motor orta devirde 2 zamanlıya dönüyor
Reklamlar
-
küba çita 100r. kmf 157 çita 13 perno krank. 150.cm3 çapı 65.5 piston 200cc üst kapak pz30 keihin karburatör dereceli egzantrik yok.
bu motor gecen sene 150lik idi köpek gibi gidiyodu. bu sene kafaya koydum 200e çıkarttım
motorun rolantisi çok iyi sayması cartı curtu güzel
orta ve üst devir ölü oğlu ölü
sadece çeyrek gazla vitesleri yarım doldurup 100 110 vuruyorum çeyrek gaz ile fakat gazı yarıma çevirdiğim gibi motor 2 zamanlı gibi çalışıyor pata pata pata misali benzini yemiyor yada benzin yanmıyor. karburatör gaz iğnesini 4 e çektim olmadı 5 e çektim olmadi subap ayarı denedim .10 .15 / .20 .20 gibi gibi bi türlü çözemedim motorda gaz kolunu yarım açınca böğürüyor makina. taktığım bütün parçalar sıfır buji ve buji başlığı da sıfır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
yok mu fikri olan
Reklamlar
-
Geçen hafta arızayı baya irdelemiştik anlaşılan hiçbir değişiklik yok :( iki zamanlı gibi çalışıyor yazmandan yola çıkarsak belli bir devirde yakıt yanamadan silindirden dışarı çıkıyor ve sıcak egzozda tutuşuyor sanırım , bu aynı iki zamanlı gibi bir sese sebep olur , gaz kelebeği yarımdan fazla açılınca ya çok yakıt gelip motor boğuluyordur yada çok az yakıt geldiği için motora binen yükü karşılayacak kadar güç üretmiyordur , son bir tavsiyemde karbüratör yada hava filtre girişini bir miktar kapatıp deneme yapman , motorun aküsü yok yazmıştın acaba belli bir devirden sonra sargıdan çıkan voltaj düşüyor mu ?
-
Motosikleti komplo değiştir bir de öyle dene.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Geçen hafta arızayı baya irdelemiştik anlaşılan hiçbir değişiklik yok :( iki zamanlı gibi çalışıyor yazmandan yola çıkarsak belli bir devirde yakıt yanamadan silindirden dışarı çıkıyor ve sıcak egzozda tutuşuyor sanırım , bu aynı iki zamanlı gibi bir sese sebep olur , gaz kelebeği yarımdan fazla açılınca ya çok yakıt gelip motor boğuluyordur yada çok az yakıt geldiği için motora binen yükü karşılayacak kadar güç üretmiyordur , son bir tavsiyemde karbüratör yada hava filtre girişini bir miktar kapatıp deneme yapman , motorun aküsü yok yazmıştın acaba belli bir devirden sonra sargıdan çıkan voltaj düşüyor mu ?
bu forumda senin gibi hayırlısı çıktığı için kendimi çok şanslı hissediyom başkan.
yarın yazdıklarını kesinlikle deniyecegim ama sargıdan çıkan voltajı nasıl ölçebilirim bilmiyorum
yarın gopro ile buraya arızanın videosunu atacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------
yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı
Motosikleti komplo değiştir bir de öyle dene.
herkes nasihatte para veren yok canım.
teknik servis formundasın dalga geçer gibi yanıt vermen pek hoş değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------
ayrıyetten çok fazla egzoz patlatıyor.
popcorn gibi patırtısı acayip sesli
-
bilog35; adlı üyeden alıntı
ayrıyetten çok fazla egzoz patlatıyor.
popcorn gibi patırtısı acayip sesli
karbüratör gaz iğne ayarın yanlış demek ki çok fazla benzin gönderiyor, yanamayan benzin egzozda patlıyor
tickles my pickle to see that motor wiggle
-
Bir şekilde hava filtresini ve elemanları söküp denesene. Belki hava emiş ile alakalı bir problem olabilir mi?
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
sallami adlı üyeden alıntı
Bir şekilde hava filtresini ve elemanları söküp denesene. Belki hava emiş ile alakalı bir problem olabilir mi?
hava filtresi yok karbüratör cıplak
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
iğne 5 kademeli 3 te orjinali ama 3 te durum daha kötüleşiyor 4 de biraz daha iyi 5 de daha iyi
-
Eski arabalardaki avans ayarı bozulunca olan duruma benziyor. Ateşleme zamanı ile alakalı bir durum gibi.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
bobin değiştirmek faydalı olabilirmi?
-
Ateşleme tesisatında korozyon, çatlak, gevşeklik var mı bir kontrol et istersen.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
Bobini değişmeden önce statörü multimetre ile ölçün, her iki pinde aynı değeri vermesi gerekir aksi halde düzenli voltaj sağlanmaz ve ateşlemeyi yeteri kadar besleyemez. Mesela Ns200 statör çıkışı 55 w civarı olması lazım sizin motosikletinizdede bu değerler olabilir. Tüm elektrik aksamları değişmeden önce multimetre veya bir aküyle test edin ondan sonra değişin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler