selam arkadaşlar modial 125agk motorum ama çok titriyor ön dişlisini değiştirip büyük taktım ilk titreme kadar yok ama devir arttıkça titremede artıyor bu hususta çalışma yapan oldumu
selam arkadaşlar modial 125agk motorum ama çok titriyor ön dişlisini değiştirip büyük taktım ilk titreme kadar yok ama devir arttıkça titremede artıyor bu hususta çalışma yapan oldumu
Onların hepsi titrer....diye biliyorum..14.000 km. hussar kullandım !
[COLOR="Red"][B]vınnnnnnnnnn !!![/B][/COLOR]
abi motor blogunu sabitleştirceksin.. ama şimdiye kadar forumda cozen ve yaptıran olmadı sanırım... Hiç rastlamadım yanı ben...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
şimdi abi senin sorunun biraz ustalık gerektiriyo motoru takozlar yardmıyla askıya alıyorlar daha önce metal olan ön takozları kağuçuk ile değiştiriyorlar biraz modifiye olayı bu bunu sana eski yaşlı motorsiklet ustaları yapar ama dikkat kesinlikle garanti kapsamı dışına çıkacaktır ona göre. tireme kalmyacaktır ama
Mondialler neden titrer... Tahrik Kayışı Gevşekse, Motorun hava filtresi bakımları tam yapılmıyorsa ki yapılmıyor... Hava filtreleri ile ilgili motorla birlikte verilen kitapcıkta bu konu da bilgi var. Hatta filtre bakımının nasıl yapılacağını da yazıyor... Yanmaz solventle Filtre süngerleri temizlenecek, sonra kurutulacak, daha sonra yağ emdirilip yağın süzülmesi sağlanacak... Mondial Zat kullanıyorum 5000 Km olmama rağmen hiç bir bakımda bunu yapan servise rastlamadım. Birde Otomatik Vites kutusu bakımının yapılması gerekiyor. Bunuda yapana pek rastlamadım. Eğer bunları yaptırmayı başarabilirsen snırım motorunda titreme kalmaz. Biraz da fizik kanunları ile ilgili bir şey bu. Sende fazla yükü kaldırmaya çalışsan zorlanır titrersin... Sevgiler
[B][I][COLOR="Red"]Yanlışlarıyla Mutlu olanları, Doğrularınızla Rahatsız etmeyiniz...[/COLOR][/I][/B]
böğün şu bizim makine mühendisliği mezuniyetten terk ertuğrul_öz ilen hayat okulu birinci sınıftan ikmalli bendeniz tigermbz bu konuda çığır açacak bir sistem üzerinde çalışmaya başlıyoruz inşAllah, sonuçları ne olur : azz sooonraa(bikaç gün bekleyiniz)
başarırsak topik açarız konuyla ilgili siz de faydalanın.
(böyle yaprak eruğrul_öz ün konuya daha fazla eğilmesini zorunlu hale getirdiğimi düşünüyorum; bak kardeşim bu toplum bizlerden birşeyler bekliyor )
Ya walla benim motorda 70-80 arası titremeye başlıyor allahtan ayağımdaki ayakkabı biraz engelliyor ama bilmiyorum geçen terlikle bindim bacağım ağrıdı be nasıl çözcez burdaki serviste entellektüel arkadaşımızın anlattığı gibi hiç birşeyle ilgilenmio motorun zincirini bile 15 dakkaya gerdiriyorum yaw kendim bilsem hiç uğramıcam bile şu serviser uyuz oluom ztn adamlar hiç tınmıyolar bile gidiom servise 10 dkk biri bnmle ilgilenecek die bekliyorum offfo ff
İyi kötü kazanırım para ama kaltptir asıl kumabara bi sevgilim yoksa kollarımda napiim Mondiali altımda :P
arkadaş o senin mondi 100km yarı otomatik mi diğierleri gibi ben de alcam da
ben sl 150 im için titresim konusunda biraz arastırma yaptım.motorun şaseye bağlandığı noktalarda kullanılan saplamalr ve civatalarda ne ayzıkki tireşimi emip sürücünün hissetmesini engelliyecek bir takoz yok.ve koymak içinde bir cozum bulamadım.şaseyi eğmek lazım dedi bir herif ben de oha dedim kibarca.olay bu
Tek silindirli motorlarda vibrasyon emici yastiklar yok ise ve 250 cc alti motor var ise titresim kacinilmazdir. Cozum disli degisimi yada metrik civata ile denemek bile olsa tam sonuca ulasmak imkansiz gibidir.Buna alisman en mantiklisi.Vibsayonu yok edecem diye harcayacagin paraya daha ii bir motor alabilirisin
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
dostum aynı problem bendede vardi 4000 Deviri gecince motorda deprem oluyor saniyordum titremeyi astim sanki saha kalkicak saniyordum yaptirdigim tek islem vardi motoru tutan butun vidalari sıkmak tek kisi ile olmuyor bir tane sol taraftan tutuyorsun bijon anahtari ile sag taraftan motoru tutan vidalari iyice sıkmanı oneririm benim sorunumu cozdu ve + olarak gazı kesince yine titreme yapiyorsa muhtemelen vidalarin gevsemis ÇİN işlerinde boyle elinden anahtari dusurmeyeceksin motoru tutan butun vidalari bi kontrol etmeni tavsiye ederim. aslında sen gordugun her vidayı kontrol et
İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....
bu sorun her mondial da yaşanıyor mu?
Arkadaşlar bu sorunu gidermek için mondiali satıyorsunuz üzerine 3000 ytl falan ekliyorsunuz ve başka motor alıyorsunuz titreme geçiyor. Ucuz etin yahnisi kötü olur gibi bi ata sözü vardır. 3000 ytl lik bir motor heryerinden titrer bu özellik mondiale özgü değil ucuz motorların hepsinde var.
3000 ytl lık ybr tas gıbı kullanılıo aklında bulunsun
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
ybr ..boşta 9.000-10.000 devire kadar sıfır titreşim
ybr lerde titreşimi önleyici sistem var.nasıl yapıldığını araştırabilirsin
servisine götür yapamam derse fabrikaya şikayetçi ol hakkını ara
Abicim Ybr o titremez Honda var arkasında ben ucuz demekle çin min mallarını kastedtim.
Honda yok Yamaha var ybr nin arkasında!
Gereksiz fanatiklik yapmayın ucuz Çinliler sayesindedir motosikletin ülkemizde yaygınlaşması, konuyla ilgili fikri olmayanların sat üstüne 3000 lira koy Japon al (Çin üretimi japon) demeleri komik oluyor.
Arkadaşım yeni aldıysan motorun rodaj süresince daha çok titreyecektir bir süre sonra kesilir bizzat rodajdaki 125kt kullandığım için biliyorum. Sonrasında anahtarını alacaksın eline sıkacaksın ara ara vidalarını mesela her 1000 km de bir yapabilirsin.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)