honda transalp teknik sorunu
Reklamlar
-
motorumu kullanamadığım için 2 günde bir 10-15 dk. garajda çalıştırıyorum. dikkatimi öndeki silindir bloğunun ısınmadığı çekti. arkadaki silindire ait olan bölüm el değemeyecek kadar ısınırken öndeki silindire ait bölüm soğuk
1,normal midir ?
2, transalplerin tek silindir olrak çalışabildiğini biliyorum öndeki arızalanmış ve çalışmayan silindir ise bu nasıl anlaşılır?
Reklamlar
-
Kimse yazmıyor, motor enduro mu değil mi diye tartışamayı biliyorsunuz,nedense böyle konuda çıt yok....
Vitesli , büyük motor kullanıyor olsam kesin yardım ederdim.Bekle barış abi görmemiştir daha
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
anasayfaya geri dönsün bakalım belki bi teknik adam görür sağol dishy bu arada
-
Hımm.
Peki motorda; performans, çalışma ya da herhangi bir değişiklik dikkatinizi çekti mi? Ya da seste herhangi bir anormallik var mı?
-
çok teknik adam değilim belki ama gördüm bikere;
birincisi kullanmıyorsun diye küsmüştür herşeyi yapabilir inanırım
meseleye gelirsek, yine böyle bir sorunda egzost (bu eksozun nasıl yazıldığı kadim bir problem)tan silindirlerin çalışmasının kontrol edilebileceğini okumuştum.bende denedim mevcut iki ağızdan sırasıyla gaz atışını hissetmeye çalıştım ama rölantiyi iyice düşürmek lazım belki hissedebilmek için....
geçmiş olsun ve kolay gelsin.
aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....
-
Volki tolki sen bilirsin aslında sebebini yahu
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
her iki silindirin de eşit ısınması gerekmiyor mu acaba bunu bilen var mı? ilk motorum olduğu için (2, el aldım 2001 model-30,000 km)performans farkını anlayamıyorum- yani teknik adam , usta aranıyor
-
Vippppppppppp yardım et ya
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
sn. dishy
honda transalp söz konusu olunca oldukça hassassınız ayrıca teşekkür ederim
ama hala bi profesyonel yardım alamadım acaba hiç profesyonel yok mu (yada konu başlığını iyi seçemedim mi? )
-
Dur bekle ben birine sorcam da,buraya girmez.TA sı var
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
Transalplerde iki kafa beraber çalıştığı için ikisinin de ısınması lazım!
Teknik bilginiz varsa bujiyi sökerek kontrol edin.Başka buji varsa onu takın.
-
Emin olmamakla beraber bujilerin birinde sorun olduğu için ateşleme yapmıyor olabilir. Bunu anlamanın yoluda 2 eksozun da ısınıp ısınmadığını kontrol ederek hangi bloğun çalışmadığını tespit edersin muhtemelende soğuk olan bloktaki bujide sorun vardır yani inşallah öyledir..
-
Direk kopyalıyorum msn de yazdı
Ön siiindir piston kolundan çıkmış olabilir,rolantide çok gaz veriyorsa olduğu yerdeyken çok aşırı devirle gaz veriyorsa olabilir,acilen baktırması lazım.
Genelde bu arıza motoru olduğu yerde çalıştırırken rolantide bırakmak yerine gereksizce fazla gaz vermekten kaynaklanır.
Kaynak= Savaşxxl ( Savaş abi )....
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
savas abii herseyi anlatmis saolasun..tek silindir calismiyor senin usta..kesinlikle servise gitmen gerekli,sakin calistirma derim..kolay gelsin..
once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..:pale:
-
once bujiyi ve buji piposunu kontrol edin motoru yikadiysaniz yada n e bilim buji eskiyse bolw bisi yapabilir dert etmeyin
buji degistirip pipoyu kontrol edin iyi yolculuklar
bandit : ruhlarinda haydut tasiyanlari , ruhlarinda ozgur olanlari, ruzgara cikinca herseyi unutanlari anlatir
-
egzos o taraftakinde ısınmıyor zaten ilk marşı almada da problemi vardı
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bu motosiklet su soğutmalı. Silindirin birisinin iş görmediği açık ama beni aklımı kurcalayan kısım, tek silindir çalışsa bile ısının diğer silindire de su vasıtasıyla transfer edilmesi gerekmez mi?
Hincesu, ön bujiyi ( ya da bujileri (bunda 1 silindire 2 buji düşüyordu sanırım)) söküp motoru aynı şekilde çalıştırman (buji kesmişse zaten ilk bakışta anlaşılır). sonra arka silindirin bujisini söküp ön silindire takıp (yani bujileri yer değişirip)tekrar çalıştırmayı dene. eğer çalışırsa ihtiyacın olan sadece yeni bujiler demektir. Çalışmazsa durum daha ciddi.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
buji,buji
-
mes adlı üyeden alıntı
buji,buji
sağol ya ....
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
Süper Moderatör
Çalışmayan (ısınmayan) silindirdeki bujiyi söküp geri pipoya tak ve silindire yaklaştırarak (yada herhangi bir şase kısmına) motoru çalıştır ve bujinin ateşleme yapıp yapmadığnı kontrol et. Buji ateşleme yapmıyorsa (ki büyük ihtimalle öyledir) aynı pipoya başka buji takıp tekrar dene, bu takdığın buji ateşliyor ise diğer buji bozuk demektir. Yok iki bujide aynı pipoda ateşleme yapmıyor ise piponun kablolarını kontrol et, bir kesiklik kopukluk var mı diye.
Eğer buji / bujiler sağlamsa ve ateşleme yapıyor ise çalışmayan silindire gelen yakıt ve hava akışını kontrol et.
Ama yüksek ihtimalle sorun bujiden, yada buji piposundan.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler