okudum öğrendim.
teşekkür ediyorum.
okudum öğrendim.
teşekkür ediyorum.
emeğine sağlık...fizikten yararlanılarak bilimsel açıklama yapılmış daha ne olsun...
SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!
ellerine sağlık
gerçkten açıklayıcı olmuş
güzel yazı teşekkürler
eline saglık koluna klavyene saglık
motor-suzluk susuz-luktur
Emek harcanmış Değerli bir konu Görmeyen arkadaşların Faydalanabilmesi için yazıyorum (Hortlatıyorum)
Değerli çalışman için Teşekkürler memin1857
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
örneğin benim çinli alt yapısı olan motorumun ibresi 110 gösterirken gps navigasyon ile giderken aldığım değer saatte 105-106 km hızdı
çok açıklayıcı olmuş yazı teşekkürler
Fabrika verisi son hız; düz yolda, kaymak(otoban) asfaltta,rüzgarın durağan olduğu,frenlerin ,süspansiyon sisteminin, lastiklerin taşıyabileceği tavsiye edilen son hız demektir. Ör: 125 cc'lik bir commuterin fabrika verisi hızı 100 ise 120 ile gidilmesi tehlikeli veya riskli olur
faydalı ve açıklayıcı bir başlık daha teşekkürler.. aşırı hız aşırı dikkat gerektiryor aman yola bişey atlamasın aman önüme bişey çıkmasın biri şerit ihlali yapmasın... kasılmaya gerek yok rahat rahat motor kullanalım gelin biz şu 40 km yi 70 yapalım
Eeee ne oldu son denemelerinizden haber var mı arkadaşlar, kimin km saati doğru kimin takometresi yanlış?
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
Km sayacı 100 km'de %12,5 fazla gösterince bende çinli motorumda gps ile ölçtüm.
Ölçmeden km sayacı fazla gösteriyorsa,hız göstergesi de fazladır diye düşünürken çok hafif sapmalar oldu.
İbre 90 km hızı gösterirken gps 88,2 km hız gösterdi.
Dengesiz ya bu çinliler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)