200cc Çin malı cross bilmecesi
Reklamlar
-
Geçenlerde bir motosiklet ustası, arkadaşımın SkyTeam cross'unu inceledi ve söyledikleri çok ilginçti.
Bu motor aslında 125cc imiş, silindir kapağı ile krank 200cc makinelerinkiymiş sadece. Yani bir çeşit aldatmacaymış. Daha önce böyle bir şey duyan oldu mu?
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Reklamlar
-
ben duydum, biraz önce bi arkadaş msn'de söyledi
[COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
[B]ama hâââLâââ[/B]
[B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::
-
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
iftira
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
iftira
[COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
[B]ama hâââLâââ[/B]
[B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::
-
Kontrol edelim o zaman.
Yarın sabah (isterseniz şimdi) motorumuzun yanına gidiyoruz,motoru orta sehpaya alıyoruz(eğer varsa) ki arka teker boşa çıksın.
Bujiyi söküyoruz,buji yuvasından içeriye pipet sokuyoruz,vitesi 5 e takıp arka tekeri elimizle çevirip pipeti gözlemleyerek pistonu en alta indiriyoruz(alt ölü nokta).Bir elimiz pipette,bir elimiz arka tekeri ileri geri oynatarak pistonun en altta olduğundan emin oluyoruz.
İnce uçlu bir huni ile hassas ölçekli bir kaba ihtiyacımız var.
Ölçekli kaba benzin koyuyoruz,huniyi buji yuvasına yerleştip motorun içine dikkatlice dökmeden benzin dolduruyoruz,sonra kabımız da kalan benzini ölçerek motorumuza ne kadar benzin doldurduğumuzu tesbit ediyoruz.
Daha sonra tekeri yine çevirip motorun içindeki benzini boşaltıyoruz.
Not 1 : benzini koyma ve boşaltma işlemini çabuk bir şekilde yapıyoruz ki sekmanlar arasından kartere fazla benzin sızmasın.
Not 2 : bu işlemlerin sonunda bujiyi takmadan bir süre bekleyin ki benzin uçsun aksi taktirde motor çalışmayabilir.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
Motoru tarafsız bir ustaya götürsek de baksa olmaz mı?
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
Prometheus adlı üyeden alıntı
Motoru tarafsız bir ustaya götürsek de baksa olmaz mı?
Olur da şimdi uyuyorlardır
Ustanın motoru açmadan piston çapını ve stroğunu ölçüme şansı nedir?
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
bötle bir uygulamayı ben cbr 125 için duymuştum, forumda mevcut
125cc ye 150 lik silindir kapağı ve krank takarak 150 cc yaptıklarını soyleyen bir net sitesi vardı
hatta bayaa konusu olmuştu sitenin, özellikler arka stop lamba ve egzost çeşitleri falan çok beğenilmişti
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
13 Aralık 2006, 15:22
#10
200cc yapmak zor değil ki arkadaşlar niye hile yapsınlar....
adam 125cc yapmış binlerce satmış, verir kalıbın siparişini yaptırır çinde zaten kalıp çok ucuz...
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
-
13 Aralık 2006, 21:49
#11
bence olabilir.. arkadasın yukı cross motoru var... Bütün kablolarda 125 cc yazıyo.. Debriyaj fren gaz vb...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
13 Aralık 2006, 21:53
#12
İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....
-
13 Aralık 2006, 21:58
#13
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
13 Aralık 2006, 22:00
#14
myheart adlı üyeden alıntı
STANDARTdedigin Chunli islerinde yok. beygir gucu normalmis sanki benimki 100 beygir birakalim kardesim.
geciyonmu arkadanmi geliyon onu sole sen
hatice out,netice in
İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....
-
13 Aralık 2006, 22:15
#15
benım kı 15 bg senınkı 16.5 bg o kadar basıt bi olayı büyütme
ama ne markası neyin neyi oldugunuz belli değil.. Zonghsen yine cin in en büyük motor üretici firması ve herkesde bunu biliyo...
Senin yukı motorun zonghsenin 2003 yılında ürettigi motor... Bunuda unutma
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
13 Aralık 2006, 22:46
#16
arkadaşlar motor hacmi birtek piston çapı ile ilgili değil aynı çap pistona uzun stroklu bir krank takarak 200 cc hacmi yakalayabilir aynı konu eski cb125 hondalarda vardı 175cc bir kros model çıktı herşey cb125 ile aynı idi ama strok lar farklıydı her ustanın dediğinede inanmayın
-
13 Aralık 2006, 23:09
#17
Prometheus adlı üyeden alıntı
Geçenlerde bir motosiklet ustası, arkadaşımın SkyTeam cross'unu inceledi ve söyledikleri çok ilginçti.
Bu motor aslında 125cc imiş, silindir kapağı ile krank 200cc makinelerinkiymiş sadece. Yani bir çeşit aldatmacaymış. Daha önce böyle bir şey duyan oldu mu?
Dostum ben Zongshen 125'lerin bitanesini 200'e çevirmek için 3 günümü harcadım oldu ama değmedi maliyeti fazlalaştı.Ne karteri ne silindiri ne silindir kapğı birbirini tutmuyo.Karteri tornada genişlettik sonra 200'lük silindirin etekleri kartere zarzor geçti bu seferde sibopların çalışmasını sağlayan alt ekzantirik dişlisinin milinde sorun yaşadık ama nihayet 200 lüğe çevirdim.Müşterinin canı yandı istediğim parayı duyunca gözleri yuvasından çıkacaktı nerdeyse.Ve güç artışı beklediği gibi olmadı çünkü arada 74.4 cm3 farketti.750 ile 1000 cc olsa amenna.Yani değmez
[COLOR="red"][B][I] 4 zamanlı --> ::144:: <-- 2 zamanlı (A rh 2TT)[/I][/B][/COLOR]
-
14 Aralık 2006, 00:12
#18
@myheart @Alcohol akşam akşam iyi güldüm valla.
bende de ramzey 200cc vardı 4600 km.de satmıştım. 200cc mi bilemicem ama güzel gezdirdi beni. imkanım olsaydı onu 2. motor olarak saklamak isterdim. ilk motorum olması açısından aramızda duygusal bir bağ vardı. resmine baktıkça dalar giderim guzel motordu be
==============================
==============================
-
14 Aralık 2006, 00:39
#19
taylo adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motor hacmi birtek piston çapı ile ilgili değil aynı çap pistona uzun stroklu bir krank takarak 200 cc hacmi yakalayabilir aynı konu eski cb125 hondalarda vardı 175cc bir kros model çıktı herşey cb125 ile aynı idi ama strok lar farklıydı her ustanın dediğinede inanmayın
"Her usta" dediğin Ankara'nın en meşhur ustasıdır
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
14 Aralık 2006, 12:30
#20
hadi yokmu bi babayigit olcsun hacmini.bende merak etmeye basladim.bu motor bende olsa simdi yapardim ama napayimm
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler