Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yeni Debriyaj Balatası Kaçırması - Yeniden (Hero Karizma)

    REKLAM ALANI
  1. #21
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Yeni balatalar kalın gelme sorunu olabiliyor. Balatayıda sana veren usta yan sanayi vermiş olabilir. Servis olduğuna pek güvenmeyin elindeki malzemeyi vermiştir. Bu tip durumlarda çıkan balalardan 1-2 tanesini yeni sete eklereyek çözebilirsiniz. yani 6 balata varsa 2 eski 4 yeni, 5 varsa 1 eski 4 yeni gibi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    23 Mayıs 2017
    Bu gün debriyaj sorununu hallettim arkadaşlar. Bu sefer başka bir ustaya gittim, ilk önce balata,tas,sac kontrolü yaptılar. Daha önceden taktırdığım yeni balataları cbf150 balatası ile değiştirdiler, eski saclar düzdü, yeni tırtıklı saclar eklendi. Araya ek sac atmayı denedik ama maalesef karizma tası almıyor ek sac. Ek sac ekleyince balata debriyajı bırakmış gibi tutuyor. Baskı yaylarını da değiştirmek istedik ama cbf150 yayları neredeyse 2 santim daha uzun, eski yayları tekrar takmak zorunda kaldık.

    Şu an balatalar eskisi gibi tutuyor. Daha önce baz aldığım 4.vites top speed denememi de yaptım. Eskisi gibi 110km'ye çıkıyor. Konuya yazıp takip eden arkadaşlara çok teşekkür ederim.

    Buradan öğrendiklerim, debriyaj balatası değişiminde saclar ve baskı yayları da değişmeliymiş. Balatayı servsiten dahi alsan kumpasla takmadan önce ölçmek gerekli. Böyle yapsam en azında çıkarılan balatalardan daha ince olduğunu önceden anlardım. Baskı yaylarını, ben uygun bulamadım ama herhangi bir sorun olması durumunda ilk yayları değiştireceğim.
    thepope bunu beğendi.

  3. #23
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Alıntı ysahin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gün debriyaj sorununu hallettim arkadaşlar. Bu sefer başka bir ustaya gittim, ilk önce balata,tas,sac kontrolü yaptılar. Daha önceden taktırdığım yeni balataları cbf150 balatası ile değiştirdiler, eski saclar düzdü, yeni tırtıklı saclar eklendi. Araya ek sac atmayı denedik ama maalesef karizma tası almıyor ek sac. Ek sac ekleyince balata debriyajı bırakmış gibi tutuyor. Baskı yaylarını da değiştirmek istedik ama cbf150 yayları neredeyse 2 santim daha uzun, eski yayları tekrar takmak zorunda kaldık.

    Şu an balatalar eskisi gibi tutuyor. Daha önce baz aldığım 4.vites top speed denememi de yaptım. Eskisi gibi 110km'ye çıkıyor. Konuya yazıp takip eden arkadaşlara çok teşekkür ederim.

    Buradan öğrendiklerim, debriyaj balatası değişiminde saclar ve baskı yayları da değişmeliymiş. Balatayı servsiten dahi alsan kumpasla takmadan önce ölçmek gerekli. Böyle yapsam en azında çıkarılan balatalardan daha ince olduğunu önceden anlardım. Baskı yaylarını, ben uygun bulamadım ama herhangi bir sorun olması durumunda ilk yayları değiştireceğim.
    Sevindim senin adına, ustalara fazla güvenmemek lazım bazı şeyleri ezbere yapıyorlar. Senin tek sorun bence balataların ince olmasıydı, sac değiştirmek de etki eder ama o balata kadar belli etmez kendini.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)