Garip bir kesici sorunum var
Reklamlar
-
Kuba 100 sport motorum var. Aküsü yok şuan öldüğü için söktüm. Motor çalışırken eğer far düğmesi kapalı olursa 7000 devirde kesiciye giriyor daha fazla yükselmiyor devir. Eğer açarsam farı olması gerektiği devirlerde kesiciye giriyor. Bu sorun nerden kaynaklanır?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2022, 09:44
#2
Motorun farı açtığınızda kesicide sesi değişiyormu yoksa sadece göstergedemi değişiklik görüyorsunuz?
-
01 Ağustos 2022, 12:02
#3
Sesi de değişiyor. Daha boğuk bi kesici.
-
01 Ağustos 2022, 12:05
#4
Sizin sorununuz çok saçma bir durum, Cglerin tesisatını az çok bilirim ama far tesisatı ile cdi tesisatının yakından uzaktan alakası yok, yeni akü ile denemenizi tavsiye ederim.
-
01 Ağustos 2022, 12:08
#5
Sanırsam sadece farla alakası yok çünkü dörtlü düğmesini açınca da aynı şey oluyor. Genel elektrik tesisatında sıkıntı var ama nerde bilmiyorum.
-
01 Ağustos 2022, 12:20
#6
Şase bağlantısında oksitlenme vs olabilir , sargı elektrik yükü değişince bobinde yada cdi da voltaj yetersiz gelebilir , akü olmaması sargıyıda zorluyordur , kısa süre sonra iflas edebilir , akü parasından daha fazla masraf açabilir..yada biz şom ağızlıyızdır yıllarca böyle çalışabilir ;)
-
01 Ağustos 2022, 12:56
#7
Muhammet64 adlı üyeden alıntı
Sanırsam sadece farla alakası yok çünkü dörtlü düğmesini açınca da aynı şey oluyor. Genel elektrik tesisatında sıkıntı var ama nerde bilmiyorum.
Elektrik tesisatınızdaki sadece yeşil olan kabloların uçlarını ve soketlerini kontrol etmenizi tavsiye ederim. Aydınlatma kabloları mavi(far), mavi beyaz(far), yeşil (şase) kahverengi (park), sinyal grubu ise turuncu veya mavi ve yeşildir. genel olarak yeşil olan uçları kontrol etmenizi deponun altındaki cdi beynini kontrol etmenizi tavsiye ederim 4lü flaşör ise motor bloğunun hemen arkasında bulunur. Tüm kablolarda eziklik açık olmadığından emin olun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Şase bağlantısında oksitlenme vs olabilir , sargı elektrik yükü değişince bobinde yada cdi da voltaj yetersiz gelebilir , akü olmaması sargıyıda zorluyordur , kısa süre sonra iflas edebilir , akü parasından daha fazla masraf açabilir..yada biz şom ağızlıyızdır yıllarca böyle çalışabilir ;)
Hocam Cglerin güzel yanı parçalarının çok ucuz olması, kaliteli bir akü 300-400 tl ama Cg statör 195 tl tüm contası üse 65 tl .
-
01 Ağustos 2022, 13:19
#8
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)