arkadaşlar selam ,
Sizce 140-150 kilo bir motosikletin 10,5-11 beygir güce sahip olması normalmidir?Yoksa az mı kalır.bi cevap yazarsanız sevinirim. Selamlar.
arkadaşlar selam ,
Sizce 140-150 kilo bir motosikletin 10,5-11 beygir güce sahip olması normalmidir?Yoksa az mı kalır.bi cevap yazarsanız sevinirim. Selamlar.
az bence kesin kanuni 150 cc dir
MaXwELL
deny, kardeş ne yaptın sen yaa çok az tabii
Evet az. Sonuçta gider tabi ama az. ağırlık/güç oranı 1/1 olan aletler olduktan sonra bu az gelir aslında Ama tabi onlar SS
...Oytun...
..Ainador..
140 kiloluk motor ne bununla çok orantılı örneğin suziki burgman 150cc 139 kg ve 15 beygir
250 cc (jinlun) 140 kg 21 beygir
125 cc (hysung ms 1 150) 130 kg 13 beygir
125 cc( honda cbr )115 kg 13,2 beygir
tommy_musti eğer bir motor 140 kiloysa 21 beygir gücü ancak 250 cc de sağlar
bu konuda rekor 179 kg 172 beygirle (modifiyesiz) CBR 1000 RR Fireblade nin yok böyle bir güç .....oran olarak hayabusa , ducati 999 R ,GOLDWING in çok üstünde sanırım yeterli olmuştur
sonuç olarak 140 kiloya 11 beygir az ama 13 beygir yeterli yani 20 beygire gerek yok ......
BBRR, zx 10r varken fireblade'i rekortmen yaptın ya bravo yani!
Kawasaki ZX 10R 170 kg. 184 bg.
jawa
haklı rekor kawasakideteşekkürKawasaki ZX 10R 170 kg. 184 bg
ben sadece kilo beygir oranlarını araştırmıştım bu arada karşıma çıkan en iyi sonuç hondanın kiydi yani rekoru aramamıştım ama artık onuda biliyoruz
Kesin alın ben sadece denemek için aldım size şimdi diğer motor bilgilerime ve diğer motor kullanımlarıma göre genel olarak bilgi vereceğim . Kesin alın diyorum ama benim cidden ne satanları beğendiğim var nede bunların yan parçalarını monte edenlerini . Çinden keşke tekerleği bile üzerinde gelse .
Jinlun 150 CC tek silindir 2950 YTL 140 kilo
Jinlun 250 CC çifti silindir 2950 YTL 150 kilo 10 kilo daha fazla
Parçaları çok sağlam sayılır . Hiç bir parçası geçiştirme değil . Tamamen yapmış adamlar . Devirsiz kullanmak lazım keyifli olması için . Vites 5 vites çok attırmak gerekiyor ama sorunsuz . Ön ve arka basmalı vites sistemi var . Bu tip ayaklıkları ve bir kaç parçası bayide toplanıyor oralarda vida eksiği olabilir tamamlatın . Rölanti ayarını yaptırın . Yağını kontrol ettirin . Vidalarına bakın . Bunun dışında Transmisyon çubuğunun iki ucundaki vidalara bakın onuda buradaki bayi takıyor .
Bunlar dışında Tek kelime ile müthiş keyifli ve eski chopperlerimi bile kıskandıracak kadar baba bir alet . Kuvveti iki kişi iken biraz yorar ama çok rahatta gider tepe çıkışı ve hiçbir şey zor değil .
Devir yapınca titreme vibrasyon var ama problemsiz .
Çok kaliteli bir motor yan çantaları çok kullanışlı . Tüm ışıkları çok sağlam çalışmakta görüntü olan ışığı yok . Herşey işlevsel . Hem oto marş hem ayak marşı var .
yani sağlam bir parça . 7 milyon 100 km de yakıyor . yakında heryeri istila edecek bir alet . ama zaten bu tip bir motoru çok kişi kullanmaz 5 vitesli ve 600 cc lik kadar da ağır bir alet .
e o zaman rx 115 100 kilo desek 16 beygir şampiyon rx
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)