BENZİNLİ MOTORU ELEKTRİKLİ YAPMA!!!
-
Reklamlar
-
-
-
piston kolunun kranki hareket ettirmesiyle, kranktaki egzantrik dişlisinin hareket ettirmesi aynı şeyler değil
pek verimli olacağını sanmıyorum en fazla 2-3 ayda bir elektrik motoruna bağlı zincir ve alt motora bağlı dişli değiştirir kullanıcıya, hem o zincir yağlı kullanıma uygun dışarda kalması sıkıntı
öyle ki konulan yağ bile mukavemet yapar işi kolaylaştırması gerekirken
böyle uğraşacağına normal motoru söküp atıp elektrik motorunu dişli ile takıp direk zincirle arka tekere bağlasa güç kaybı daha az olur.
-
Aslında olabilir fakat elektrik motorunun havadan ve tozdan yalıtılması lazım. Yoksa alt motor komple toz, yağmur ve çamur ne bulursa girer içine.
Şöyle bir sistem yapılabilir bu sisteme ek olarak;
1- Elektrik motoru ve dişlinin bulunduğu kısım komple pleksiglass bir kalıp yapılıp, bu kalıbı motorun üstüne gelecek şekilde yerleştirerek havadan yalıtmak
2- bu elektrik motorunun hava alması gerekli ısınmaması için; bunu da pleksiglass'ın üst bölümüne yerleştirilen düz hava filtreleriyle gerçekleştirebilirsiniz, böylece yağmurdan etkilenmeyebilir hem de hava alır.
-
Bu uygulama CVT şanzumanlarda daha iyi sonuç verir kanımca. Scooter lerde denemek lazım.
-
o motor bloğu ile krak arasını tümünü iptal edip, debryaj dişlisine bağlarsa anlarım ama bu şekilde olması saçma olmuş. O bölümler yağ isteyecek nasıl olacak o iş ? Onu anlamadım. Ama ilk deneme için iyi. İşçilik kötü
-
Ama bu şekil yapıldığı zaman yokuşlarda 1. vitese takıp ağır ağır aküyü zorlamadan çıkması daha kolay olur gibime geliyor tabi dahada geliştirile bilir o elektrik motoru gizlene bilir projenin en güzel kısmı istenilen modele yapıla bilir olması ve bu durumda 1 modele bağlı kalmayıp şeklini sevdiğin bir modele uygulana bilmesi güzel ama bide şu var bizim ülkede bunun trafiğe çıkması zor gibi geliyor bana vsvs
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)