Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

mondial 151 rs kayış???

    REKLAM ALANI
  1. #1
    fuatarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mondial 151 rs
    slm.. benim 151 rs şuan 6000 kmde.. ilk gittiğim servis 5000de şuan gittiğim servis ise 8000 de kayışı değiştirmen lasım dedi.. bugün açtırdım adam sorun yok kayışta ama istersen değiştireyim diyo..
    şimdi şunları anlamadım..
    kayış kaç kmde değişecek??
    kayışa bakarak değişmesi gerektği anlaşılır mı?
    kayış koparsa en kötü ne olur??
    usta "ben sana yeni kayış taksamda 10 km sora kopabilir" dedi bu doğrumu, doğruysa neden kopar??
    püfff yaa.. bi sürü soru işareti oldu.. kusura bakmayın.. yardımcı olursanız sevinirim..
    fiyatda işçilik dahil 40 ytl diyo..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Xmaxman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    Haznedar
    Motosikleti
    Gilera Runner VXR 200
    ben 2 kez hussarımla kayışı kopardım

    en kötü ne olur ? olmadık bir yerde yolda kalırsın o olur.

    fiyatı makul. bence adam değiştir diyorsa değiştir. yoksa kalırsın..zaten km gelmiş artık..
    [COLOR="Red"][B]vınnnnnnnnnn !!![/B][/COLOR]

  3. #3
    vipseyahat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF150
    Dostum değiştirmende fayda var, değişmesi gerekiyo mu diye düşünme ona bakarsan daha bir çok parça değişmesi gerekmediği halde değişiyor. Malum her parçanın bir ömrü var.

  4. #4
    intercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki 750 LTD (avartardaki)
    deyistiir.. cilere bende katiliyorum.. zamani gelmis, cekisin ve benzin sarfiatin fark eder. pisman olmazsin. 40 YTL de makul bir fiat.
    all you need is love

  5. #5
    fuatarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mondial 151 rs
    ya değiştireyimde servisteki adam çok ilginç konuşuyo.. özellikle o kafama takıldı.. "tamam değiştirelim ama kayışta sorun yok ve değiştireceğim kayışta kopabilir" diyo bunun garantisi yok her an kopabilecek bişi bu diyo.. parası sorun değil değiştiririm de saçma bi durum yaa..

  6. #6

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    Ben arn ile 15000 km de değiştirmek zorunda kaldım.kopmadı ama çekişten düşmüştü.Demekki iyi bile dayanmış.Nerdeyse seninkinin iki katı.

    sana tavsiyem eski kayış numarasına göre BANDO marka kayış almandır.Eğer bulamazsa DAYCO marka almandır.Bando orjinal japon kayışı dayco ise taiwan kayıştır.İnan senin motorunun orjinalinden bile kaliteli bir kayıştır.O işi ustaya bırakma.Ben öyle yaptım çokda memnunum.
    ..:: KEEWAY ARN 125cc ::..
    Weight:105KG-Single Cylinder,4Strokes,Air Cooling-Compression Ratio:9.5:1-Power:6.2 KW/7500R/MIN 8,4 hp-Ignition Mode : CDI-Clutch:Dry Shoe,Acentric-Front:Disk/ABS,Rear:Disc/Drum-Alarm, Foldable remote Control

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kayışta ötme yoksa , ki bu çok kolay anlaşılır !
    Dik yokuşlarda veya seri kalkışlarda kayış
    aynen bir lastiğin patinaj çektiğinde çıkan sese benzer bir ses çıkartır .
    Kayışta ötme yoksa en az 300-400 km dayanır o kayış normal koşullarda !

  8. #8
    Bradley - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Asya 150 T
    bu kayıslar garantiye girmiyormu arkadaslar

  9. #9
    dj_umit151rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2006
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kayışta ötme yoksa , ki bu çok kolay anlaşılır !
    Dik yokuşlarda veya seri kalkışlarda kayış
    aynen bir lastiğin patinaj çektiğinde çıkan sese benzer bir ses çıkartır .
    Kayışta ötme yoksa en az 300-400 km dayanır o kayış normal koşullarda !
    Ya benim motorda seri kalkarken mutlaka aynı patinaj sesi gibi bir ses geliyor motordan napıcam şimdi hemen deiştiriyimmi daha ne kadar dayanır kayış bide benim motor daha 1200km de 151rs

  10. #10
    ümmet perkitan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Türkiyenin ılık yerleri neresi olursa
    Motosikleti
    bajaj boxer 150

    yolcu

    Alıntı fuatarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm.. benim 151 rs şuan 6000 kmde.. ilk gittiğim servis 5000de şuan gittiğim servis ise 8000 de kayışı değiştirmen lasım dedi.. bugün açtırdım adam sorun yok kayışta ama istersen değiştireyim diyo..
    şimdi şunları anlamadım..
    kayış kaç kmde değişecek??
    kayışa bakarak değişmesi gerektği anlaşılır mı?
    kayış koparsa en kötü ne olur??
    usta "ben sana yeni kayış taksamda 10 km sora kopabilir" dedi bu doğrumu, doğruysa neden kopar??
    püfff yaa.. bi sürü soru işareti oldu.. kusura bakmayın.. yardımcı olursanız sevinirim..
    fiyatda işçilik dahil 40 ytl dio..
    arkadaşım benim ilk kayış 13120 de,2.si 5000 de,3.1000 de sonra debriaj ve önündeki burç değişti.sonuç olarak sana şunu söylemek istiyorum,eğer kayışın iç kısmında küçücük bir çatlak varsa doşındada.ufak bir çizik varsa hemen değiştir,eğer değilse 5000 km daha
    binersin.
    -geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
    www.perkitan.com
    BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT

  11. #11
    Mel-a-ku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2005
    kayışının eskı gergınlıgı kalmadıysa, yanı kayış 2 cm den fazla esnıyorsa , kayışın dışlerinde aşınma varsa, kayışın da cizik catlak vs varsa kayısın değişmelidir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler