Motorsiklet Isınma Sorunu
Reklamlar
-
Arkadaşlar Merhaba;
50cc motorsikletimi 100cc yaptırdım. Krank,piston sübap değişti. Motorun gitmesinde herhangi bir sorun yok ama 2 kez conta yaktı. Hava karışıyormuş ustam öyle dedi. Motor 5 Dakika bile çalışsa aşırı ısınma yapıyor. Sorunu çözemediler. Sizce neyden kaynaklı.
Reklamlar
-
hellcoder adlı üyeden alıntı
Sizce neyden kaynaklı.
Bence üç kağıtçılıktan. Madem ki 100 cc istiyordunuz, niye 50 cc aldınız?
-
Arkadaş yardım istiyor siz yargılıyorsunuz ! ister 50cc alır 500cc ye çıkarır ister 500ccyi 50ccye düşürür bizi ilgilendirmez..
-
cekalp adlı üyeden alıntı
Arkadaş yardım istiyor siz yargılıyorsunuz ! ister 50cc alır 500cc ye çıkarır ister 500ccyi 50ccye düşürür bizi ilgilendirmez..
Kayıtlı belgeli orijinal 51cc alan vatandaş vergi verecek, sigorta ödeyecek, A1 ehliyete tabi olacak. 50cc'yi 100cc yapan üçkağıtçı ortalıkta beleşe fink atacak öyle mi?
-
Bırakın cezalandırmayı trafik polisleri,vergi memurları,kolluk kuvvetleri yapsın neden bu kadar sinirleniyorsunuz anlamıyorum.Adam birşey sormuş sadece konuya odaklanmak lazım ben vergi kaçıracağım,sigorta ödemeyeceğim yolları ne diye sormamış.
KABİLEMİZİN ŞEFİ ALTIN ELBİSELİ ADAM UNUTULMAYACAK,UNUTTURMAYACAĞIZ... AEA ÖLÜMSÜZDÜR
-
cekalp adlı üyeden alıntı
Bırakın cezalandırmayı trafik polisleri, vergi memurları, kolluk kuvvetleri yapsın neden bu kadar sinirleniyorsunuz anlamıyorum.
Mesele de burada zaten. Vatandaş hırsızı, uğursuzu arasında, toplumda barındırmayacak. Yoksa o saydığın "görevliler" kolayca "kâr ortağı" olabilirler.
-
Merhaba çekemediğiniz birşeymi var motoru 100cc yapmak hız yapmak anlamı gelmez. Tork için yaptım. Vergimi ödüyorum sigortamıda yaptırıyorum. Apaçi gibi egzos patlatmıyorum.3 Motorum var Cbr600 RR, Harley Iron 883 biride RKS xPower50 olan ancak komple söküp chopper yaptığım motor. Bakkal vs bir yere gidince 1200cc güce sahip motorla apaçi gibi ekmek almaya gitmemek kimseyi rahatsız etmemek için aldığım bir motoru 100cc yaptırmam neden size bu kadar battı sorabilirmiyim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------
Osm@n adlı üyeden alıntı
Kayıtlı belgeli orijinal 51cc alan vatandaş vergi verecek, sigorta ödeyecek, A1 ehliyete tabi olacak. 50cc'yi 100cc yapan üçkağıtçı ortalıkta beleşe fink atacak öyle mi?
Kimseyi yargılama hakkın yok. Yargılanacak o kadar çok şey varken tecavüzcüsü hırsızı katili 50cc lik motoru 100 cc ye çevirenmi hırsız. Sizin seviyenize inip tartışma ortamı yaratmak istemiyorum. Seviyeniz ve size aşıra derecede batan şeyi çıkarmanız gerektiğini tavsiye ederim.
-
hellcoder adlı üyeden alıntı
Merhaba çekemediğiniz birşeymi var motoru 100cc yapmak hız yapmak anlamı gelmez. Tork için yaptım. Vergimi ödüyorum sigortamıda yaptırıyorum. Apaçi gibi egzos patlatmıyorum.3 Motorum var Cbr600 RR, Harley Iron 883 biride RKS xPower50 olan ancak komple söküp chopper yaptığım motor. Bakkal vs bir yere gidince 1200cc güce sahip motorla apaçi gibi ekmek almaya gitmemek kimseyi rahatsız etmemek için aldığım bir motoru 100cc yaptırmam neden size bu kadar battı sorabilirmiyim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------
Kimseyi yargılama hakkın yok. Yargılanacak o kadar çok şey varken tecavüzcüsü hırsızı katili 50cc lik motoru 100 cc ye çevirenmi hırsız. Sizin seviyenize inip tartışma ortamı yaratmak istemiyorum. Seviyeniz ve size aşıra derecede batan şeyi çıkarmanız gerektiğini tavsiye ederim.
HIRSIZ HER ZAMAN HIRSIZDIR. Küçük büyük çalması fark etmez. Bunu savunduğuna göre alçak bile değilsin, benim seviyeme nasıl çıkacaksın?
-
hellcoder adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba;
50cc motorsikletimi 100cc yaptırdım. Krank,piston sübap değişti. Motorun gitmesinde herhangi bir sorun yok ama 2 kez conta yaktı. Hava karışıyormuş ustam öyle dedi. Motor 5 Dakika bile çalışsa aşırı ısınma yapıyor. Sorunu çözemediler. Sizce neyden kaynaklı.
Hava filtresi ve karbüratöre baktırdınız mı? Eğer motorunuz 100cc ye çevrildiyse 100cc ye uygun bir karbüratörün takılması gerekli. Ancak hava karışımı yapmayan motor yakma işlemini tam yapamaz bundan dolayı iyi gitmez, benzin tüketiminde bir artış oldu mu eğer gidişinizde sorun yoksa sorun daha başka yerlerde olabilir.
Spirit, like body, needs to be trained. So I think it's necessary to make your spirit stronger. And for he who believes, anything is possible.
Fedor Emelianenko
-
18 Temmuz 2021, 03:45
#10
Üst kapak değişti mi 100cc yapıldığında? 50cc üst kapak emme-egzos subapları çok küçük yetmez 100cc için, yanma odası da küçük sıkıştırma artar rölanti dengesizleşir
100cc piston üstü düz mü yoksa sübap kanalları olan bombeli piston mu? Piston üstü bombeli ise sıkıştırma artar
Kullandığınız üst kapak contası metal mi? sac mı? yoksa içi sac olan klingrit conta mı? ince sac conta kullanıyorsanız sıkıştırma artar
100cc yapıldığında saplamalar değişti mi? saplama ucuna takılan 4 adet kör somun gevşerse kaçırma yapıp conta yakar
Değiştirdiğiniz silindir boyu 69mm olan standart cup silindiri mi yoksa 63mm kuba dragon 50/kuba ege 50 gibi motorlara ait üstten tornalanmış uydurma/çakma silindir mi? 63mm silindir 100lük krank ile uyumsuz olur silindir altına 4-5 tane conta atarlar zamanla contalar ezilir üst kapak kaçırma yapar.
sıkıştırma artarsa ısı da artar büyük ihtimalle ısıdan kaynaklı conta yakıyorsunuz. Veya külbütör kapağını tutan 4 adet kör somun(bakır pul atılır genelde altına) tam sıkılmıyor/gevşiyor ve yanma odasından kaçırıp conta yakıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)