Rks xpower50 Dönüşüm Sorunu
Reklamlar
-
26 Haziran 2020, 14:24
#1
Arkadaşlar merhaba Rks xpower50 motorsikletimi dönüşüm için motorsiklet tamircisine bıraktım. 100cc lık parçaları aldırdı. Motor 50cc iken herhangi bir sorunu yoktu. Parçalar takıldı. Ancak motor calisiyor ve 5-10 sn sonra istop ediyor. Sorun sizce nedir.
Rks Xpower50 Enjeksiyonlu
Reklamlar
-
26 Haziran 2020, 14:58
#2
karbüratörlü olsa ilk düşüncem karbüratör olurdu.onun haricinde keşke böyle bişey yapmasaydınız. heleki aldığınız silindir piston takımı çin malı ise başınıza dert açma olasılığı yüksek ki zaten dertler başlamış bile. ben tam anlayamadım nedenini. siz benzin musluğunu, bujisini vs. çalışması için gerekli olan herşeyi bi kontrol edin. eğer problem yoksa motoru toplayan ustaya götürüp yap bunu diyin.
-
26 Haziran 2020, 16:23
#3
rks x power 50 enjeksiyonlu modelini daha önce duymadım yeni mi?
ek olarak 50cc motorlarda kullanılan karbüratör kodu pz19, 100cc yaparsanız pz20 kodlu 100cc karbüratör takmanız lazım.
50cc yi sadece silindir piston ile 100cc yaparsanız sorun çıkıyor. Üst kapak sürekli conta patlatıyor yağ kaçakları oluşuyor. krank değiştirmezseniz rölantide dalgalanma oluyor çünkü krank kısa kalıyor sıkıştırma yetersiz oluyor
50cc krank 41.4mm ama 100cc krank 49.5mm dir.
52.4mm silindir piston > 110c için
52.4mm üst kapak
49.5mm stroke 100cc krank
ve pz 20 karbüratör ile tam verim alırsınız
-
öncelikle merhaba cevap için teşekkür ederim. Evet motoru yeni aldım 2020 model bayide bilmiyordu sattığı motorun enjektörlü olduğunu şaşırdı Birçok bayiyi aradım olamayacağını söyledi. Motorcum Enjektörü büyük takarak sorunu çözdü. Şu an motor çalışıyor ve gidiyor. Ancak hava yetersiz dedi sanırım oda sizin söylediğiniz PZ19 takılı motorda pz20 bulmam gerek nerden bulabilirim ?
-
Merhaba,
Yeni RKS X POWER 50 aldım. evden iş arası kullanmak için, daha önce deneyimim yoktu, fakat şuan çok yavaş geliyor ve yol güzergahım aşırı yokuş. yokuşta fazla asılıyorum gaza ve çok ses çıkıyor haliyle, motorunu 110cc yapmak istiyorum bir kaç tamirci ile görüştüm enjeksiyonlu olduğu için yapamıyacaklarını söylediler. hatta birisi beyni var bunun olmaz dedi
amacım hız yapmak değil. acemi olduğum için 50km geçemiyorum zaten. düz yolda sıkıntı yok. bana göre iadeal ama hafif yokuş gördüğü zaman gitmiyor.
parçaları nereden temin edebilirim. montajı için benim tamirciyi yönlendirmem gerekiyor. N11 de kit şeklinde 110cc ekipman satışı var.Kit alıp montajını yaptırsam sorunum çözülür mü. konu hakkında yardımcı olabilirmisiniz.
-
Merhabalar. Tamircilerin dedikleri bir kısımda doğru. Enjeksiyonlu olduğu için komple değiştirmek gerekebilir.
-
sanırım başlık sahibi arkadaş yanılıyor rks sniper 50 falan demek istedi, rks xpower50 modellerinin tümü karbüratörlü zaten 2019 çıkışlı en eskisi
-
Sadistic adlı üyeden alıntı
sanırım başlık sahibi arkadaş yanılıyor rks sniper 50 falan demek istedi, rks xpower50 modellerinin tümü karbüratörlü zaten 2019 çıkışlı en eskisi
Yok yanılmıyor. Enjeksiyonlu rks x power 50 sahibiyim. Bende aldıktan sonra öğrendim.
-
Tamamen doğru çıktı, riske girip parçaları değiştireyim dedim. Tamircinin dediğine göre beyin kendini korumaya aldı. Ne yapacağımı bilemiyorum şuan. enjeksiyon ve ateşleme yapmıyor.
-
10 Aralık 2020, 14:39
#10
Belki aynı sorunu yaşayanlar için yardımcı olur.
110cc parçaları değiştirdikten sonra arkadaşın dediği gibi 5-10 sn sonra stop ediyordu.
yazılım dediler. burdaki arkadaşın dediği gibi enjeksiyon memesini büyütmeye çalıştım ama parça bulamadım.
farklı bir usta önerdiler. Karbiratörlüye çevirdi iki saatte teslim etti. Hızından memnun kalmaz isen, krank milinin değişmesi lazım şimdlik yeterse boşa para harcama diye öneride bulundu. Benim muzdarib olduğum şey, yokuşlarda çok fazla yavaş gitmesiydi. İbre dik yokuşta 35-40 gösteriyor takriben gerçekte 20-25km ile çıkabiliyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)