Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hyosung GV 250' lim Gaz Yemiyor.

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Temmuz 2006
    Hyosung GV 250 motor sahibiyim ve 70-80 km arası hızla giderken 4. vitese alıp gazlamak istediğimde arasıra gaz yememe gibi sıkıntılar yaşıyorum. Böyle sorunla karşılaşan başka kullanıcılar varsa lütfen bununla ilgili yaşadıklarını veya çözümü anlatsınlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Aceofspades - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Maltepe
    Motosikleti
    HD Softail
    Aynı motora sahibim. bende bu sorun sadece 3. viteste 5000 devir civarındayken oluyor, gaz vermeye devam edince bir süre sonra kendiliğinden birden hızlanıyor yada debriyajı sıkıp devri yükseltiyorum. servisten net bir yanıt alamadım genelde 5000 devir civarlarında her viteste yığılma olabileceğinden bahsetti. Bir arkadaşta bu sorunun çoğu gv250 de olduğunu söylemişti.

  3. #3

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Merhaba arkadaşım ismim levent bende bir ay kadar evvel gv 250 sahibi oldum aynı sıkıntı benim motodada mevcut sen bu sorunu nasıl çözdüm yardımcı olursan sevinirim.
    Teşekkürler

  4. #4
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı Aceofspades adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı motora sahibim. bende bu sorun sadece 3. viteste 5000 devir civarındayken oluyor, gaz vermeye devam edince bir süre sonra kendiliğinden birden hızlanıyor yada debriyajı sıkıp devri yükseltiyorum. servisten net bir yanıt alamadım genelde 5000 devir civarlarında her viteste yığılma olabileceğinden bahsetti. Bir arkadaşta bu sorunun çoğu gv250 de olduğunu söylemişti.
    Bu normal ama motorlarda istenmeyen bir durum.Buna devir boşluğu denir. Tamamen motor konstrüksiyonu veya ateşleme ile alakalı bir durum.

    Bende gv lerle aynı motora sahip gt 250r var. Aynı durum benim motosikletimde de var. 5000 devir civarlarınca bayılan motor 6500 civarına kadar son derece isteksizce hızlanıyor ve o devre gelince aniden ileriye doğru atılıyor. Ama bu durum sadece 3. viteste oluyor.

    şehir içi sollamalarda sorun yaratabilir. Dikkatli olunmalı. Eğer aynı durum kuvvetli motorlarda olsa bir virajda sürücünün hayatına malolabilir ama bizim motorlarda böyle bir tehlike pek yok.

    Eğer motor bütün viteslerde gaz yemiyorsa, kuvvetle muhtemelen eksoz manifoltu yırtılmış veya bağlantısından hava alıyordur.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  5. #5
    Aceofspades - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Maltepe
    Motosikleti
    HD Softail
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu normal ama motorlarda istenmeyen bir durum.Buna devir boşluğu denir. Tamamen motor konstrüksiyonu veya ateşleme ile alakalı bir durum.

    Bende gv lerle aynı motora sahip gt 250r var. Aynı durum benim motosikletimde de var. 5000 devir civarlarınca bayılan motor 6500 civarına kadar son derece isteksizce hızlanıyor ve o devre gelince aniden ileriye doğru atılıyor. Ama bu durum sadece 3. viteste oluyor.

    şehir içi sollamalarda sorun yaratabilir. Dikkatli olunmalı. Eğer aynı durum kuvvetli motorlarda olsa bir virajda sürücünün hayatına malolabilir ama bizim motorlarda böyle bir tehlike pek yok.

    Eğer motor bütün viteslerde gaz yemiyorsa, kuvvetle muhtemelen eksoz manifoltu yırtılmış veya bağlantısından hava alıyordur.
    Selam dostum, bu bayılma olayı biraz farklı önceki motorum da böyle bir durum yoktu ve başka kimseden böyle bir sorun duymadım. Genelde servislerin söylediği, yığılma tabir edilen durumun her motorda olduğu ancak bu şekildeki bir sorunun görülmediği. Şu anda Türkiyede bulunan birçok gv-250 de bu durum var. Comet ve r serisi içinse bir bilgim yok. Global bazı gv-250 lerin cdi ünitelerinin yanlış takılıp gönderildiğini kabul etmiş olup bu şikayetle servise gelen gv-250'lerin cdi ünitelerini değiştiriyor. Global forumlarında da bu konu tartışılmıştı, bende bir süredir globalden bu parçayı bekliyorum. Parça değiştikten sonra izlenimlerimi hyosung kullanıcıları başlığında yazarım.

  6. #6
    murathol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Bende AĞUSTOS 2006'da GV250'yi yeni aldığımda böyle bir şey yoktu. Ancak şu an 965 km'deyim ve benim motordada aynı yığılma olayı başladı.

  7. #7
    yavuzk2004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    bendede bu problem vardı, gaz verirken belli bir devirden sonra duruyor, gazı çevirsende devir artmıyor fakat 4 5 sn sonra gazı sonuna kadar çevirdiğim için hızlanıyorsu. kronik bir problem heralde..

  8. #8
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    hyosungu honda dan üstün tutan arkadaşlara örnek olsun

  9. #9
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Ramazan da bitti hala gaz yemiyomu.....Hadi oruç tutuyodu anladık ama bayramda geçti...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  10. #10
    dj_umit151rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2006
    ya ufffffffff hyosung gt250r alcaktım okur okumaz soğudum şimdi motordan, almasammı arkadaşlar???

  11. #11
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Karbüratörlerinizin sekronizasyonunu yaptırın, bu sorun ortadan kalkıyor.
    Fabrikasyon ayarı çok senkronize degil..
    -t
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  12. #12

    Üyelik
    11 Nisan 2007

    Biz bu sorunu çözdük

    Arkadaşlar,
    Ben ve arkadaşım 2005 yılı Şubat ayında 2 adet GV250 aldık. Bu bahsettiğiniz gaz yememe sorunu daha ilk günden kendini belli ettirdi. Biz ilk önceleri rodajın tamamlanmamış olmasına yorduk. Ama daha sonra problemin kendi kendine düzelmediğini görünce Ankara'nın meşhur ustalarından Yaşar Usta'ya götürdük. Derdimizi ne kadar anlattık ise de Yaşar Usta problemi bir türlü kabul etmedi ve bize suç buldu. Arkadaşım ve ben bir yıl boyuna motorlarımızı bu aksak halleri ile kullandık. 2006 yılı sezon başında artık bu sorun bizim için çekilmez oldu ve ne pahasına olursa olsun garanti kapsamındaki motorlarımızın bu sorununun çözümü için İstanbul'u aradık. Biz motorları Metro Motordan almıştık. Ancak aradığımızda Türkiye Hyosung Global Motor şemsiyesine girmişti. Aradık ve dedikki bu sorunu ya çözeceksiniz, yada biz elimizden geleni yapacağız. Ne yaparız? Mahkemeye veririz, sanayii bakanlığına başvurur lisansınızı iptal ettiririz, olmadı bu sorunu uyesi olduğumuz bütün motor sitelerinde duyururuz önümüze gelene anlatırız. Global motordaki satış sonrası sorumlusu kişi durumumuzla çok ilgilendi. Bizden motor şase numaralarımızı istedi ve konuyu araştıracağını belirtti. Yarım saat sonra bu şahıstan bir telefon geldi. Güney Kore şasi numaralarımızı incelemiş ve bu seride kullanılan CDI (beyin) ların hatalı olduğunu yenilerinin hemen göderileceğini belirtmiş. CDI larımız iki hafta içinde Ankara'ya geldi. Yarım saat içinde takıldı. Hemen hava alanı yolunda bir deneme yaptım. O gün bu gündür ikimizin motorunda da bir daha hiç gaz yememe sorunu olmadı.
    Gelinen bu noktada arkadaşım ve ben hala aynı motorları kullanıyoruz. 2. yıl bitti 3. yıla girdik. benim motorumun kilometresi yaklaşık 10.000 de. Şunu söyleyebilirimki, bu yaşadığımız sıkıntı dışında motorlarımızdan son derece memnunuz. Bugün yine alacak olsan yine aynı motoru tercih ederdim.
    Şayet sizin GV250'nizde de aynı sorunlar varsa gidin ve hakkınızı arayın. Eminim sonuç alacaksınız. Biz öyle yaptık.

    Herkese keyifli sürüşler.

  13. #13
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Bu sorun motorların baş düşmanı.... Benim motorumda da vardı , fakat belirtileri bu şekilde değildi. Uzun uğraşlar sonucu arıza tespit edildi ve beyin garantiden değişti... Bakalım inşallah yine bir sorun çıkarmaz şu an taş gibi.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #14

    Üyelik
    27 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    honda cbr 125
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sorun motorların baş düşmanı.... Benim motorumda da vardı , fakat belirtileri bu şekilde değildi. Uzun uğraşlar sonucu arıza tespit edildi ve beyin garantiden değişti... Bakalım inşallah yine bir sorun çıkarmaz şu an taş gibi.
    kac sene veya km bu garanti kapsamimiz ?





    Shakulin

  15. #15

    Üyelik
    04 Mart 2007
    2 sene ve ya 30 000 km olarak yazıyor globalmotor sitesinde.

  16. #16
    -MUSTURAKİ- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    baya eski bi topikmiş
    bende gv 250 mi geçen sene bu zamanlarda aldım aynı sorun bendede vardı
    beyni garanti kapsamında değiştirdiler artık bunla ilgili bir sorunum yok ama motor soğukken düşük devirlerde biraz çekiş sorunu yaşıyorum motor ısınınca düzeliyor

  17. #17

    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    Levent-İST
    Motosikleti
    Suzuki SV650s
    Alıntı -MUSTURAKİ- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    baya eski bi topikmiş
    bende gv 250 mi geçen sene bu zamanlarda aldım aynı sorun bendede vardı
    beyni garanti kapsamında değiştirdiler artık bunla ilgili bir sorunum yok ama motor soğukken düşük devirlerde biraz çekiş sorunu yaşıyorum motor ısınınca düzeliyor
    Mustafa abi tüm topiclerim hızla kapanıyo yardım ediver abicim

  18. #18

    Üyelik
    25 Şubat 2006
    arkadaşlar aynı sorun benim gv250 dede vardı.serviste garanti dahilinde beyin değiştirildi ve problem ortadan kalktı.global motrun ilgi ve alakasından bende memnunum..herkese tavsiye ederim..

  19. #19

    Üyelik
    05 Mart 2004
    Şehir
    istanbul - kozyatagi
    Motosikleti
    ***Hyosung GV250 Aquila***
    aynı sorun benim motorda da war (Nisan 2006 trafiğe çıkış), üye olduğum yabancı bir forumda da aynı konu yazılıydı ve amerikada da cdi'lar garantiden değiştiriliyomuş, cdi'ları değiştirten arkadaşlar, acaba hangi servisler bunu sorun çıkarmadan yapıyor?? bizde oraya gidelim, çünkü zamanında motorcu melihe gittiğimde bu konuyu onada annattım ama böyle bir hatadan haberi dahi yoktu

  20. #20
    -MUSTURAKİ- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    dostum www.globalmotor.com.tr adresinde hyosung yetkili serviz adresleri var ben sana ortaköydeki c&c motoru tavsiye ederim gitmeden önce telefonla irtibata geç ve derdini anlat sana yardımcı olacaklardır ...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler