Aylar sonra sorunu çözmeyi başardım.
arızalı parçayı bulmak için herşeyi sökmeye başladım.
koltuk ve depoyu söktüm konjektör yok. bu arada cdi, flaşör, diyot ne bulduysam söküp elimden geldiğince sağlamlık kontrolü yaptım.
Sonunda konjektör hava filtresi muhafazasının altından çıktı.
Konjektörü değiştirip denedim. herşey düzeldi.
eski konjektörü ölçtüm, sağlam görünüyordu. geri taktım. hala herşey düzgün
))
sonuç olarak hiçbirşeyi değiştirmeden geri topladım. herşey çok güzel çalışıyor.
Demekki aşırı yükten ve ısıdan (sisleri açınca konjektör soketi ve kablolar çok ısınıyor) kaynaklı
soketlerin birinde geçirimsizlik oluşmuş.
sökme takma işlemi sorunu ortadan kaldırmış. mucize gibi
Aylardır kafayı yiyordum kimse çözemedi.
araçlardan tepki alıyordum artık sürekli sellektör yapar gibi far açıp kapamaya başlamıştı.