Honda'dan Gelen Geri Çağırma/Güvenlik Duyurusu
Reklamlar
-
Bana Honda'dan şöyle bir mesaj geldi:
GUVENLIK DUYURUSU -Degerli 2015 model, LWBxxxxxx.......... sasi numarali HONDA SPACY ALPHA kullanicimiz, HONDA'nin surekli kalite izleme faaliyetlerinin bir sonucu olarak, aracinizin stator veya soketinin yenisiyle degismesi gerektigi saptanmistir. Aracinizda bu islem TAMAMEN UCRETSIZ olarak uygulanacaktir. COVID-19 tedbirleri kapsaminda evinizden cikmadiginiz bugunlerde aracinizi kullanma mecburiyetiniz varsa EN KISA SUREDE HONDA YETKILI SERVISI ILE IRTIBATA GECEREK RANDEVU ALMANIZI RICA EDERIZ. Honda araciniz yoksa ya da sattiysaniz HONDA SAT yazarak 3172ye gonderin. Mersis 0068006505800019 B016
Size de geldi mi mesaj?
Neleri değiştiriyorlar? Statör kablo set değilmi bunlar?
Servislerden tedirgin oluyorum artık motorun yanına almıyorlar diye. Ya garantiden değiştirdik diyip zaten sağlam motorda bişeyi değiştirmeden imza alırlarsa? Çok duyuyoruz bunları geçtiğimiz günlerden camiada.
Vs. Vs.
Bu konuda tecrübesi olanlar lütfen yazsın, yol göstersin.
Teşekkürler...
Reklamlar
-
garanti kapsamında ücretsiz parça değişimi yapılacak. kontrol yapılıp sadece soket veya statör değişimi yapılacak. değişen parçayı görmek isterseniz göstermek zorundalar ama çıkan parçayı size teslim etmeyecekler. yeni parça takılıp eskileri honda ya iade edilecek. yani parçanı değişmemeleri gibi bir durum yok.
-
Cbr 250 r kullanan bir arkadaşımı da mars rolesi için çağırmışlar.
-
Thesinner83 adlı üyeden alıntı
Cbr 250 r kullanan bir arkadaşımı da mars rolesi için çağırmışlar.
Evet, bilinen bir sorundu. Motosiklette marş ile alakası olmayan ilginç denebilecek elektrik arızaları ve motorda tekleme gibi problemlere neden oluyordu. Bilenler doğrudan alır almaz değiştirdi, bilmeyenlerin işi şansa kalmıştı. Bülten yayınladılarsa iyi, ama çok daha öncesinde beklerdim.
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Evet, bilinen bir sorundu. Motosiklette marş ile alakası olmayan ilginç denebilecek elektrik arızaları ve motorda tekleme gibi problemlere neden oluyordu. Bilenler doğrudan alır almaz değiştirdi, bilmeyenlerin işi şansa kalmıştı. Bülten yayınladılarsa iyi, ama çok daha öncesinde beklerdim.
Kabullenmeleri zaman alıyor anlaşılan
-
Teşekkür ederim cevaplar için🤗 Bugün servisi arayıp randevu alacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
Efe honda'yı aradım. Çarşamba öğleden sonraya randevu verdiler.
Bir iki bişey daha var baktırmak istediğim. Yarın gedeceğim. Bakalım nolcak...
-
Bir bir buçuk yıl kadar önce benim alpha marş almamaya başlamıştı. Motora Ankara'dan Ruhi usta müdahale edip düzeltmişti. Beyne giriş yapan soketin hemen dibinden kablolar aşırı ısınıp kavrulmuş ve soket yerinden oynamış.
Ruhi usta sağolsun kabloları özenle birbirinden ayırıp soketi temizleyip yerine güzelce oturtmuştu.
Fakat kabloların ısınma sorununu tam çözemediğimiz için altı ay sonra beklediğimiz gibi gene aynı sorunla karşılaşmıştım ve gene Ruhi usta bu sefer farklı ve daha titiz yöntemlerle bitişik giden kabloları yeniden ayırıp işlem yapmıştı. Bu şekilde sorunsuzca 5 6 aydır kullanıyırdum motosikletimi ve hala da sorun yoktu. Ruhi usta bana bu tamiratları yaparken hep hondanın bu konuda alphaları geri çağırma yaptığından bahsederdi ve servise bu konuda benim motorum için bi geri çağırma olup olmadığını sormamı söylerdi. Sorardım servise şase numaramla ama şase numaramda geri çağırma olmadığını söylerlerdi servisten.
Bir bir buçuk yıldır motosikletimi sorunsuz kullanmamı sağlayan RFS Ruhi ustaya, yani namı değer tesisata üfleyen adama buradan teşekkürü borç bilirim.
Gelelim serviste neler olduğuna.
Bahsettiğim gibi geçen hafta bana honda türkiyeden geri çağırma mesajı geldi ve dün randevu alıp Efe Honda'ya gittim.
Sağolsunlar çok ilgilendiler. Bu sefer kendi kayıtlarından şase numaramla geri çağırma olup olmadığını kontrol ettiler ve statörü + statör arkasından çıkıp beyne kadar giden tesisatı komple + beyni ücretsiz değiştirdiler.
Yaklaşık 2 3 bin liralık işlem ücretsiz yapıldı.
Geri çağırma olana kadar motosikletimi yürütmemi sağlayan Ruhi Usta'ya,
Honda Türkiye' ye,
Efe Honda'ya,
Servis yetkilisi Serkan Bey'e ve mekaniker Bayram Usta'ya ilgileri ve profesyonel yaklaşımları için çok teşekkür ederim.
Hepiniz iyi ki varsınız👏👏👏
-
Mersin İl Temsilcisi
Kalite tesaadüf değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)