bende çin malı 150 lilik war 120 hafif rampa aşagıya 120 goruorum duz yolda 100
bende çin malı 150 lilik war 120 hafif rampa aşagıya 120 goruorum duz yolda 100
Olur boyle şeyler üzmeyın tatlı canınızı
Dört duvar arası kapanmazki sendeki özgür ruh. Ölünce parçalanmazki bendeki özgür ruh. Sevişe sevişe azalmazki tendeki özgür ruh. Kopyalayarak çoğalmazki gendeki özgür ruh... BABAZULA
arkadaşım eğer senin motorun scoterr se çok fazla sürat bekleme.ayrıca arkadaşın ddiği gibi çoğu motorun ibresi yanlış.bunlara aldanmayın.4000 km de tam açılır 4 zamanlı motorlar.ama sen rodaj dönemi falan deme bas zorla motoru.bunlar 2 zamanlı değilki rodaj dönemi falan olsun
wallah onu bunu bilmem babamin bisan shalter 125 gormustum.demekki siz motorlari iyi acamamissiniz.ama 125 gorene kadar 3 depo benzin yedim o ayri mesele.
hiz icin motorlarinizi sert kullanin farki goreceksiniz!
işte mesele bubende bisan lifan 100 cc motocup var.ibre 140 gösteriyor ve bu küçük canavar 140 a vuruyorfakat motor 140 la giderken araba 125 gösteriyor.bu çin motorlarının ibrelerinin hepside böyle.motora çok sağlam karbüratör hava ayarı gerekiyor.siboplar çok sıkı olmuycak rölantide hafiften şakırtı gelmeli siboplardan.ayrıca benzini sadece opet lerden alın.98 oktan koyun arada korkmayın hiçbirşey olmuyor
millet bisan senatörle 130 km yapiyo 125 cc 10 psye
ben honda silverwingle 195 km yapiyorum 600 cc 51ps
nasi oluyo bu is
DREAM OF POWER SAKO
Belli bi hıza kadar beygir güç oranı aynı gibi belli hızdan sonra ters işler rüzgar faktörü girer işin içine bide o hızda devamlı olabilme sorunu var tabi.
Çok karışık oldu şöyle açıklıyım 120 bg bir araba 200 yapabilir ama devamlı bu hızda rahat gidemez, Aynı şekil 160 bg bir araba 220 yapabilir ama buda devamlı olmaya bilir yarı devamlı olur, ama 250 ye çıkacak araba 240 bg civarlarında hatta daha fazla güçlü olmalıdır, şimdi can alıcı nokta geliyor 300 km yapacak arabalar en az 400 bg ve hafif olmalı ve aero dinamiği iyi olmalıdır.
Şimdi gelelim mantığa 120 bg olan araba 240 bg olsa 400km yapması lazım geliyor ama olmaz 400 km yapan araba var bugatti veyron oda 1001 bg güce sahip.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
Valla bende 150cc resimdeki motor var ilk zamanlar yanı 2500 km kadar 85 - 90 da zorlanıyordu ama bı arkadasın yazdıgı gıbı 4000 den sonra motor cok degıstı tabı bakımlarını ve yag degısımlerını eksıksız yaptırdım ayarlarınıda. Suan 112km ye cıktım fakat cok zorlanıyor yanı bu aslında yapabıldıgı hız degıl ıkındığı hız desek daha dogru olur yanı pek mantıklı degil ama rahat bi şekilde 100 u goruyo fazlada bısı beklemek yanlıs olur 150 cc den tabı vıteslı olsa harıc sonucta scooter.
Arkadasım bıraz sabret yokus asagı motoru acmaya calıs uzun yol yap ayarlarını kontrol ettır.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
Bende 1 ay öncesine kadar keeway arn 150 vardı. rodajını tamamladıktan sonra Düzde 110 yapıyordu. Ama 2500 -3000 km yi geçtikten sonra düzde 100'ü geçemedim. Hatta yokuş aşağı giderken bile ıkına ıkına 110 yaptı oda bayaa bi yokuş aşağıydı (1- 2 km)
Bakımlarınıda zamanında yaptırdım.
Hatta hava filtresi, buji felan değişti performansı biraz etkiledi ama yinede top speed 100'de sabit kaldı.
Bisey Yapmana gerek yok Bakımlarını tam yap motorun gerekli hıza cıkar bende 125 Bisan Passific var düz yolda 100 km Yapıyor(Aracla ve yoldakı gosterge radarla denedim.Göstergem dogru calısıyor)Bayırda 120 km gordüm.Düz yolda büyük araçların arkasında (Kamyon - Otobus - Tır)turbülans da 110 km gördum.Motorum 11000km de daha bır sorunum yok.10000 km ye kadar 85 km yi gecmıyodu.
bende 6000 kmde 100cc kanuni elite var arkadasta daha yeni 100 kmde bisan 100cc motocub var düz yola çıktık ben 85 e vurdum ve bana baya fark attı neden böyle
beygir son hızı etkiler tork ise ivmelenmeyi etkilerr bu 600rr 270 1000 rr'ın 300 yapması gibidir arada ciddi bi beygir ve tork farkı vardır 600 cc atıyorum 10 kilometrede 270 e oturuyoken 1000 cc iki kilometrede oturur ama son hızları rüzgar sürücü yol tutuşu gibi etkenlerden dolayı değişme gösterir yani 125 cc nin 120 yapmasıyla 600 cc bi motorun 180 yapması aslında mantıksızdır ama doğru orantıdadır umarım doğru ve açıklayıcı anlatmışımdırrr asıl konuya gelince neden 80 i geçmiyo rodajı doğru yapılmamıştır bence 1000 bakımından sonra karekteristik değişlikler olacaktır ondan sonraki km relerde daha açılır benim fikrim bu
ya ya yamaha servisine götür bir dahakine yada honda hatta ferco motor 1. tercihimdir benim (ist de olsam)
18 yaş için 80 km yeterlidir bence....
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
boşver be kardeş.hız yapıpıta naapacan.80 ideal o motor için.
hem unutma sürat felakettir
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
ya kardeşim anlamadığım bişey var hız için scooter mı alınır allah aşkına.bu tip motorlarda 50-60 km yi aşınca hem benzin tüketimi artar hemde kontrol zorlaşır.şu an ben 750 km yaptım 1 defa çıkabilecek mi diye denedim 90 a çıktı daha fazlada yüklenmedim.hem şehiriçi motoru olucak hem hız olmaz ki..
egzost çıkışını matkapla del, hava ve benzin filtresini temelli kaldır at, bak nasıl gidiyor o zaman, 100km ye 5 saniye çıkarsın, en yakın zamanda ikindi namazına müteakiben yetişirsin vesselam, hocam bunlar sözde motosiklet zaten, hiç uğraşma, ben motor yerine koyup selesine bile oturmam kusura bakmayın
mrb arkdaslar bnm motorum 3000km de ama 90 kmyi geçmiyor bakımını yeni yptırdım motoru 2.el aldım sorun ne olabilr ltfen yardım edin ?? motorun markası motozeta rally 150sc inanılmaz bi çekiş gcü war drek 90 a çkıyor ama daha fazla demior ne yapmalıyım ??????
valla hocam ne kadar ekmek o kadar kofte o motor dan fazla perforans bekleme hemde daha rodaj dasın sabret
::winkwink[B]zeki çevik ve ahlaksızım beni böle seven manitanın hastasıyım::winkwink[/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)