Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

motor yarıya kadar çamurda,su bastı.yardım.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    hakanyildirim28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul avrupa
    Motosikleti
    Honda CBR 1100 xx
    Alıntı gazman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum egzostlarin calisma prensibinde itmenin yanisira iceri havada alirlar..bu yuzden iceri kendi su cekebilir..stop et motoru..hic birsey olmaz az girse bile uygun biryerde calistirdiginda kendi atar ..
    bu konuyu bir acarmısın nasıl hava alıyor egzost?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    E_M_R_E_sen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2014 ybr 125 :D
    gecmiş olsun benim de basıma geldı tam o rüzgar ve yagmurlu hava işe 15 km kala yakaladı benı... valla bi an dedim yollda kalırsam ama neyseki kalmadan geldim ama ustum heryerim su camur icinde idi
    ANKARA MT

  3. #23
    kraljames - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2006
    Şehir
    TÜRKİYE
    beterin beteri var kardeş geçmiş olsun gerekeni yaptır ileride daha fazla sorunla karşılaşabilirsin
    [ ELAZIĞ-MT ]

  4. #24
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    pazartesı servıse goturucem motoru,kamyonetle.neticeyi bildiricem sizlere cok saolun

    Alıntı kraljames adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beterin beteri var kardeş geçmiş olsun gerekeni yaptır ileride daha fazla sorunla karşılaşabilirsin
    dostum senın ne işin var o suda
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  5. #25
    memin1857 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Bostanlı, İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer
    Alıntı gazman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum egzostlarin calisma prensibinde itmenin yanisira iceri havada alirlar..bu yuzden iceri kendi su cekebilir..stop et motoru..hic birsey olmaz az girse bile uygun biryerde calistirdiginda kendi atar ..
    Demek istediğim madem çalışıncada çalışmayıncada su alıyor o zaman niye motoru durdurup gölün ortasında kalayımki? Evime giderim değilmi? Yani birkaç yüz metre komple su oldu burada, 250kg motoru durdursaydım öyle kalırdı yolun ortasımda arkamda otomobiller ile.

  6. #26
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    motor çalışmadan eksozdan hiç bir şekilde su motora gitmez. seviye hava filitresine kadar çıkmadıysa sorun yok. şöle bir temizle hava tut korkmadan çalıştır. hava filtresi suyun altında kalmışssa filtreyi bujileri sök. biraz motor yağıyla yağla. buji kablosunu takmadan marşa baski üstteki paslı kısmı hem benzim hemde yağla atabilsin. sonrasında kabloyu tak korkmadan bin.servise de götürsen aynısını yapacak.

    ama başka hasarlar yoksa tabiii..........
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  7. #27
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Merhaba

    Arkadaşlar lütfen yanlış bilgi vermeyelim. İçeri giren su öyle saf su gibi temiz bir su değil. Çamurlu, topraklı bir su. Öyle 2 yağlama 2 marşa bas falan temizlenmez. Motorunuza ciddi hasar verirsiniz. Yapılması gerekenler:

    1. Eğer aracınız filtresine kadar suya battıysa tüm motor aksamına su girmiş demektir.

    2. Öncelikle piston içindeki ince yağ tabakası su girmesi sebebiyle tahrip olacağından suyun yaratacağı korozyon etkisi başlamış demektir. İlk iş bujiler sökülecek ve piston içine motor yağı basacaksınız.

    3. Hemen motoru fazla yürütmeden tamirciye götürecek ve motor yağı, hava filtresi, karbüratör haznesi ve su barındırabilecek her bölgeyi boşaltıyorsunuz. Tüm parçalar temizlenmesi gereken şekilde iyice pislikten ve sudan arındırılıyor.

    4. Usta bir kişi motoru güzelce söküp temizleyip geri topluyor.

    Yapılması gerekenler bunlar. Ha bunu yapmazsanız. Su ile gelen küçük toprak, taş parçaları zımpara görevi görür her tarafı aşındırmaya başlar. Rulmanların arasını doldurur rulmanları aşındırır. Aklınıza gelmeyecek yerler paslanır.

    Ayrıca yalnış bir bilgi daha motor çalışmıyorken egsoz'dan giren su uygun seviyesini bulduğunda pistona girer. Egsoz subabının kapandığı zamanı dışardan nasıl anlıyorsunuz? Tamamen şans işidir.

    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  8. #28
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    ewet arkadaslar ,motoru servise verdim.ve yaklaşık 3 saat süren bi operasyondan sonra motorum(maşallah)eskisi gibi çalışıyor.servistekilerın soylediğini aynen iletiyorum.motoru çalıştırsaydım eğer ,su veya çamurlu su pistonlara kadar gidicekti.buda motoru üzmeye yeterde artardı. eksoz söküldü temizlendi,eksoza gelen borunun(adını bilmiyorum)o yarısına kadar dolmuş.o temizlendi. ilginiz teşekkürler.. masraf 35ytl
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  9. #29
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    iyi hayırlı olsun arkadaşım. Eskisi gibi güle güle bin...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler