evet purifier , bi karar ver de honda mı iyi jinlunmu iyi
anlayalım )
evet purifier , bi karar ver de honda mı iyi jinlunmu iyi
anlayalım )
arkadasım valla ellerine sağlık. benim motorumda bu tip bişi olmamasına ragmen aydınynr gibi bende düşünmüo degilim.. bilgilendirmen için cok cok tesekkurler..
eralpt ; zeronero
eralpt bu şekilde bi alıntı yapsaydı tezat oluşturmadığına daha iyi görebilecekti.cümle tamamıyla yorumlanırsa çelişki olmaz sanırımçin mallarının özelliği bu işte, işçilik kalitesi sıfır.çin malı alanın eli tornavida tutacak becerisi olması lazım. yoksa ana parçaların markalı motorlardan farkı yok
paran varsa honda iyi. 2.elde avantajlı.bütçem kısıtlı ama tamirden anlarım diyosan jinlun olur pekala. mesela ben kendim için 10 yaşında masraflı ama çok ucuz bi motoru 2 yaşında masrafsız olana tercih ederim.zeronero adlı üyeden alıntı
purifier,
yani senin demek istedigin sektor tabiriyel "finishing" dediğimiz, son işçilik kötülüğü, devamlı gevşeyen vidalar falan gibi demek istiyorsun o halde.. Yani motorun yuruyen askamı değil..
Eger demek istedigin buysa haklısın gercekten finishing leri çok kötü çinlilerin.. ama iyi olursa maliyet artar.. o yuzden..
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
Gerçekten çok hoş bir anlatım olmuş. Emeğine sağlık arkadaşım.
En kısa zamanda yaptıracağım,
İlave olarak, eski 2 zamanlı motorsikletlerde motor bloklarına takılan plastik titreşim emiciler vardı birde onları deneyceğim ilave olarak.
Free Motorcycle Team
Emeğin için
BRAVO
deneyim önemlidir. Valla yazdıgın için saol belki kimsenin aklına gelmedi bunlar
Teşekkürler biliyor musun bilmem ama bir başlığın altında nickini görünce hah faydalı birşey diyor insan
2.5 milyar vericem alıcam makineyi sonra söküp conta takıcam.
denemekte fayda var teşekürler
kardeş emeğine sağlık güzel anlatmışsın..
birçok arkadaşa faydalı olacağını düşünüyorum..
aynı işlemleri ben de bi arkadaşın kanuni 125 t ye uygulamıştım çok da randımanlı olmuştu..
[I]Sen varken reklama gerek yok...[/I]
güzel çözüm.bende titreşim motorun tam devrinde yani vites değiştirme zamanı gelince gerçekleşiyo redline olunca kesiliyo ama bu seferde mtorun ömrü gidio.teşekkürler..
Durdurun Dünyayı İnecek VARRRRR!!!.....
paylaşımın için teşekkürler
bende birsüredir bu olayı yapmayı planlıyordum , ama sonuçtan emin olmadığım için kalkışamıyordum bunu duymak süper
Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...
yazdığımı okuyan ve ciddiye alan olur mu bilmiyorum.çünki herkes oh süper müthiş,sağol vs demiş.
ancak ben bu çözümü tutmadım:
1.çin motor alınmaz.
2.bu yöntem geçici.uzun vadede bozulur.
çünki koyduğunuz lastik parçalar çok dayanmaz.5 bilemedin 10 bin km sonunda sapır sapır dökülür hiç farkında olmadan bir bakmışınız motor neredeyse kopmuş düşecek.
yani o kadar titreşime o eklemler dayanacak olsaydı fabrika çıkışta koyarlardı.
ha ben koyduğum nesneleri her 2500 km de söker tyenisiyle değiştiririm derseniz o bak oldu.tabi her defasında sök tak vida yerleri vs yalama olmazsa.
arkadaşlar biz de bu titreşim için bir yol bulduk.titreşimin asıl nedeni krank milindeki balans.burda bir tornacı arkadaşım aracılığıyla bu milin balansını sıfırladık.bu işlemi kanuni seyhan 125 t modeline yaptık.titreşim yarıdan çok azaldı.birde eralp in yaptığı gibi bir işlem yaparsak iş bitmiş demektir
herşey tamamda 2 sene önce açılmış bu konuyu nerden buldunuz?
GKN MOTORS
bence faydalı bir konu gözümden kaçmış
benzeri bir sorunda ne yapacağımı şimdi daha iyi biliyorum
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)