Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

250 SL SICAK VE SOĞUKKEN STOP EDİYOR

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Eylül 2013
    Motosikleti
    KAWASAKİ 250 SL
    250 SL YOLDA GİDERKEN DEBRİYAJA BASTIGIMDA STOP EDİYOR ,GÖSTERGE KAPANIP AÇILIYOR, YENİ YİĞİT AKÜ VAR ,BENDEN ÖNCEKİ SAHİBİ SARĞI YAPTIRMIŞ AMA GÜVENİLİR BİRYERDE, BUGÜNDE BAKIM DEDİM İYİCE AYAKLIK AÇIKKENDE ÇALIŞIYOR AAYAKLIKTA SENSÖR VAR MI BİLMİYORUM BOZUK OLABİLİR, AKÜ ,YADA SARGI NE DÜŞÜNÜYOSUNUZ ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Geçenlerde benim sargı da yandı, yenisini ülkede bulamadığım için bobinajcıda sardırdım. Sargı yandığında bende sizinki gibi belirti vermedi. Aküm şarj olmadığından bitti. Göstergenin dijital saati ve tripmetresi sıfırlandı. Motor zor marş aldı, en sonunda hiç marş almadı. Sorununuzun kaynağını bilmiyorum ama sargıdan olmadığını düşünüyorum.

  3. #3

    Üyelik
    06 Eylül 2013
    Motosikleti
    KAWASAKİ 250 SL
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde benim sargı da yandı, yenisini ülkede bulamadığım için bobinajcıda sardırdım. Sargı yandığında bende sizinki gibi belirti vermedi. Aküm şarj olmadığından bitti. Göstergenin dijital saati ve tripmetresi sıfırlandı. Motor zor marş aldı, en sonunda hiç marş almadı. Sorununuzun kaynağını bilmiyorum ama sargıdan olmadığını düşünüyorum.
    MARŞ SOĞUKKENDE İYİ BASIYOR HİÇ BİR SORUN YOK FAKAT AZ GAZLA OYNADIĞIMDA NADİREN STOP EDİYOR , BOŞTAYKENDE EDİYOR YOLDA DEBRİYAJA BASINCADA EDİYOR , AKÜM YİĞİT AKÜ ACABA UYMUYOR MU DİYE DÜŞÜNMEDEN EDEMİYORUM AMPERİ DÜŞÜK GALİBA ORJİNALİNDEN , STOP EDERKENDE YENİ AÇILMIŞ GİBİ KAPANIP AÇILIYOR.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

    BU ARADA BİR EKLEME DAHA YAPAYIM SİZİN AKÜ MARKA MODEL VE AMPERİ NEDİR ? BEN https://www.youtube.com/watch?v=T6kNKrYroHU BU VİDEODAKİ ABİNİN ANLATTIĞINDAN YOLA ÇIKARAK ORJİNALİN O OLDUĞUNU VAR SAYMIŞ VE ŞUANKİ YİĞİT AKÜNÜN AMPER DEĞERLERİNİN DÜŞÜK OLDUĞUNU GÖRDÜM, SERVİSTEDE AKÜNÜN NEDEN OLABİLECEĞİNİ KISA VADEDE OLMASADA UZUN VADEDE SİSTEMLERE ZARAR VERECEĞİNİ SÖYLEMİŞLERDİ .

  4. #4
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Benim göstergede gitme gelme oldu yilar önce, akü kabloları oynadigindanmis satıcı montajı güzel yapmamış. Debriyaj basıldiginda stop etmedi hiç fakat akude sorun varsa ihtimal dahilinde olabilir.Yuasa alıp geçtim sıkıntı sıfır. ..Sargı hakkında bilgim yok.

    Ayaklık fabrika cikisi bostayken açık vaziyette çalışıyor aldığımdan beri.Fakat 1 veya 2ye attığında aciksa direkt kapatıyor sensör var yani..

  5. #5
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Capslock kapatırsanız daha düzgün bir konu olur. Bu şekilde yazınca bağırıyormuş izlenimi yaratıyor.
    lort_58 bunu beğendi.

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı lort_58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MARŞ SOĞUKKENDE İYİ BASIYOR HİÇ BİR SORUN YOK FAKAT AZ GAZLA OYNADIĞIMDA NADİREN STOP EDİYOR , BOŞTAYKENDE EDİYOR YOLDA DEBRİYAJA BASINCADA EDİYOR , AKÜM YİĞİT AKÜ ACABA UYMUYOR MU DİYE DÜŞÜNMEDEN EDEMİYORUM AMPERİ DÜŞÜK GALİBA ORJİNALİNDEN , STOP EDERKENDE YENİ AÇILMIŞ GİBİ KAPANIP AÇILIYOR.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

    BU ARADA BİR EKLEME DAHA YAPAYIM SİZİN AKÜ MARKA MODEL VE AMPERİ NEDİR ? BEN https://www.youtube.com/watch?v=T6kNKrYroHU BU VİDEODAKİ ABİNİN ANLATTIĞINDAN YOLA ÇIKARAK ORJİNALİN O OLDUĞUNU VAR SAYMIŞ VE ŞUANKİ YİĞİT AKÜNÜN AMPER DEĞERLERİNİN DÜŞÜK OLDUĞUNU GÖRDÜM, SERVİSTEDE AKÜNÜN NEDEN OLABİLECEĞİNİ KISA VADEDE OLMASADA UZUN VADEDE SİSTEMLERE ZARAR VERECEĞİNİ SÖYLEMİŞLERDİ .
    Benim motor farklı hocam, aküsü de amper değeri de seninkinden farklıdır muhtemelen. Sen "sargı" deyince kendi başıma yakın tarihte gelen bir olayı seninle paylaşayım dedim.

  7. #7

    Üyelik
    06 Eylül 2013
    Motosikleti
    KAWASAKİ 250 SL
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim göstergede gitme gelme oldu yilar önce, akü kabloları oynadigindanmis satıcı montajı güzel yapmamış. Debriyaj basıldiginda stop etmedi hiç fakat akude sorun varsa ihtimal dahilinde olabilir.Yuasa alıp geçtim sıkıntı sıfır. ..Sargı hakkında bilgim yok.

    Ayaklık fabrika cikisi bostayken açık vaziyette çalışıyor aldığımdan beri.Fakat 1 veya 2ye attığında aciksa direkt kapatıyor sensör var yani..
    Teşekkür ederim.

  8. #8

    Üyelik
    06 Eylül 2013
    Motosikleti
    KAWASAKİ 250 SL
    arkadaşlar devamlı stop kaynağının ,sebebi ayaklık müşürü olduğunu anladım kırılmış tamir edemeyince iptal edip kabloyu direk bağladım, sorun düzeldi ,ayrıca diğer bir işlem olarak bundan önce hava flitresi ve boğaz kelebeğini iyice temizledim, boğaz kelebeğini parçalamadan temizledim, bujimi değiştirdim,yağım yeni , antifrizim yeni, bakımları tamam gibi yanlız ayaklığı iptal ettikden sonra epeydir yapmadı sadece sorun şu , motoru çalıştırdıktan sonra ilk gaz vermede stop ediyor rölantida problem yok ,sadece ilk gazda , gelişmeler oldukça bilgi vereceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------

    Benzin filitresi var mı bunlarda ,bilgisi olan var mı?

  9. #9

    Üyelik
    19 Şubat 2020
    Subaplardan da olabilir. Az biraz ayarı bozulmussa yapar.
    Gaz koluna küçük bir dokunmada rolanti düsuyormu? Stop edecek kadar düşebilir.

  10. #10
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Benzin filitresi var mı bunlarda ,bilgisi olan var mı?
    Vardır hocam. muhtemelen benzin pompasının üstündedir.

  11. #11

    Üyelik
    06 Eylül 2013
    Motosikleti
    KAWASAKİ 250 SL

    Geçen aksam kablonun eridigini farkettim , müşürün sebebini arastirdigimda radyatör oldugunu gördüm yanik yeri kesip yeniden lehimledim fakat stop sorunu devam etti sinirim bozuldu e5 e cikip yapistirdim biraz sonra aklima yolda müşürün yanındakı kablo geldi, petrole çektim hemen biraz çekistirdim.baktim stop etti birkaçkez tekrarladim baktim burdan , sonra eve döndüm garaja çektim kabloyu çekiştirdim , ek yerinden ayrildi motordan cikan yağ ve hararetle ilgili bir kablo oldugunu farkettim ciktiktan sonra calistirmaya calistirdigimda marş basiyor atesleme olmuyordu hararet ve motor ariza isigi yaniyordu daha önce birkez daha basima gelmisti aklim cikmisti, motorda problem var diye sonrasinda bundan oldugunu farkettim, sorun burda gibi gorunuyor gaz verdigimde bosta ve mahalle aralarinda isiklarda durusta stop ediyordu gereksiz yerlerde, ek yerinden cikan kablolar resimdeki gibi , hafta sonu yasak olmasaydi kabloyu lehimleyip makaronla izole edicektim yasaktan dolayi makaron alamadim , arkadaslara bir yardimi olur diye yaziyorum ,basit sorunlar icin para bayilmayalim. Herkese hayirli forumlar işlemi bitirince görüsürüz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

    https://imgyukle.com/i/YriD0q

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    Hayir tesekkur ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

    Tesekkur ederim

  12. #12

    Üyelik
    06 Eylül 2013
    Motosikleti
    KAWASAKİ 250 SL
    Alıntı lort_58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://imgyukle.com/i/YriD0q
    Geçen aksam kablonun eridigini farkettim , müşürün sebebini arastirdigimda radyatör oldugunu gördüm yanik yeri kesip yeniden lehimledim fakat stop sorunu devam etti sinirim bozuldu e5 e cikip yapistirdim biraz sonra aklima yolda müşürün yanındakı kablo geldi, petrole çektim hemen biraz çekistirdim.baktim stop etti birkaçkez tekrarladim baktim burdan , sonra eve döndüm garaja çektim kabloyu çekiştirdim , ek yerinden ayrildi motordan cikan yağ ve hararetle ilgili bir kablo oldugunu farkettim ciktiktan sonra calistirmaya calistirdigimda marş basiyor atesleme olmuyordu hararet ve motor ariza isigi yaniyordu daha önce birkez daha basima gelmisti aklim cikmisti, motorda problem var diye sonrasinda bundan oldugunu farkettim, sorun burda gibi gorunuyor gaz verdigimde bosta ve mahalle aralarinda isiklarda durusta stop ediyordu gereksiz yerlerde, ek yerinden cikan kablolar resimdeki gibi , hafta sonu yasak olmasaydi kabloyu lehimleyip makaronla izole edicektim yasaktan dolayi makaron alamadim , arkadaslara bir yardimi olur diye yaziyorum ,basit sorunlar icin para bayilmayalim. Herkese hayirli forumlar işlemi bitirince görüsürüz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

    https://imgyukle.com/i/YriD0q

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    Hayir tesekkur ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

    Tesekkur ederim
    Bahsettigim kabloyu onardim izole ettim yasak saatine denk geldigi icin deneyemedim , bosta ara gazi verdigimde yine stop etti , hemen etmiyor fakat ara gazinda epey oynayinca ediyor, sebebini hala bulamadim , egzoz dan önce oksijen sensörü var egzoz orjinal degil bu sorun bundan olabilir mi diye bakicam yada yeni gelismeler olursa burdan devam edecegim. Birde şu kontaktan önce elektirigi açan düğmeyi kapa aç yapinca devir saati full olup geri iniyor , onunda sebebini bilmiyorum , beyin sıfırlama ile ilişkili olabilir mi bakicaz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler