Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

İsli bujiler

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ramzey100 cup
    Değerli motosiklet.net üyeleri. İlk olarak selam ve sevgilerimi arzederim. Bendeniz 56 yaşında bir motor sevdalısıyım. 3 ay kadar önce hasbelkader bir
    RAMZEY 100 Cup aldım. Buji sıksık isleniyor. Sabahları çalıştırmakta zorluk çekiyorum. Forumda gezinirken NGK WX diye bujiler duydum. Bu derdime deva olabilirmi? Veya bu konuda bana yardımcı olabilirseniz minnettar olurum.
    Selam ve saygılar. Ünal Cihangir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    aramıza hoşgeldin öncelikle. eğer bujilerin kurumlanıyorsa öncelikle çalıştırma şekline bakmalıyız.

    sabahları jikle çekili bir şekilde gaz vermeden motoru çalıştırıp bir kaç dakika bu şekilde hiç gaz vermeden çalıştırmalısın. daha sonra jikleyi yavaş yavaş kapatıp gaz vermeye başlamalısın daha sonra yola çıkabilirsin motor bayılır gibi olur ama bayılmadan yola çıkarsın. ama tabiki de bujilerini sağlam bir buji ile değiştirirsen hissedilir performans artışı ve kısa ısınma süresi elde edebilirsin.

    sevgiler.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  3. #3

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    bujinin islenmesi normal çünkü ateşleme yapıyor.cup modellerde cikle sol elciğin hemen altında olur.bir kaç dakika jikleli çalıştırırsın.Motor ısınır ve yola devam

  4. #4
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    bujinin görünüşü sorunsuz bir motorda, açık kahve beyaza yakın şekilde olmalıdır.
    bujiyi değiştirmekle sorununuzu düzeltemezsiniz. Sorunun şu nedenlerden dolayı olabilir:
    *karburator ayarı aşırı yapılmış yani yakıt çok zengin (yakıt hava karışımı mekanik hata)
    *hava filitresi çok kirli
    *karışımda uygun olmayan hava karışımı (karburator sadece hava filitresinden hava almıyordur)
    *avans ayarı (ateşleme zamanı uygun değil )
    *elektrik ile ilgili sorun
    ilk aklıma gelenler bunlar..

  5. #5
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    sinana katılıyorum ek olarakda 4 zamanlı motorlarda sibop ayarı önemli emmenin ayarını egzosta verirsen yada sibop ayarını yazın yaptırdın kışın değiştirmediysen malum şuan kışdayız bu nedenlerden olabilir motoru ilk çalıştırış esnasında kasabilir.
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  6. #6
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    ONLARIN BUJİLERİ NGKC7HSA DIR ona göre orjinal kullanın bujileri bide subap karbüratör hava filtresi bakımını yaptırr başkada bişey olmaz kazasaız sürüşler


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler