İstanbul içi güvenilir motorsiklet şase düzeltimi yapabilecek yer var mı?
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba,
Yaşadığım talihsiz bir kaza sonucu motorumda büyük hasar vardı. Bütün eksiklerini giderdim. Şuan için sadece motorun şasesi yamuk kaldı biraz. Motorum SYM Fiddle II. Orijinal 0 şase sanırım hiçbiryerde kalmadığı için bulamadım. İstanbul içi bildiğiniz şase düzeltimi yapan yerler var mı? Şase önemli olduğu için işimi şansa bırakmak istemiyorum ve güvenilir bir yere gitmek istiyorum.. Zaten düzeltilmeyecek kadar bir yamukluk yok. Sadece hafif bir yamukluk var. Şöyle ölçüsüne göre düzeltme yapabilecek biryer arıyorum.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
Reklamlar
-
Junzoe adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Yaşadığım talihsiz bir kaza sonucu motorumda büyük hasar vardı. Bütün eksiklerini giderdim. Şuan için sadece motorun şasesi yamuk kaldı biraz. Motorum SYM Fiddle II. Orijinal 0 şase sanırım hiçbiryerde kalmadığı için bulamadım. İstanbul içi bildiğiniz şase düzeltimi yapan yerler var mı? Şase önemli olduğu için işimi şansa bırakmak istemiyorum ve güvenilir bir yere gitmek istiyorum.. Zaten düzeltilmeyecek kadar bir yamukluk yok. Sadece hafif bir yamukluk var. Şöyle ölçüsüne göre düzeltme yapabilecek biryer arıyorum.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
http://www.bilgemotor.com.tr/motosiklet-sase-duzeltme
http://www.bilgemotor.com.tr/motosik...ri/sym/sym-250
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Hocam attığınız yeri siz atmadan önce bulup aramıştım. Fiyat bana cok geldi 1500TL fiyat söylediler. Yurtdışından söylesem zaten komple şase sıfır 2200tl civarı. Ayrıca sanayide daha önce gittiğim bi ustaya sordum oda 350 Tl’ye yaparım dedi ama ölçülü falan hak getire yapacağını sanmıyorum. Tekrar konuşacağım ama.
-
Yok. Net. Aramayın. Olmayacak.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
Junzoe adlı üyeden alıntı
Hocam attığınız yeri siz atmadan önce bulup aramıştım. Fiyat bana cok geldi 1500TL fiyat söylediler. Yurtdışından söylesem zaten komple şase sıfır 2200tl civarı. Ayrıca sanayide daha önce gittiğim bi ustaya sordum oda 350 Tl’ye yaparım dedi ama ölçülü falan hak getire yapacağını sanmıyorum. Tekrar konuşacağım ama.
ekonomik çözüm arıyorsan sanayiye gideceksin, ölçüsüne göre yapmazlar evet ama gerekeni yaparlar. eğer yamulma çok ciddi değilse yani sürüş esnasında motorun arkası ile önü başka tarafa bakmıyorsa istediğiniz ayarda düzeltirler, gerekirse ek parçalarla desteklerler.
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
ekonomik çözüm arıyorsan sanayiye gideceksin, ölçüsüne göre yapmazlar evet ama gerekeni yaparlar. eğer yamulma çok ciddi değilse yani sürüş esnasında motorun arkası ile önü başka tarafa bakmıyorsa istediğiniz ayarda düzeltirler, gerekirse ek parçalarla desteklerler.
Teşekkürler cevabınız için. Evet hocam görünüşe göre işi sanayide halledeceğim. Zaten motorsikleti aldığım fiyat belli 1500 tl veremem ne olursa olsun bu motora yüksek geldi bana zaten. Çok ağır bir yamukluk yok dediğim gibi.İşi sanayide halledeceğim.
-
Junzoe adlı üyeden alıntı
Teşekkürler cevabınız için. Evet hocam görünüşe göre işi sanayide halledeceğim. Zaten motorsikleti aldığım fiyat belli 1500 tl veremem ne olursa olsun bu motora yüksek geldi bana zaten. Çok ağır bir yamukluk yok dediğim gibi.İşi sanayide halledeceğim.
rica ederim, bu şasiler zaten ham demirlerin birbirine kaynatılması ile yapılıyor atla deve değil. umarım sorununuz kısa sürede çözülür
-
Şasi dediğin yer " kuyruk " tarafıysa sanayide de yaptırsan olur, bir sürüş kaybı yaşayacağını sanmam .. ama ön taraf ya da ortalarda ise ya da " katlanma " şeklinde ise .. o biraz profesyonellik isteyebilir .. bu durumda da sıfır şasi daha mantıklı .. hiç olmazsa çöpe para atmamış olursun .. karar senin tabii ama sonuçta yarın farında kırılabilir, " bu motora değmez " diyip far almayacak mısın ? Far da benzer paralar .. maalesef her şey pahalı .. çıkma şasi bulursan ona bakmak da faydalı olabilir ..
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Şasi dediğin yer " kuyruk " tarafıysa sanayide de yaptırsan olur, bir sürüş kaybı yaşayacağını sanmam .. ama ön taraf ya da ortalarda ise ya da " katlanma " şeklinde ise .. o biraz profesyonellik isteyebilir .. bu durumda da sıfır şasi daha mantıklı .. hiç olmazsa çöpe para atmamış olursun .. karar senin tabii ama sonuçta yarın farında kırılabilir, " bu motora değmez " diyip far almayacak mısın ? Far da benzer paralar .. maalesef her şey pahalı .. çıkma şasi bulursan ona bakmak da faydalı olabilir ..
Teşekkürler cevabınız için. Kazada ön taraftan hasar aldım. Şasinin orta tarafında bir dengesizlik var. Motorsiklet öne basık air'li gibi böyle. Ön takım , amortisor, maşa kontrol ettim onda herhangi bir yamulma yok hocam.Ayrıca selenin en ön tarafı ile gidon arasındaki mesafede eskisine göre azalmış. Hocam far konusunda , kaza nedeniyle far'ımda kırılmıştı orijinali 890 TL idi yan sanayisini aldım 120 tl'ye memnunum bozulsada verdiğim para belli zaten koymaz. Bu motora değmez konusunda ise yaşadığım kaza %100 karşı taraftaki haysiyetsiz magandanın sola dönüş yasak yerden dönüş yapması sonucu oluştu. Sürücü olay yerinden kaçtı , yerde sürüklendiğim için plakasını alamadım. Olay yerindeki bütün kameralara baktım, günlerce bulurum umudu ile uğraştım. Belki oradan tekrar geçer diye günlerce bekledim. Olay gece olduğu için hiçbiri plakayı göremiyor. Polis'de plakayı bulmamız zor umutlanma şeklinde açıklamalar yaptığı için iyice umudumu kırdı. Bu yüzden nedense motora hem haklı olup hem çok paralar harcamak içimden gelmiyor.
Daha iyi anlamanız için resim ekliyorum aşağıdaki linke:
-
Sanayide iyi bir ustanın çözebilecepini düşünüyorum, Geçen sene otomobilin kırık çelik jantını tamir ettiklerini görünce şaşırmıştım, o jantlada 100km/h hıza çıktım sirkeleme yoktu. Bence işini iyi bilen usta bu işi çözer.
-
" Ayrıca selenin en ön tarafı ile gidon arasındaki mesafede eskisine göre azalmış. "
Dostum, bu işin uzmanı sayılmam ama birkaç defa bu tip işlere şahit oldum, yanılmıyorsam ilgili alana ısıl işlem uygulanıp çektirilmesi lazım ve orijinal seviyeye getirilmesi lazım, şimdi soru şu ?
Bunu yapacak adam şasinin orijinal olması gereken mesafesini nasıl saptayacak ?
Bu bahsettiğim " katlanma " olayı aslında ve %100 çözümünü hiç görmedim .. genelde yamulmuş şasiler düzgün hale getiriliyor ama katlanmışlar/kısalmışlar .. bilemiyorum ..
Yine de ufak bir motosiklete sahipsin, olabilir de demek geliyor içimden .. basit bir şasi mantığı vardır diye tahmin ediyorum ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)