BULDUM ..! Difransiyel (Çok Önemli-Çok Faydalı)
Reklamlar
-
Oh bee yıllardır çözemediğim konuyu nihayet çözdüm
http://www.youtube.com/watch?v=4oFhewQwE-Y
hemen sizlerle paylaşmak istedim...
Yılardır düşünüp dururum nasıl oluyorda otomobiller dönebiliyor diye, hiç bir zaman tam anlayamamıştım, ama nihayet bu eğitici video ile anlamış oldum...
kesinlikle izleyin müthiş birşey bu...
Reklamlar
-
yıllardır anlamadıgın konusunda hakkaten ciddimisin ?
sorsaydın anlatırdık yaw
-
abi kaç kişiye sordum ama hiç kimse böyle net açıklayamamıştı...
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
-
sagol çok iyi bir anlatım yakalamışsınız.teorik olarak bilsem de görsel olarak çok farklı.
THICKHEADED MAN DOESN'T WEAR HELMET
-
çok güzel bi anlatım.
ama ilk baştaki hareketler ve polis amcalar daha güzel
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
Ghost rider in dedeleri onlar Ama anlatim tipik amerikan anlatimi.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
nerde sordun yaw ben hiç görmedim her türlü animasyonlu falan anlatırdık.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
Olsun yaw çocuk araştırmış ne güzel eline sağlık
-
WAllah cok ii yaw.ayni sekil benimde boyle bi animasyona ihtiyacim vardi.bulan arkadasa cok tesekkurler...
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
teşekkürler
[FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]
-
çok iyi bir animasyon hiç bilmeyen küçük çocuk bile anlayabilsin diye adamlar film yapmışlar bize lisede anlattıklarında anlayamamıştık kaç ayda şimdi otomatik kilitli manuel kilitli diferansiyel ayarlanabilirine kadar herşeyi öğrendik.
-
hadi biriside sınırlı kaydırmalı (limited slip) diferansiyeli anlatsın
-
benim içinde cok faydalı oldu.. eğer bu tip videoları bilen duyan gören olursa paylaşsın lütfen..
[B][U]**SLOW DOWN PLEASURE UP!![/U][/B]**:bounce:
-
ya kim ne derse desin mükemmel bi anlatım her seviyeye hitap eden video bi şekilde sabit hale getirilmeli sürekli ulaşılabilir
-
elektronik kilit ( mercedes gibi firmaların mekanik negatif kilitli difransiyel sisteminde boşta kalan tekerleğe fren uygulayarak gücün diğer tekerleğe aktarılmasını sağlayan sistem, neden direkt positif takmamışlar derseniz sebebini birazdan okuyacaksınız.),
tam mekanik kilit ( iki tekerleği tam birbirine kilitleyen ve ikisinin de aynı hızda dönmelerini sağlayan mekanik sistem),
positif kilit(4x4 araçlara yan sanayi olarak üretilen, yük binen tekerleğe güç veren, nispeten ucuz olan ama trafikte devrilme tehlikesi oluşturan sistem),
negatif kilit (std. butun arabalarda olan) ve
elektrikli kilit (difransiyele elektrik verdiğinde manyetizma ile kilitlenen sistem) difransiyel sistemlerini, biliyorum ama
mekanik yarım kilit (limited slip demek istiyorum yani) nesıl olur hiç bilmiyorum ama
bildiğim şu ki testlerde kaydırmalı difransiyel kilitleri çok başarısız sonuçlar veriyor yani pek işe yaramıyorlar...
hatta onun da bir videosunu izlemiştim araştırayım onu da bulabilirsem burada yayınlarım...
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
-
formula 1 araçlarında limited slip diferansiyel kullanılıyor ama, bir arkadaşım da camarosuna bu tip diferansiyel takmıştı, kalkışlarda 2 tekerleğe birden güç veriyordu, nasıl çalışıyor bilmiyorum ama..
-
-
userneym adlı üyeden alıntı
Oh bee yıllardır çözemediğim konuyu nihayet çözdüm
http://www.youtube.com/watch?v=4oFhewQwE-Y
hemen sizlerle paylaşmak istedim...
Yılardır düşünüp dururum nasıl oluyorda otomobiller dönebiliyor diye, hiç bir zaman tam anlayamamıştım, ama nihayet bu eğitici video ile anlamış oldum...
kesinlikle izleyin müthiş birşey bu...
İnanırmısın bana Teknisyen...Mühendis gelse anlatsa böyle anlayamazdım...Demek ki doğru bir şekilde en basite indirgenerek yapılan açıklamalar kafada yer ediyor ve anlaşılması mümkün oluyor...Teşekkürler paylaşım için...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
mete_han adlı üyeden alıntı
İnanırmısın bana Teknisyen...Mühendis gelse anlatsa böyle anlayamazdım...Demek ki doğru bir şekilde en basite indirgenerek yapılan açıklamalar kafada yer ediyor ve anlaşılması mümkün oluyor...Teşekkürler paylaşım için...
Valla bende katılıyorum metehan sana..Gerçi ben midaslı diilim ama
Ngüzel yararlı videolar varmış. biz hep langur lungurlarına bakmışız. araştırmaya giriyom artık.
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
userneym adlı üyeden alıntı
elektronik kilit ( mercedes gibi firmaların mekanik negatif kilitli difransiyel sisteminde boşta kalan tekerleğe fren uygulayarak gücün diğer tekerleğe aktarılmasını sağlayan sistem, neden direkt positif takmamışlar derseniz sebebini birazdan okuyacaksınız.),
tam mekanik kilit ( iki tekerleği tam birbirine kilitleyen ve ikisinin de aynı hızda dönmelerini sağlayan mekanik sistem),
positif kilit(4x4 araçlara yan sanayi olarak üretilen, yük binen tekerleğe güç veren, nispeten ucuz olan ama trafikte devrilme tehlikesi oluşturan sistem),
negatif kilit (std. butun arabalarda olan) ve
elektrikli kilit (difransiyele elektrik verdiğinde manyetizma ile kilitlenen sistem) difransiyel sistemlerini, biliyorum ama
mekanik yarım kilit (limited slip demek istiyorum yani) nesıl olur hiç bilmiyorum ama
bildiğim şu ki testlerde kaydırmalı difransiyel kilitleri çok başarısız sonuçlar veriyor yani pek işe yaramıyorlar...
hatta onun da bir videosunu izlemiştim araştırayım onu da bulabilirsem burada yayınlarım...
Arkadaşım biraz karıştırmışsın.
Bahsettiğin tam mekanik kilit ile,4x4 araçlarda kullanılıyor dediğin pozitif kilit aynı şey zaten.İkiside tam kilitleme sağlıyor,yani tekerlekler eşit hızda dönüyor.
Negatif kilit dediğin şey normal difransiyel oluyor sanırım.Yani kilit falan demiyoruz ona biz,normal istavroz dişli sistemi.
Elektrikli kilit,pnomatik kilit,servo kilit vs. vs. difransiyel sistemi değil de birer kilitleme sistemi.
Limited slipler,yani balatalı sistemler -ve viskoz difransiyeli de içine katabiliriz- oldukça başarılı sistemler aslında.Mükemmel bir kilitleme sağladığı gibi kullanıcıya kilitleme oranını ayarlama imkanı da sağlıyor.
görüşmek üzere...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler