hafif kumlu bir yerde sonuna kadar bas gaza cekiyo aman dikkat et düşme
toprakta yapması kolay is asfaltta yapmakta önü ağır bi motorsa kalkışta gazı wer debriyajı ani bırak. arkaya takla atmazsan büyük ihtimalle güzel pati ceker
basıcan frene asılıcan gaza bak nasıl çekiyo bi de yer çakılsa arkada kimse durmasın ben bi seferinde yaptım adam beni kovaladı tabi yakalayamadı,
98 Beygir.....
Hiç gerek yok boyle seylere ama eğer diyosankı yapacam ben; Islak asfaltta, şöyle yağmurda yeni basladıysa Allah ne verdiyse çek gazı, ama direksiyonu sıkı tutki düşme direksiyonu ıyı tutamazsan yatarsın yana. Rahat 8 10 metre patinajla gidersin. kuru asfalatta Motorunun vitese geçip rolantıya ınmesıyle arasındakı gazı ıyı ayarlarsan birden gaza yuklenıp direksiyonu cekınce tek tekere dahı kalkarsın. Ben ara sıra denerim güzel oluyor.
Dört duvar arası kapanmazki sendeki özgür ruh. Ölünce parçalanmazki bendeki özgür ruh. Sevişe sevişe azalmazki tendeki özgür ruh. Kopyalayarak çoğalmazki gendeki özgür ruh... BABAZULA
yeter beyler yaaa baydı bu konu beni mod abiler kilitleyin artık konuyu yaw:D
Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Ön dişlliyi küçült yada arka dişliyi büyüt bu sayede motorun çekişi artacak dolayısıyla pati çekecek kolay gele.
ben hergün yaparım önce çakıl kum taşlık vs biyer bul motor dursun sonra tam gaz ver sonra başlar bide rampada çakıl varsa süper oluyo veya durduğun yerde ayağı kalkıp ö freni sıkıp öne doğru yüklenip gaza basarsan lastik yakarsın sonra lastiği görünce ayrıca ön kaldırmak isteyenler ayağı kalkıp motorun gidonunu yukarı doğru güçlüce çekip gazı yavaşca açtığında önü kalkar ne kadar verirsen gazı okadar kalkar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)