bilgilerinize ihtiyacım var. yardım lütfen.
Reklamlar
-
benim debriyajsız yarı otomatik bi motorum var. debriyajı var sayılır ayağınla vites e hafif dokununca debriyajı ayırıyor. bu motorda boşa alma diye bişe yok mesela 4. viteste giderken boşa alamıyorum. o yüzden vitese bası tutuyorum ayağımı. bunun bir zararı olurmu. debriyaj balatalarına zarar verirmi?
bide elini gazdan çekmeden vites atmak zararlımı.
bu konularda tecrübesizim. bana yardımcı olursanız sevinirim.
verdiğiniz değerli bilgiler için şimdiden tşk ler
Reklamlar
-
semtuluce adlı üyeden alıntı
benim debriyajsız yarı otomatik bi motorum var. debriyajı var sayılır ayağınla vites e hafif dokununca debriyajı ayırıyor. bu motorda boşa alma diye bişe yok mesela 4. viteste giderken boşa alamıyorum. o yüzden vitese bası tutuyorum ayağımı. bunun bir zararı olurmu. debriyaj balatalarına zarar verirmi?
bide elini gazdan çekmeden vites atmak zararlımı.
bu konularda tecrübesizim. bana yardımcı olursanız sevinirim.
verdiğiniz değerli bilgiler için şimdiden tşk ler
Senin motosikletin 110 kf sini sürüyorum arada durduğu yerde geriye basılı tutnca mı ne hemen boşa alıyo ileri başınca 3 temiydi mesela yine 3 e geçiyo ayrıca bu gaz verip vites değiştirmek değişiyosa değiştir ama uygun deviri bulman lazım zaten farkındamısını bilmiyorum ama gaz vermeden direk 2 vitese zor atasrsın
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
ya durduğun yerde 4. vitesteyken tekrar ileri basınca boşa alıyo. fakat giderken almıyo.
2. vitese gayet rahat geçiyorum gazdan çekip. veya demek istediğini benmi anlamadım
-
yani vites değiştirirken gaz vermeden değiştiremiyosun bi kere adam akıllı gazı verip öyle vites yükseltmek gerekiyo
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
evet anladım. 1. vites oranı küçük olduğundan öle oluyo. zaten motor 2. vitestede gayet iyi kalkıyo. mesela ben dört yol ağzına gelip yavaşlıyorum. neredesye durma pozisyonuna gliyorum ama 1 e düşmeden direk ikide rahatca kalkıyo zaten.
müsade varsa sakal bi ricam olacak. ya şu noktalama işaretlerini kullanırsan yazdığın metinler daha iyi anlaşılacak.
tşk ler
-
Benim iç sistemini gördüğüm bir modelde 4 ten sonra geriye bastığında boşa çekiyordu. Acaba hepsi birbirinden farklımı?
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
evet ben servise sorduğum da senin motor da 4 ten sonra bi daha ileri bastığında boşa atmıyor ama 110cc lerinde bazıları fabrika çıkışına göre 4 ten sonra boşa atıyo demişti.
bazı markalarda öle mesela yine çin malı cheetah lar 4 ten sonra boşa geçiyormuş. yani değişiklik gösteriyorlar markadan markaya.
-
Yarı otomatik motorlarda çift debriyaj mı var ?
Yarı otomatik motora , elden debriyaj takılır mı ?
-
o konuda bilgim yok. elden debriyajada gerel yok.zaten debriyajlı motor gibi istediğini yapıyosun aragazı falan yani. debriyajı var ama ayaktan hepsi bu kadar yani. bide debriyaj boşluğu fazla deil. yani yarım cm falan.
-
28 Temmuz 2006, 11:36
#10
Semi Otomatik / Tiptronik şanzumalarda vites değişimi için Gaz kesildiğinde baskı kendiliğinden ayırılıyor bildiğim kadarı ile.
Mengu 16 kardeş,
Manuel debriaj takılamaz maalesef.
Selamlar,
Özer
-
28 Temmuz 2006, 13:01
#11
saolun yardımcı olduğunuz için.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler