Hyosung GV 250' lim Gaz Yemiyor.
Reklamlar
-
25 Ağustos 2006, 11:01
#1
Hyosung GV 250 motor sahibiyim ve 70-80 km arası hızla giderken 4. vitese alıp gazlamak istediğimde arasıra gaz yememe gibi sıkıntılar yaşıyorum. Böyle sorunla karşılaşan başka kullanıcılar varsa lütfen bununla ilgili yaşadıklarını veya çözümü anlatsınlar.
Reklamlar
-
25 Ağustos 2006, 12:40
#2
Aynı motora sahibim. bende bu sorun sadece 3. viteste 5000 devir civarındayken oluyor, gaz vermeye devam edince bir süre sonra kendiliğinden birden hızlanıyor yada debriyajı sıkıp devri yükseltiyorum. servisten net bir yanıt alamadım genelde 5000 devir civarlarında her viteste yığılma olabileceğinden bahsetti. Bir arkadaşta bu sorunun çoğu gv250 de olduğunu söylemişti.
-
Merhaba arkadaşım ismim levent bende bir ay kadar evvel gv 250 sahibi oldum aynı sıkıntı benim motodada mevcut sen bu sorunu nasıl çözdüm yardımcı olursan sevinirim.
Teşekkürler
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Aceofspades adlı üyeden alıntı
Aynı motora sahibim. bende bu sorun sadece 3. viteste 5000 devir civarındayken oluyor, gaz vermeye devam edince bir süre sonra kendiliğinden birden hızlanıyor yada debriyajı sıkıp devri yükseltiyorum. servisten net bir yanıt alamadım genelde 5000 devir civarlarında her viteste yığılma olabileceğinden bahsetti. Bir arkadaşta bu sorunun çoğu gv250 de olduğunu söylemişti.
Bu normal ama motorlarda istenmeyen bir durum.Buna devir boşluğu denir. Tamamen motor konstrüksiyonu veya ateşleme ile alakalı bir durum.
Bende gv lerle aynı motora sahip gt 250r var. Aynı durum benim motosikletimde de var. 5000 devir civarlarınca bayılan motor 6500 civarına kadar son derece isteksizce hızlanıyor ve o devre gelince aniden ileriye doğru atılıyor. Ama bu durum sadece 3. viteste oluyor.
şehir içi sollamalarda sorun yaratabilir. Dikkatli olunmalı. Eğer aynı durum kuvvetli motorlarda olsa bir virajda sürücünün hayatına malolabilir ama bizim motorlarda böyle bir tehlike pek yok.
Eğer motor bütün viteslerde gaz yemiyorsa, kuvvetle muhtemelen eksoz manifoltu yırtılmış veya bağlantısından hava alıyordur.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
Bu normal ama motorlarda istenmeyen bir durum.Buna devir boşluğu denir. Tamamen motor konstrüksiyonu veya ateşleme ile alakalı bir durum.
Bende gv lerle aynı motora sahip gt 250r var. Aynı durum benim motosikletimde de var. 5000 devir civarlarınca bayılan motor 6500 civarına kadar son derece isteksizce hızlanıyor ve o devre gelince aniden ileriye doğru atılıyor. Ama bu durum sadece 3. viteste oluyor.
şehir içi sollamalarda sorun yaratabilir. Dikkatli olunmalı. Eğer aynı durum kuvvetli motorlarda olsa bir virajda sürücünün hayatına malolabilir ama bizim motorlarda böyle bir tehlike pek yok.
Eğer motor bütün viteslerde gaz yemiyorsa, kuvvetle muhtemelen eksoz manifoltu yırtılmış veya bağlantısından hava alıyordur.
Selam dostum, bu bayılma olayı biraz farklı önceki motorum da böyle bir durum yoktu ve başka kimseden böyle bir sorun duymadım. Genelde servislerin söylediği, yığılma tabir edilen durumun her motorda olduğu ancak bu şekildeki bir sorunun görülmediği. Şu anda Türkiyede bulunan birçok gv-250 de bu durum var. Comet ve r serisi içinse bir bilgim yok. Global bazı gv-250 lerin cdi ünitelerinin yanlış takılıp gönderildiğini kabul etmiş olup bu şikayetle servise gelen gv-250'lerin cdi ünitelerini değiştiriyor. Global forumlarında da bu konu tartışılmıştı, bende bir süredir globalden bu parçayı bekliyorum. Parça değiştikten sonra izlenimlerimi hyosung kullanıcıları başlığında yazarım.
-
Bende AĞUSTOS 2006'da GV250'yi yeni aldığımda böyle bir şey yoktu. Ancak şu an 965 km'deyim ve benim motordada aynı yığılma olayı başladı.
-
bendede bu problem vardı, gaz verirken belli bir devirden sonra duruyor, gazı çevirsende devir artmıyor fakat 4 5 sn sonra gazı sonuna kadar çevirdiğim için hızlanıyorsu. kronik bir problem heralde..
-
hyosungu honda dan üstün tutan arkadaşlara örnek olsun
-
Ramazan da bitti hala gaz yemiyomu.....Hadi oruç tutuyodu anladık ama bayramda geçti...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
ya ufffffffff hyosung gt250r alcaktım okur okumaz soğudum şimdi motordan, almasammı arkadaşlar???
-
Karbüratörlerinizin sekronizasyonunu yaptırın, bu sorun ortadan kalkıyor.
Fabrikasyon ayarı çok senkronize degil..
-t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
Biz bu sorunu çözdük
Arkadaşlar,
Ben ve arkadaşım 2005 yılı Şubat ayında 2 adet GV250 aldık. Bu bahsettiğiniz gaz yememe sorunu daha ilk günden kendini belli ettirdi. Biz ilk önceleri rodajın tamamlanmamış olmasına yorduk. Ama daha sonra problemin kendi kendine düzelmediğini görünce Ankara'nın meşhur ustalarından Yaşar Usta'ya götürdük. Derdimizi ne kadar anlattık ise de Yaşar Usta problemi bir türlü kabul etmedi ve bize suç buldu. Arkadaşım ve ben bir yıl boyuna motorlarımızı bu aksak halleri ile kullandık. 2006 yılı sezon başında artık bu sorun bizim için çekilmez oldu ve ne pahasına olursa olsun garanti kapsamındaki motorlarımızın bu sorununun çözümü için İstanbul'u aradık. Biz motorları Metro Motordan almıştık. Ancak aradığımızda Türkiye Hyosung Global Motor şemsiyesine girmişti. Aradık ve dedikki bu sorunu ya çözeceksiniz, yada biz elimizden geleni yapacağız. Ne yaparız? Mahkemeye veririz, sanayii bakanlığına başvurur lisansınızı iptal ettiririz, olmadı bu sorunu uyesi olduğumuz bütün motor sitelerinde duyururuz önümüze gelene anlatırız. Global motordaki satış sonrası sorumlusu kişi durumumuzla çok ilgilendi. Bizden motor şase numaralarımızı istedi ve konuyu araştıracağını belirtti. Yarım saat sonra bu şahıstan bir telefon geldi. Güney Kore şasi numaralarımızı incelemiş ve bu seride kullanılan CDI (beyin) ların hatalı olduğunu yenilerinin hemen göderileceğini belirtmiş. CDI larımız iki hafta içinde Ankara'ya geldi. Yarım saat içinde takıldı. Hemen hava alanı yolunda bir deneme yaptım. O gün bu gündür ikimizin motorunda da bir daha hiç gaz yememe sorunu olmadı.
Gelinen bu noktada arkadaşım ve ben hala aynı motorları kullanıyoruz. 2. yıl bitti 3. yıla girdik. benim motorumun kilometresi yaklaşık 10.000 de. Şunu söyleyebilirimki, bu yaşadığımız sıkıntı dışında motorlarımızdan son derece memnunuz. Bugün yine alacak olsan yine aynı motoru tercih ederdim.
Şayet sizin GV250'nizde de aynı sorunlar varsa gidin ve hakkınızı arayın. Eminim sonuç alacaksınız. Biz öyle yaptık.
Herkese keyifli sürüşler.
-
Bu sorun motorların baş düşmanı.... Benim motorumda da vardı , fakat belirtileri bu şekilde değildi. Uzun uğraşlar sonucu arıza tespit edildi ve beyin garantiden değişti... Bakalım inşallah yine bir sorun çıkarmaz şu an taş gibi.
-
GorkeM adlı üyeden alıntı
Bu sorun motorların baş düşmanı.... Benim motorumda da vardı , fakat belirtileri bu şekilde değildi. Uzun uğraşlar sonucu arıza tespit edildi ve beyin garantiden değişti... Bakalım inşallah yine bir sorun çıkarmaz şu an taş gibi.
kac sene veya km bu garanti kapsamimiz ?
Shakulin
-
2 sene ve ya 30 000 km olarak yazıyor globalmotor sitesinde.
-
baya eski bi topikmiş
bende gv 250 mi geçen sene bu zamanlarda aldım aynı sorun bendede vardı
beyni garanti kapsamında değiştirdiler artık bunla ilgili bir sorunum yok ama motor soğukken düşük devirlerde biraz çekiş sorunu yaşıyorum motor ısınınca düzeliyor
-
-MUSTURAKİ- adlı üyeden alıntı
baya eski bi topikmiş
bende gv 250 mi geçen sene bu zamanlarda aldım aynı sorun bendede vardı
beyni garanti kapsamında değiştirdiler artık bunla ilgili bir sorunum yok ama motor soğukken düşük devirlerde biraz çekiş sorunu yaşıyorum motor ısınınca düzeliyor
Mustafa abi tüm topiclerim hızla kapanıyo yardım ediver abicim
-
arkadaşlar aynı sorun benim gv250 dede vardı.serviste garanti dahilinde beyin değiştirildi ve problem ortadan kalktı.global motrun ilgi ve alakasından bende memnunum..herkese tavsiye ederim..
-
aynı sorun benim motorda da war (Nisan 2006 trafiğe çıkış), üye olduğum yabancı bir forumda da aynı konu yazılıydı ve amerikada da cdi'lar garantiden değiştiriliyomuş, cdi'ları değiştirten arkadaşlar, acaba hangi servisler bunu sorun çıkarmadan yapıyor?? bizde oraya gidelim, çünkü zamanında motorcu melihe gittiğimde bu konuyu onada annattım ama böyle bir hatadan haberi dahi yoktu
-
dostum www.globalmotor.com.tr adresinde hyosung yetkili serviz adresleri var ben sana ortaköydeki c&c motoru tavsiye ederim gitmeden önce telefonla irtibata geç ve derdini anlat sana yardımcı olacaklardır ...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler