Evet, olabilir.
Yok dfalarca olctum eminim ilk 11 cikiyor sonra 10 a düşüp kalıyor.
Ufak bi sorum daha var
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------
https://i.hizliresim.com/3EkDjp.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
Oncelikle kablosuz olan sarj sorunu yaşadığımdakı stator.Onun kablosunu söküp diger kullanmadigim bi stator vardi ona lehimledim.İnternetten baktığımda statorlerin hem şaseli hem şasesiz olarak iki cesit olduginu ogrendim ve sonra bunları karşılaştırdim.Kablosuz olanda işaretlediğim yer yesil renk baglaniyor ve hem ortadaki demire bağli hemde bobin sarımlarinin bir ucu buraya bağli.Diger kablolu olan statorde ise isaretledigim yer yine ortadaki demire bağli ancak bobinsarimlarindan herhangi biri bagli degil.Bunlardan hangisi şaseli oluyor hangisi şasesiz oluyor ve farkı ne ? Bu arada motorun orjinali resimlerdeki kablosuz olan.
Arkadaşlar abilerim stator elimde olanla degiştirdim konjektor yine vardi onuda degiştirdim.Eski konjektorun bozulmasinin sebebi motorun konjektor soketindeki kablolarin yerleri onceki sahibi tarafindan degiştirilmiş buda diyotlari bozmuş ve sonrada statoru bozmuş.Her neyse buraya kadar herseyi cozd stator konjektor degisti ve yeni akü aldım.Stator ac kademede 17 rolantide gazi actigimda 20-30 degisiyor burda sorun yok sağlam.Konjektor de sağlam sıfır aküyü taktim 13.20 v rolantide gazi actikcada artiyor ama merak ettigim şey gazi yarıdan fazla açınca 15.20 de sabitleniyor voltaj ondan yukariya cikmiyor.Bu voltaj sorun yaratirmi aküye acil cevaplarsaniz sevinirim .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)