Motosiklet Ateşleme sorunu Hk
-
Cümleten Kolay gelsin
Mondial znu125 2011 motorum var elektrik tesisatı yeni neredeyse herşeyi yeni 1 hafta kadar önce marş düğmesi ile marş veremiyodum kısa devre vs hepsini kontrol ettirdim, usta yeni beyin alman gerek dedi beyni aldıktan sonra yeni beyin 1 defa marş verdi ve beyin patladı sonrasında beyni aldığım yere gittim bana akü destekli beyin bulucaksın bende yok diyip gönderdi şimdi onla bunun farkı ne ve eski beyin biraz büyük yenisi yarısı gibi buna karşılık ben motorumu o yeni aldığım beyni desteklicek şekil yapabilir miyim ? Yardımlarınızı rica ederim.
Reklamlar
-
cdi beyin dc ve ac olarak iki çeşittir. ac olan beyinler biraz daha küçüktür. AC 'de beyinin elektriğini sağlamak için sadece beyine ait statörde özel bir sargı vardır. DC de beyin direk aküden 12 v elektrikten beslenir. beyne giren kablo renklerini yazarsan yardımcı olabiliriz...
-
4+2 olarak pinlerden
2 li sokette 1 i boş 1 i siyah
4 lüde sarı siyah,
sarı beyaz,
yeşil diğeride boş
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------
@murat682 bilgi için tekrardan teşekkürler ben araştırdım bulamadım benim renklere uygun ya denk gelemedim ya da doğru kaynağa bakmadığım için
-
senin motorundaki cdi DC doğru akım 4 tane fiş olur. ac de 5 fiş olur 1 tane fazlası istop tur doğru akımda stop fişi yok. şimdi senin motorundaki cdi doğru akım aldığın biraz küçük olan beyin ac yanması doğal doğru akım beyin bulacaksın. önce motorunda ki beyin neden yandı arızayı bulmak lazım arızanın yanmasının sebebi çok büyük bir ihtimali yüksek voltaj, yüksek voltajın sebebi konjektörün yanmış elektrik sabitlenemiyor olabilir, şimdi konjektör arızasını bulmak için birkaç işlem yapman gerekiyor, ilk önce aküyü motordan çıkar ölçü aletin varsa akü kablosunun artısı ile şasesine ölçü aletini bağla bujiyi çıkar(motorun kolay dönmesi için) vitesi 1 e al motoru itekle bakalım kaç volt üretiyor 12-15 arasında olmalı fazla çıkıyor mu kontrol et. "Dikkkat!! bu işlemi yaparken ışıkların tamamını kapat konjektör yanıksa akü olmadığından fazla elektrik motordaki lambaları patlatabilir" ölçü aletin yoksa motorda feda edebileceğin sadece park lambasını yak aküsüz motoru 1. viteste itekle bakalım lambayı patlatıyor mu. lamba patlamıyorsa yada ölçü aleti 15 volttan fazla değer göstermiyorsa konjektör sağlamm bu işlemi yap konjekör sağlamsa diğer aşamaya geçelim
-
Ben belirtmeyi unutmuşum vitesli değilde scooterım var onun içinde aynı yöntem denesem olurmu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)