından delindi. bende farkında olmadığımdan depoyu full ledim ve benzin heryeri mahfetti. ertesi gün servise gittim. servis bana aynen şöyle dedi. senin depoyu garantiye sokalım ama gelmesi biraz uzun sürebilir. onun için senin depoyu tamir ettirelim sen depo gelene kadar kullan. aradan 2 ay geçmesine rağmen bugun gittim ve sordum ne oldu bu depo halen gelmedimi. Servis şöyle dedi firmadan yazı geldi depoyu göndermediler -Neden? (Açıklama)Servis sorunu giderdiğinden yeni depo gönderemiyoruz. Ve birde eksozumla bir sorun yaşadım ve yine servisin dediği bu garantiye girmez. eksozda hiçbir darbe yok gıcır gıcır -olsun bu garantiye girmez -iyide peki siz neye garanti veriyosunuz -himm kem küm motorda bi sorun olursa garantiye girer istersen bırak motoru kaynak ettirelim.
Firma müşteri anlayışı nedir bilmiyor. Servisede ne diyelim imam os..rsa cemaat ne yapar.
aggressive adlı üyeden alıntı
[B]servisin eli değdikçe berbat oluyor heryeri motorun
Bu konuda kesinle doğru söylüyorsun ben her motorumu bırakıp geri aldığımda mutlaka bi yerinde bi problem oluyor ve geri aldıktan sonra her tarafım yağ oluyor.
-
Salton merhaba;
Şu anda bir yandan resim çizip, biryandan da sizleri takip etmeye çalışıyorum.
Şu servis meselesi aslında önemli. Ben Adana'da dikkat ettim, Adam gibi bir yer yok. Yani, hep küçük, alelacele açılımış, eski jawa veya mz ustalarından ibaret servisler görüyorum. "Servis" hizmeti denildiğinde, servise giren aracın probleminin anlaşılması, müşteriye sorunun açıklanması, müşterinin araçsız kalması ve bu durumda mağdur olması göz önünde bulundurularak arızanın en kısa sürede giderilmesi, arızanın giderilmesi süresince müşterinin uygun bir yerde bekletilmesi, servis elemanlarının gerek görünümleri gerekse tavırları ile güven vermesi anlamı ortaya çıkar.
Motor sahibi oldum olalı, servislere gidemiyorum. Çünkü, servisten herkesin beklentisi farklıdır. En azından servis elemanlarının sizden daha fazla şey bilmesini bekliyorsunuz, yada sizi tatmin edici cevaplar vermesini. Müşteri aksi olabilir, pimpirikli olabilir, ukala veya uysal da olabilir. Serviler buna uygun davranmak zorundadırlar. Ancak ne zaman servise gitsem, hep karşımda tok bir satıcı, lütfen ilgilnen bir eleman, her an tüylerinizi yolmaya hazır bir çırak görüyorum. Buda rahatsız ediyor. bu konuda özellikle teknik terminoloji konusunda eğitimli usta sayısı az. Oluşması zaman alır. Ama eğitim kurumlarının buna eğilmesi gerek. Yoksa bu zamanında bilgisayar sektöründe olduğu gibi, artık sadece büyük arızalar dışında servise kimse gitmeyecek.
-
kafamı duvarlara vurmak istiyorum el kadar aküyü değiştirmeye eriniyorlar.markaya ve kalitesine laf ettiriyorlar.özenerek hevesle aldım bws mi aynısından amcam yıllardır kulanıyor sorun yok ama garanti süresi içinde 10 ayda akü bozulursa sorun var demektir.bakımlarını muntazam yaptırdım ama gördüm ki yamahada garanti hahaha.koç grubundan bir yetkili servisliğimiz var babamın şirketi ama biz hiç böyle yapmıyoruz parçayı inanın elimizde olmadığında müşteri mağdur olmasın diye tanıdık bir yetkili satıcının teşhirdeki ürününden söküp taktık ama nerde her yetkili servisde bu anlayış.ah ah
-
bugün dünyada çin mallarına rağbet edilmesinin sebebleri arasında, iyi diye niteleyebileceğimiz marka temsilcilerinin sorumluluklarını yerine getirmemesi değilmidir?
-
teknik hocam sana hak veriyorum doğrusun valla
-
kullanıcı hatasındandır.
japon markaların hatalı olduğu nerede görülmüş
japon motor fanatikleri nerede
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
Bunun fantizimle ne alakası var dostum TuğrulÖzbek? Bir markanın fanatiği olmak, ondan doğacak zararlara göz yummak değildir ki. Bilakis, firmalar hata yapamaz demiyorum. Ancak BÜYÜK FİRMALAR, hata yaptıkları zaman bunu abul edip, hatayı düzeltme yoluna gitmelidirler. Bu yanlış kanı yüzünden Türk mallarını yıllarca ikinci sınıf görmedik mi? Ben Zealsun da kullanıyorum, Asya'da. Memnunmusun dersen evet. Ama önermediğim markalardır. Sebebi ise, malın kalitesizliği değil, satış sonunda insanları doyurucu olmamalarıdır. Lütfen!
-
arkadaşım bence sorununu beldeyamaya bildir. ve servisin yaptıklarını anlat. çözüm bulcaklarını düşünüyorum.
bir bilgi almak için sitelerinde verdikleri mail adresine konu ile ilgili bir mail göndermiştim. ertesi gün cevabı geldi yani maillerini kontrol ediyorlar bence sende bu mail adresine konu ile ilgili bir mail at. sorununa çözüm bulurlar diye düşünüyorum...
beldeyama@beldeyama.com.tr
-
-
evet sen ana merkeze soyle yardımcı olacaklardır. Hiç olmadı www.sikayetvar.com a bildir. Bi ara ordaki mesajlara baktıgımda firma arkasında durup tuketiciyi mutlu sona ulaştırmıstı...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
teknikhoca adlı üyeden alıntı
Bunun fantizimle ne alakası var dostum TuğrulÖzbek? Bir markanın fanatiği olmak, ondan doğacak zararlara göz yummak değildir ki. Bilakis, firmalar hata yapamaz demiyorum. Ancak BÜYÜK FİRMALAR, hata yaptıkları zaman bunu abul edip, hatayı düzeltme yoluna gitmelidirler. Bu yanlış kanı yüzünden Türk mallarını yıllarca ikinci sınıf görmedik mi? Ben Zealsun da kullanıyorum, Asya'da. Memnunmusun dersen evet. Ama önermediğim markalardır. Sebebi ise, malın kalitesizliği değil, satış sonunda insanları doyurucu olmamalarıdır. Lütfen!
hocam sözüm sana değil.
sözüm çin motorları konularına bodoslama giren japon fanatiklerine
kırdıysam kusurum affola
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
-
arkadasım japonların fanatiği olurum tabiki yıllardır kimin motoruna biniyoruz ve ayrıca beldeyamanın mail adresine mail geçtim ama neticeyi servisten alamadım yetkılı gidin değiştirecekler diyo servis değiştirmeyip eskiyi şarj ediyor.aynı zamanda şikayervar.com a da yazdım ama beldeyama o sitelere para yedirecek bir yapıda değil daha arızalı garantili cihazlarına bakıp onarım hizmetini sağlamıyorlar saygılarımla
-
o zaman sende alacaksın yamahanın daha servisli bir motorunu rahat edeceksin
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
sıfır bws alıp eskiten arkadaşlardan cevap bekliyorum akülerinizin ruhuna ne zaman el-fatiha dediniz
-
-
keşke çinli alsaydın. hiç değilse böyle bişey olduğunda aküsü 30 ytl olurdu
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
slm arkadaşım şimdi senin sorunu basit bi şekilde çözelim sana yiye git saf akü asiti al akünün içindeki asiti komle boşalt sonra saf asiti aküye doldur 2 gün kapaklar acık bekle fazla koyma taşmasın asit 2 gün sonra aküyü kısa devre yap kutup başlarından ve gözleri tek tek kontrol et eğer gözlerde kaynama var ise akün bozulmuştur eğer yoksa akü asiti özellğini kaybetiği için şaarz tutmuyodur o yüzden sorun yaşamışsın demektir eğer asiten ise sorunun kalmamış demektir aküyü bi şarj et sonra güle güle kullan bu sorunlar sık sık oluyor akülerde eğer az bi elektirik varsa şu an akünde sorun yoktur aküde dediğim gibi asit özeliğini kaybetmiştir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler