Konjektor ve alternatör ölcüm ve degerleri
Reklamlar
-
Evet öyle görünüyor. buna göre 250cc ve üstü motorlarda kullanılan 3+2 veya 3+3 istediğiniz gibi bir konjektör alabilirsiniz. yukarıda resmini attığım konjektörü tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------
Öyle görünüyor. ve siyah kabloya karşılık geldiğini söylediğiniz lacivert kablonun ne olduğunuzu çözmenizi tavsiye edrim.
Reklamlar
-
Mavibeyaz kablo sanirim aydınlatmaya gidiyor semada oyle gosteriyor elimdeki konjektorde siyahi kırmızıyla birlestirdigimde kontak açılmadan far yanıyordu.
-
Adamset adlı üyeden alıntı
Mavibeyaz kablo sanirim aydınlatmaya gidiyor semada oyle gosteriyor elimdeki konjektorde siyahi kırmızıyla birlestirdigimde kontak açılmadan far yanıyordu.
Hocam öyle birşey olmaması gerekiyor. Diyagrama göre siyah kabloya karşılık olmaması gerek. Siz lacivert kablo geliyor demiştiniz. Emin misiniz?
-
[IMG][/IMG]
Elimde foto olarak birtek bu var şuan büyüttüğüm zaman rengin mavi olduğunu anlayabiliyorum.tesisat sokettinde kırmızı yesil mavi var lacivert derken yanilmisim ama dediğim gibi elimdeki konjektorde siyah ve kırmızıyı birleştirince far yaniyordu bunda eminim
-
Adamset adlı üyeden alıntı
[url]
Elimde foto olarak birtek bu var şuan büyüttüğüm zaman rengin mavi olduğunu anlayabiliyorum.tesisat sokettinde kırmızı yesil mavi var lacivert derken yanilmisim ama dediğim gibi elimdeki konjektorde siyah ve kırmızıyı birleştirince far yaniyordu bunda eminim
Hocam artık bu uzaktan yardımı aşıyor. Bakmak gerek. Normalde öyle olmaması gerekiyor. Sizin motorun tesisatını kontrol etmek gerekiyor.
kendiniz yapabiliyorsanız yapın önceki attığımız konjektör diagramında da gösterdiği gibi siyah kablo akü dolumuyla alakalı.
İsterseniz iyi bir elektrikçiye gösterin. sonradan başınız ağrımasın.
-
Far ve stopun devamlı yanmasi icin konjektorden siyah ve maviyi soketlemis olabilirlermi mavi kablo mutlimetre ile sase de ikaz vermesi sistemde takılı olan ampulden olmasi yüksek ihtimal konjektorden farı kapattığım zaman akuyeden olctugumde 17 volt ve üzeri enerji geliyordu. Dediginiz gibi bilgim dahilinde kendim kontrol edicem takildigim yerde uzmanindan yardim almak sart
-
Adamset adlı üyeden alıntı
Far ve stopun devamlı yanmasi icin konjektorden siyah ve maviyi soketlemis olabilirlermi mavi kablo mutlimetre ile sase de ikaz vermesi sistemde takılı olan ampulden olmasi yüksek ihtimal konjektorden farı kapattığım zaman akuyeden olctugumde 17 volt ve üzeri enerji geliyordu. Dediginiz gibi bilgim dahilinde kendim kontrol edicem takildigim yerde uzmanindan yardim almak sart
Herşey olabilir yerinde bakmak gerekiyor. Uzaktan birşey söylemek maalesef çok zor.
-
[IMG][/IMG]
Iyi haftalar yasagin kalkması ile moturun yanina gelebildim. Foto da gosterdigim gibi mavi beyaz kablo on far a gidiyor harici aku ilede baktim kontaga da bağlı deil. Satatorde kisa devre yok onuda kontrol etim. Konjektorden direk on fara bağlı olmasını sürekli axik olamadı icin ayarlanmış sanirim
-
Hocam mavi beyaz kabloyu takip edin nerelere ayrılıyor bir bakın. Ek olarak mesajlarınıza bakın
-
[IMG][/IMG]
Kabloyu takip ettim bi yerde klip ile ek yapilmis ve bantlamış bundan sonrası sanirim uzaman işi beni asicak gibi (özel mesajlarımi kast ediyorsanız hic birşey gelmemis
-
Daha önce dediğim gibi üzerinde bakmak lazım bu iş böyle olmaz. Orjinal konjektörünüzde 5 çıkış var galiba internette yanlış görmediysek öyle.
en güzeli motordaki elektrikten anlayan birisine gösterin. Konjektörü yenilemişmiydiniz?
-
Orjinal konjektorde 6 xikis var 2. El bi konjektor aldım carsambaya gelicek onunla ilk deniyeceğim
-
Merhabalar Orjinal konjektorum bugun geldi. Voltmetremide kontaktan aldigim enerji ile bagladim. Yag degisimimide yaptim. Motorumu calistirdim. Aku uzerinden olcum yaptigimda rolentide 12.5 volt civari gazda 13.7 volt okudum. Voltmetre yola ciktigimda 14 14.2 volt gosterdi. Yarim saatlik 80-100 km hizla bi surus sonrasinda otoparka girerken stop edip calistirdim volt metre 10 volta dustu. Fan calisiyordu ondandir dedim kisa bi sure sonra rolentide Aku uzerinden multimetre ile.olctum oda 10 voltlardaydi. Akuyu soktum eve cikardim olctugumde 12 voltta bu isten bi bisey anlamadim ...
-
Hocam buyuk ihtimal akunuz bitmis. Statorde sorun olsa 14 volt goremezsiniz. Konjektor de sorun olsa da olmaz.
Bu arada mavi beyazi yesille birlestirmeniz bir sorun teskil etmezdi ama siz 5 pinli almissiniz zaten.
Ben de benim rebelde 6 pinli alip mavi beyazi yesille birlestirip kullaniyorum. Hos benim akum 3 senede bitti ama kalitesizdi zaten.
Akunuzu de degistirmenizi oneririm.
Kolay gelsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)