RKS Titanic 150-S Far, Yağ, Buji Ve Lastik Konusunda Destek
Reklamlar
-
Reklamlar
-
10w40 ince bir yağ değil ki.. yarı sentetik 10w40 ile devam. zaten ıslak debriyaj, tam sentetik 5w-40 veya 15w50 gibi yağ koyarsanız sorun olabilir.
-
Öneriniz için teşekkürler. Motul 5100 4T buldum önerinize istinaden. Önerirseniz test etmek isterim.
-
Ben de Titanic 150-S kullanırken Castrol 10-40 kullanmaktaydım. Uygun bir yağ. Alternatif olarak Liqui Moly Street 10-40 yarı sentetik yağ da kullanabilirsiniz. 10000 km.de motorun yağ filtresinin değişmemesi ilginç. Kayıtlarımdan bakıyorum da ben 4000 km.de bir yani her 2 bakımda bir yağ filtresini değiştirmişim. siz de bence bir sonraki yağ değişiminde yağ filtresi değişimine gidin. Ben kışın Winter Grip, yazın Anlaş Mb34 Tournée kullandım o dönem, 2 lastik de mevsimine göre iyi. Benim kullanmakta olduğum dönem lastik ebatları 90-90-17 ile 110-80-17 idi, takım olarak uygun fiyata alıp kullandım o dönem. Benden sonra sanırım arka lastik 120 oldu. Hava filtresi değişim zamanınız da gelmiş olabilir. Ben de buji yenilemiştim ama ne aldığımı hatırlamıyorum.
Buarada benim orijinal akü çok tırttı, onu da Vlm ile değiştirmiştim. Orijinal zincirim de berbattı, onu da yan sanayi Cbf zinciriyle değiştirmiştim.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Ben de Titanic 150-S kullanırken Castrol 10-40 kullanmaktaydım. Uygun bir yağ. Alternatif olarak Liqui Moly Street 10-40 yarı sentetik yağ da kullanabilirsiniz. 10000 km.de motorun yağ filtresinin değişmemesi ilginç. Kayıtlarımdan bakıyorum da ben 4000 km.de bir yani her 2 bakımda bir yağ filtresini değiştirmişim. siz de bence bir sonraki yağ değişiminde yağ filtresi değişimine gidin. Ben kışın Winter Grip, yazın Anlaş Mb34 Tournée kullandım o dönem, 2 lastik de mevsimine göre iyi. Benim kullanmakta olduğum dönem lastik ebatları 90-90-17 ile 110-80-17 idi, takım olarak uygun fiyata alıp kullandım o dönem. Benden sonra sanırım arka lastik 120 oldu. Hava filtresi değişim zamanınız da gelmiş olabilir. Ben de buji yenilemiştim ama ne aldığımı hatırlamıyorum.
Buarada benim orijinal akü çok tırttı, onu da Vlm ile değiştirmiştim. Orijinal zincirim de berbattı, onu da yan sanayi Cbf zinciriyle değiştirmiştim.
Yağ filtresi düzenli olarak değiştirmişler ve değiştirdim. Yağ filtresi hariç herşey fabrika çıkışi olduğu gibi. Ben eğer maddi durumum el verirse her yağ değişiminde yağ filtresinide değiştiriyorum. El vermezse 2. Bakımda mutlaka değiştiriyorum. Hava filtresini söylediğiniz üzere kontrol ettireceğim. Anlas MB34- Tournee'yi duymuştum. Listemde bulunuyordu. Sizinde söyleminizle büyük ihtimalle o lastiği seçeceğim. Evet dediğiniz doğru akü çok kötü. Yolda bırakmıyor ama sağlıklı şekilde çalıştırıyorda diyemem. Gösterge kapatıp açma, ışıklandırma ampüllerinin ufakça titremesi vs vs gibi sorunları var. Şu bakımı bi kucakladıktan sonra aküyede bakacağım. Değerli önerileriniz için teşekkürler
-
Kodlar NGK'nın kodları.
DPR8EA ile DP8EA arasındaki fark R(resistor), parazit önleyici direnç olması. Onun dışında aynılar.
C7HSA ise ısı değeri 8 yerine 7, ayrıca yanma odasına geden buji vida uzunluğu da kısa. Buji ucunun kısa ya da uzun olması ateşlemede sorun yaratabilir. yani DPR8EA ve C7HSA birbirleriyle uzunluklarından vida diş aralığına kadar bayağı farklılar. Motorunuza uygun olanı alın başkasını değil.
NGK 4929 DPR8EA-9 Nickel Spark Plug
Thread Size: 12mm
Reach: 19mm (3/4")
Hex Size: 18mm
Gap: 0.9mm (0.035")
Heat Range: 8
NGK C7HSA Spark Plug (NGK4629)
Thread Size: 10mm.
Reach: 12.7mm (1/2 inch)
Hex Size: 16mm (5/8 inch)
Gap: 0.7mm (.028 inch)
Heat Range: 7.
-
maktama adlı üyeden alıntı
Kodlar NGK'nın kodları.
DPR8EA ile DP8EA arasındaki fark R(resistor), parazit önleyici direnç olması. Onun dışında aynılar.
C7HSA ise ısı değeri 8 yerine 7, ayrıca yanma odasına geden buji vida uzunluğu da kısa. Buji ucunun kısa ya da uzun olması ateşlemede sorun yaratabilir. yani DPR8EA ve C7HSA birbirleriyle uzunluklarından vida diş aralığına kadar bayağı farklılar. Motorunuza uygun olanı alın başkasını değil.
NGK 4929 DPR8EA-9 Nickel Spark Plug
Thread Size: 12mm
Reach: 19mm (3/4")
Hex Size: 18mm
Gap: 0.9mm (0.035")
Heat Range: 8
NGK C7HSA Spark Plug (NGK4629)
Thread Size: 10mm.
Reach: 12.7mm (1/2 inch)
Hex Size: 16mm (5/8 inch)
Gap: 0.7mm (.028 inch)
Heat Range: 7.
İşte sorun şu ki motoruma hangisi uyumlu onu bulamıyorum 😅 Öyle bi motor sahibiyim ki hakkında detay bilgiyi fabrikası bile bilmiyodur heralde Girmediğim site kalmadı fakat bulamadım ne far soketini nede buji tipini. Sökebilme imkanım olsa söküp bakıcam ikisinide ama oda yok. Bilgilendirme için teşekkürler en azından kodların ne anlama geldiğini öğrendim
-
Kullanım kitapçığında "A7RTC buji kullanılabilir" yazıyor. Web.de küçük bir araştırma yaptığımda bunun karşılığı olarak Ngk Cr7hsa yazıyor.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Teşekkürler. O kadar arayıp bulamadıktan sonra altın değerinde bilgi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)