Akü ve Boşta Duran Kablo Hakkında Soru
-
Merhabalar, motorum(gv250) 4 aydır yatıyordu bugün bir çalıştırayım yağını değiştireyim dedim kontağı çevirdim hiç bir şey olmadı, ışıklar dahi yanmadı. Akü bitmiştir diye düşünerek aküyü çıkardım. Çıkarırken boşta duran bir kablo gördüm, birkaç sorum var.
Bu kablo ne için bilgisi olan var mı? Takılı mı olmalı boşta durması mı gerekiyor?
Bu aküyü şarj mı ettirmeliyim, yoksa yenisini mi almalıyım?
Reklamlar
-
Kablonun devamı görünmüyor o yüzden bilemedim. Akü içinde bi ölçmek lazım
-
4 aydır hiç çalışmayan aküden hayır gelmez şarj etsende sağlıklı olacağını sanmıyorum. En temizi yenisini alman. Kabloya gelince motorun enjeksiyonlu mu karbüratörlü mu?
-
akünüzü bir kere şarj ettirin, ve tekrar kendi kendine bitmezse ve şarj tutarsa kullanabilirsiniz.
boşta duran kablo motoru bilgisayara bağlamanızı sağlayan kablo olabilir, kabloyu takip edin nereye gittiğiniz söyleyin daha net yardımcı olabilelim.
-
Teşekkürler cevaplar için, haftasonu aküyü şarj için götüreceğim. Şarj edildi ve tekrar 12v gösterdi diyelim bu aküde sorun yok mu demek? Sıkıntılı ise akü mutlaka tam değer vermez diyebilir miyiz? Motora takmadan test etme şansım var mı yani onu merak ediyorum, bir yere giderim aniden biter rezil olmak istemiyorum. Kabloyu takip edemedim nereye uzanıyor diye ama veri okuma kablosu olma ihtimali mantıklı geldi. Servisten çıktığı halde bu şekildeydi, kimse açmadı akü yerini daha öncesinde.
PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı
4 aydır hiç çalışmayan aküden hayır gelmez şarj etsende sağlıklı olacağını sanmıyorum. En temizi yenisini alman. Kabloya gelince motorun enjeksiyonlu mu karbüratörlü mu?
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
akünüzü bir kere şarj ettirin, ve tekrar kendi kendine bitmezse ve şarj tutarsa kullanabilirsiniz.
boşta duran kablo motoru bilgisayara bağlamanızı sağlayan kablo olabilir, kabloyu takip edin nereye gittiğiniz söyleyin daha net yardımcı olabilelim.
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Kablonun devamı görünmüyor o yüzden bilemedim. Akü içinde bi ölçmek lazım
-
theVerge adlı üyeden alıntı
Teşekkürler cevaplar için, haftasonu aküyü şarj için götüreceğim. Şarj edildi ve tekrar 12v gösterdi diyelim bu aküde sorun yok mu demek? Sıkıntılı ise akü mutlaka tam değer vermez diyebilir miyiz? Motora takmadan test etme şansım var mı yani onu merak ediyorum, bir yere giderim aniden biter rezil olmak istemiyorum. Kabloyu takip edemedim nereye uzanıyor diye ama veri okuma kablosu olma ihtimali mantıklı geldi. Servisten çıktığı halde bu şekildeydi, kimse açmadı akü yerini daha öncesinde.
şarj edildiğinde durgun voltajı 12.8 olması lazım, ardından bazı testler uygulanabilir ama motor üstünde görmek en iyisi o testleri yapacak adamı bulmanız zor.
akü işi biraz karışık bir sürü değişken var o yüzden net bir şey öğrenmek zor denemek lazım. 1 hafta yattığında falan kendi kendine bitme riski var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)