Mondial 100kh Ara gaz verince neden tekler?
Reklamlar
-
25 Ağustos 2006, 13:28
#1
Arkadaşlar daha ilk bakım zamanı gelmedi ama, sabit hızda diyelim 3. viteste giderken düşük devirde, yavaşlayıp vites küçülttüğümde pedala basılı tutunca ara gaz verdiğimde motor ölür gibi oluyor sonra hemen canlanıyor. acaba benzin oranı fazla olabilirmi? motor boğulması gibi çünkü. Ayrıca hava soğukken sabahlarıda öksürerek çalışıyordu.bence ilintili bir durum.
bunların karbüratörü nasıl ayarlanıyor?
Reklamlar
-
26 Ağustos 2006, 03:26
#2
vallaha anlatımından ben bişey anlamadım görmek lazım
-
26 Ağustos 2006, 10:02
#3
BİBER MUHAKKAK YAKAR, "YA GİRERKEN YA ÇIKARKEN"... By NaZmİ
-
26 Ağustos 2006, 11:07
#4
BENDEDE RAMZEY CUP100 VAR BENDE BİR ZAMANLAR AYNISINI YAPMIŞTI AMA KARBÜRETÖRÜ TEMİZLETTİM TAMAM.....
[COLOR="Red"]UMUT DENEN ŞEY UMUTSUZLUK KORKUSU İNANÇ DENEN ŞEY YOKLUĞUN DUYGUSU[/COLOR]
-
26 Ağustos 2006, 11:52
#5
kll adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar daha ilk bakım zamanı gelmedi ama, sabit hızda diyelim 3. viteste giderken düşük devirde, yavaşlayıp vites küçülttüğümde pedala basılı tutunca ara gaz verdiğimde motor ölür gibi oluyor sonra hemen canlanıyor. acaba benzin oranı fazla olabilirmi? motor boğulması gibi çünkü. Ayrıca hava soğukken sabahlarıda öksürerek çalışıyordu.bence ilintili bir durum.
bunların karbüratörü nasıl ayarlanıyor?
Karbüretörüne pislik gelmiştir bi ona baktır, bir de hava filtreni kontrol et. Çok motorda ani gaz verdiğinde boğulur. İlk bakım demişsin biraz sabret izin ver de motor kendine gelsin.
DUDULALA adlı üyeden alıntı
mondial olduğu için.
Hocam yanlış anlama ama nedir yani bu, cevapmı ? Arkadaş yardım istiyor sen ne diyorsun. Laf ola beri gele yapmayalım lütfen, adam gibi iş görecek bişeyler yazılacaksa yazılsın yoksa kirliliğe gereNk yok
Bişnev in ney çün şikâyet mîküned, Ez cüdâyîhâ hikâyet mîküned...
-
26 Ağustos 2006, 12:00
#6
׺°”˜`”°º×קєรรเ๓เรtรtγļє×º°”˜`”°º×
¿?¿?¿?»|»|»U9uя«|«|«¿?¿?¿?
-
26 Ağustos 2006, 23:53
#7
HevsMiSandiN adlı üyeden alıntı
arkadaş şimdi bu ne anlama geliyor orasını çözemedin arkadaşa yardımcı olalın diycem ama hiçbir fikrim yok
-
28 Ağustos 2006, 10:34
#8
sabah tekleyerek çalışması normal. ara gazına gelince benimkide rodaj dayken öleydi hatta bi ara vitese basılı giderken sönüyordu. sonra servis hava borusunu falan temizledi oldu bitti.
-
28 Ağustos 2006, 14:39
#9
bilgi veren arkadaşlara teşekkür ederim, ilk bakımda temizlik yapılacaktır o halde, hava filtresinide değiştirteceğim.
-
28 Ağustos 2006, 15:19
#10
sevgili kll, yarı otomatik motor düşünüyorum. sen genelde yarı otomatiklerden memnun musun ? hem senin hem de mondialin 110 ft ve 110 kf'si hakkında bilgin var mı ? gönlüm innova da ama pahalı.
"Kalkın ey ehl-i vatan" dediler. Kalktık... Onlar oturdu. Biz ayakta kaldık.
-
28 Ağustos 2006, 15:41
#11
hava filtresi tıkanmış olabilir. bakım zamanı gelmemiştir ama dış şartlar bazen bakım zamanından önce bakım gerektirebiliyor.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
29 Ağustos 2006, 10:26
#12
hava filtresi ve karbüratöre bakacağım ilk fırsatta.
yarı otomatikten memnunum çünkü otomatik vitesin üst devirlerdeki güç kaybı yok, ancak vites değiştirme hamallığı var. performansı dah aiyi aynı hacimdeki scooterlere göre. daha yeni olmasına rağmen dökülecek pek bir tarafı yok. çok basit bir motor var üzerinde ve pek fazla mekanik parçası yok. en kötü kısmı grenaj denen parçaları. fiberglass a benzer sert bir malzemeden döküldüğü için çok kolay çatlıyor. keeyway in motorlarının grenajları daha iyi. ama bu fiyata başka motor yok onuda unutmamak lazım.
-
100 lük olduğu için bide mondial olduğu için
MONDİAL ALMA YAMAHA ALLLLLLLLLLLLLLL
-
arkadaşım bu acaip tavrınızı anlamakta güçlük çekiyorum. ne demek mondial olduğu için?!! bunun teknik nedenini soruyorum?! bilmiyorsanız cevap yazmasınız böyle boş laflar etmezsiniz. adabımuaşeret kuralları vardır. bazı şeyler söylenmez kabalıktır hoş olmaz. tabi umrunuzdaysa...
verin para, alalım yamaha!!! tövbe estafirullah... motorcu ruhuymuş pöh.. külahıma anlat sen.
-
jigle warsa bide ona bak açık olmasın!!!!!!!
-
yaw motorda ufak tefek şeyler olabilir bu tarz sorunlar genelde fabrika çıkışlı oluyoo.bence motoru fazla zorlama bu yüzdende olabilir en sağlıklı bilgiyi sana servisin verecektir kazasız sürüşler
[B][COLOR="Red"]HER DÖRT TEKER VE YUKARISI BİRER TEHLİKE UNSURUDUR:pr: [/COLOR][/B]5562:P
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
çini özlediği için
-
kll adlı üyeden alıntı
arkadaşım bu acaip tavrınızı anlamakta güçlük çekiyorum. ne demek mondial olduğu için?!! bunun teknik nedenini soruyorum?! bilmiyorsanız cevap yazmasınız böyle boş laflar etmezsiniz. adabımuaşeret kuralları vardır. bazı şeyler söylenmez kabalıktır hoş olmaz. tabi umrunuzdaysa...
verin para, alalım yamaha!!! tövbe estafirullah... motorcu ruhuymuş pöh.. külahıma anlat sen.
Aynı sorun benim başımda da var, en sakat yerde stop ediyor!Servisler çok gıcık bana söylesinler ben servis yaparım,bilsem hiç gitmem.Bulunduğum yerdeki servis benzin musluğuğna hava filtresi dedi,bi de kitapta motorunuzu en iyi tanıyanın mondial servisi olduğunu asla unutmayın yazıyo, ayrıca 5 küsür ytl olan sağ aynaya 16 mytl istediler, bilmem ikinci el modenas alsaydım keşke..
Don't speed, take helmet.
-
sabahları ara sıra öksürür bendede KH100 var ilk aldıgında bujisi çok dandik bujisini kesin değiştir birde karbiratörünü ayarlattır. kurzweil sende motorun rolantisine bak biraz arttır rolantiyi stop etmez ozman birde boş yere fren sıkılıyken gaz verirsen motoru bogarsan trafikte stop eder....
-
karboratorun şamandıra kısmında cok az bir pislik muhtemelen su var karboratorunden gelen ve aşagıya uzanan ucu boş bir hortum olmalı şamandıra kısmında birde yıldız tornavidayla acılan bir vida ( şamandıra yuvasının altında ) oradan biraz benzın akıt sanırım duzelecek
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler