Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Dram: düzlükte 90 km/h hızı geçemeyen YBR

    REKLAM ALANI
  1. #21
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Adamda R1 var, YeBeRe'le 90'ı geçmeye uğraşıyor

    Not: İçimden konuştum
    zekeriyaimam bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Repsol stiker ı yapıştırsanız 1,5 HP jant şeridi çekseniz 2hp de ordan gelir , belki o zaman 110 u geçer

    Şaka şaka bilmiyorum ybr olmadı hiç

  3. #23
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle hocam. karbüratörü motordan söküp tanıdık birine açtırıp diyafram lastiğine ve diğer karbüratör iç aksamına baktırmayı düşünüyorum. sağlam çıkarsa temizletirim söktürdüğüm yerde. ona rağmen yine aynı giderse https://urun.n11.com/yedek-parca/yam...pan-P135852217 bu linkteki karbüratörü alıp birde bununla denemeyi düşünüyorum. tüm bu uğraşlardan sonra da artık 90 kmh kızı geçiremiyorsam bu şekilde binerim yapacak birşey yok.
    Hocam bahsettiğim diyafram lastiği tam olarak bu. Delindiğinde, çatladığında veya sertleştiğinde ömrü bitmiş demektir.


    Bağlı olduğu parçanın bütünü. Gaz pistonu da diyorlar.


    Umarım sorununuz giderilir. Buradan paylaşırsanız sevinirim.

  4. #24

    Üyelik
    26 Ocak 2016
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7 Aralık 2017 tarihinde arkadaşımın ybrsi ile kaza yapmıştım. kaza yapınca arkadaşı zor duruma sokmamak için motoru satın aldım, o satmaya bende almaya niyetliydim zaten. motosiklet 2014 model. Bu lanet motoru kazalı halinden toplayıp kullanmaya başladım.
    Öncelikle fazla yakma sıkıntısı vardı ve aynı zamanda gitmiyordu motor. Onun için birkaç gün önce subap ayarı yaptım ve bugün test sürüşüne çıktım ama değişen birşey yok. Eskiden de düz yolda 90 km/h yapıyordu şuan da aynı şekilde. Yok arkadaş bildiğin gitmiyor motor. gitmiyor ya gitmiyor. gecem gündüzüm bu motor oldu. artık Sanayide tanıdık ustalardan tüyo alıyorum motor gitmiyo napcaz diye.

    hayatımda daha önce bukadar gitmeyen bir motora binmedim. yok arkadaşım gitmiyor sanki arkadan birisi çekiyormuş gibi gitmiyor alet.
    ilk 60 km/h' ye kadar ortalama ama ondan sonrası yok. bitiyor. 4. viteste 90kmh hızda takılı kalıyor. 4. viteste 90 kmh den sonra gösterge mikron oynamıyor. 5. vitese atınca zaten asıl şenlik orada. 5. vitese attıktan sonra hız düşmeye başlıyor hafiften
    Bugün virajlı bir yolda 100cc 4 vites çinli cup kullanan kasksız bir kardeş beni görünce gaza geldi, virajlara yatmaya başladı, kendisine eşlik ettim ama onun arkasında takılı kaldım yanına bile yaklaşamıyor motor.
    Aynı şekilde başka bir YBR ile de düzlükte kapışmıştım geçenlerde adam uzadı gitti yanımdan.

    biliyorum 125cc çok birşey bekleme diyenler çıkacak ama benim diğer 2008 model 70 binde ki ybr düzlükte 107-108 kmh leri görüyor rahatlıkla.
    Forumda okuyorum düzlükte 110 görüyorlar ybr esd ile. Ben mi ağırım diyorum, 91 kiloyum ama yok 100 kiloluk adam ybr ile 110 görüyorum düzlükte diyor.
    Bu arada motor yokuş aşağı gösterge 98-99 zor görüyor. hatrı sayılır bir eğim olursa da en fazla 110.
    100 km/h hızı yokuş aşağı dışında hiçbir yerde göremiyorum.

    Artık kafayı kırma aşamasına geldim. Okadar uğraştan sonra yolda kenara çekip bariyerlerin üstünden yolun dışına atasım geliyor motoru.

    Motorun geçmişi fazla belli değil. Şuan 15600 km' de. Tahminen rodajı yapılmadı veya rodaj esnasında rodaj umursanmadan kullanıldı ve sağır kaldı motor. Başka açıklama yapamıyorum.

    Hertürlü tavsiye ve görüşe açığım. Teşekkürler

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...me-sorunu.html
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...r-yaratir.html
    "Sanki arkadan birisi çekiyormuş gibi gitmiyor alet" sözüne ithafen, aynı sıkıntıyı 2016 şubat aylarında yaşamış biri olarak debriyaj balatanı kontrol etmeni/ettirmeni öneririm. Benim motosikletim de mehter gibi 2 ileri bir geri yapıyordu, birkaç usta ziyaretinden sonra debriyaj balatasının değişmesi gerektiğine karar verildi ve sorunum çözüldü.

    //EDİT: Yorumlara bakmadan yazmıştım,"Devir de yükselmiyor" demişsiniz. Sorununuza cevap olamadı yazdıklarım :(

  5. #25
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    3. Ybr mi kullanıyorum 186 boy 93kg ım, hiç hızla işim olmaz uzun yolda 80-90 bandında giderim,bana göre 90ın üzeri bu motor için gereksiz.7300devir gibi 90 yapıyor. Diğer arkadaşlarında dediği gibi 100 ve üzeri çevresel faktörlere bağlı.
    polo34 bunu beğendi.

  6. #26

    Üyelik
    25 Ocak 2018
    Motosikleti
    yuki efendi yk 125
    06serhat arkadaşımızın bahis ettiği sorun olabilir,Bahsettiği karbüratör gaz pistonunda küçük bir yırtık dahi gaz yemesini sürati etkiler tahmini 10-15 liralık bir parçadır.İsterseniz bir göz atın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

    06serhat arkadaşımızın bahis ettiği sorun olabilir,Bahsettiği karbüratör gaz pistonunda küçük bir yırtık dahi gaz yemesini sürati etkiler tahmini 10-15 liralık bir parçadır.İsterseniz bir göz atın. Karbüratör gaz pistonunu sökmek çok kolaydır, karbüratörün üst kapağının hemen altındadır. Karbüratörü komple sökmenize gerek yok aynı tip gaz pistonu çin malı scooterlarda da kullanılıyor.Kolay gelsin. En büyük dramınız böyle olsun Allah başka dert vermesin.

  7. #27
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Tekrardan merhaba.


    #06serhat
    hocam bugün karbüratörü açtım diyafram lastiğinde herhangi bir sıkıntı gözükmüyor. Sertliği de normal hafif yumuşak. azıcık asılsan yırtılacakmış hissiyatı veriyor. karbüratörün üst kapak kısmında az pislik vardı onu temizleyip geri taktım. alt şamandıra kısmıda tertemiz bir şekilde çıktı. karbüratör temiz.
    #orkunozturk
    yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler.
    #E-TEKİN
    galiba biraz işi saplantıya vurdum. motorun kurcalamadığım yeri kalmadı. gitmiyor bahanesiyle baştan sona bakım görmüş gibi oldu motor
    #Formation
    hiç sıkıntı değil değerli yorumunuz için teşekkür ederim
    #54RR
    gün içinde fıtı fıtı heryere onunla gidiyorum. aralardan, kaldırımdan geçiyorum filan kullanımıda çok kolay olduğu için yebere benim elim ayağım gibi.
    eskiden büyük oğlanla çıkardım ama hem yakıt hemde şehir içinde ki kullanım zorluğu canımı sıkıyordu. şehir içinde sağa sola gitmek, işini görmek için mutlaka bu tür küçük cc lazım.
    #serif abi
    jant şeridi var usta ama aynalar takılı. birde basık değil. kesin bunlar kesiyor hızını

    bu sorun ile daha fazla uğraşmayı düşünmüyorum. gerçi nekadar sorun denebilir orası da tartışılır.
    her konuyu aşırı derecede kafaya takma sıkıntım var. birşeye takılı halde kalıyorum, gün boyu aklımdan çıkmıyor.

    bugün sanayide tanıdık bir ustaya karbüratörü açtırmak için götürdüğümde hava ayarında sıkıntı olabilir diyip kendisi bir tüyo verdi. hava ayarı konusunda onu deneyeceğim bakalım. motosiklet baştan aşağı elden geçmiş oldu. kötü mü oldu? tabiki de hayır. bakım iyidir.
    kahve bardağı kadar pistonu olan motor konusunda beklentilerimi düşürmem gerekiyor galiba.
    eski model ybr için düzlükte 105 görmeler çevresel etkenlerden kaynaklanıyor olabilir. zamanla kullandıkça göreceğim.

  8. #28

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrardan merhaba.


    #06serhat
    hocam bugün karbüratörü açtım diyafram lastiğinde herhangi bir sıkıntı gözükmüyor. Sertliği de normal hafif yumuşak. azıcık asılsan yırtılacakmış hissiyatı veriyor. karbüratörün üst kapak kısmında az pislik vardı onu temizleyip geri taktım. alt şamandıra kısmıda tertemiz bir şekilde çıktı. karbüratör temiz.
    #orkunozturk
    yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler.
    #E-TEKİN
    galiba biraz işi saplantıya vurdum. motorun kurcalamadığım yeri kalmadı. gitmiyor bahanesiyle baştan sona bakım görmüş gibi oldu motor
    #Formation
    hiç sıkıntı değil değerli yorumunuz için teşekkür ederim
    #54RR
    gün içinde fıtı fıtı heryere onunla gidiyorum. aralardan, kaldırımdan geçiyorum filan kullanımıda çok kolay olduğu için yebere benim elim ayağım gibi.
    eskiden büyük oğlanla çıkardım ama hem yakıt hemde şehir içinde ki kullanım zorluğu canımı sıkıyordu. şehir içinde sağa sola gitmek, işini görmek için mutlaka bu tür küçük cc lazım.
    #serif abi
    jant şeridi var usta ama aynalar takılı. birde basık değil. kesin bunlar kesiyor hızını

    bu sorun ile daha fazla uğraşmayı düşünmüyorum. gerçi nekadar sorun denebilir orası da tartışılır.
    her konuyu aşırı derecede kafaya takma sıkıntım var. birşeye takılı halde kalıyorum, gün boyu aklımdan çıkmıyor.

    bugün sanayide tanıdık bir ustaya karbüratörü açtırmak için götürdüğümde hava ayarında sıkıntı olabilir diyip kendisi bir tüyo verdi. hava ayarı konusunda onu deneyeceğim bakalım. motosiklet baştan aşağı elden geçmiş oldu. kötü mü oldu? tabiki de hayır. bakım iyidir.
    kahve bardağı kadar pistonu olan motor konusunda beklentilerimi düşürmem gerekiyor galiba.
    eski model ybr için düzlükte 105 görmeler çevresel etkenlerden kaynaklanıyor olabilir. zamanla kullandıkça göreceğim.
    Geçmiş olsun tekrardan ama benim bildiğim kullandığım ybrler 100 105 gidiyordu sorununuzun çözülmediğine üzüldüm
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  9. #29
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    [QUOTE=uzay gemisi;4289351]Tekrardan merhaba.


    #06serhat
    hocam bugün karbüratörü açtım diyafram lastiğinde herhangi bir sıkıntı gözükmüyor. Sertliği de normal hafif yumuşak. azıcık asılsan yırtılacakmış hissiyatı veriyor. karbüratörün üst kapak kısmında az pislik vardı onu temizleyip geri taktım. alt şamandıra kısmıda tertemiz bir şekilde çıktı. karbüratör temiz.

    Umarım sorununuz en kısa sürede çözülür.

  10. #30
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    hava filtresini komple sök bi dene bakalım. ilk etapta gaz yemeyebilir ufak ufak yedire yedire bi dene bakalım son süratte farklılık olacak mı.

    Çok da fazla şeapmamak lazım. Her motorun karakteristiği farklı olur. 90 kmh 90 kilo 125 ybr için normal sayılabilecek seviyelerde. Olmayan problemle kendinizi dert sahibi yapmayın.

  11. #31

    Üyelik
    21 Aralık 2017
    Üst resimde gösterilen gaz pistonuna takılı benzin ayar iğnesi kaçıncı çentiğe takılmış.Honda titan modellerinde ayar iğnesinde 5 çentik olup 3.ncü çentiğe iğne klipsle sabitlenir.İğne ne kadar üste sabitlenirse hem az yakıt harcar hemde fazla sürat yapmaz,iğne boyu kısaldığı için bi nevi ekonomi ayarı gibi düşünülebilir.Eğer ybr yakıt piston iğnesinde bu çentikler var ise iğnenin kaçıncı çentiğe takıldığını kontrol etmenizi öneririm.

  12. #32
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Ben hiç uğraşmazdım. Çünkü bu ve benzeri güçteki motorlar için hızı anormal değil.
    YBR125 ile deneme sürüşü yapmıştım. 80 km/h den sonra gaz koluna tepki zayıflıyordu.
    CBF150 1 yıl kullandım. 100 km/h den itibaren yol tutuşu önemli ölçüde azalıyordu. 110 KM/h de ise motor patlayacak gibi zırıldıyordu.
    İzlemek için Tıkla.

    Zamanla motorda performans biraz düşebilir. Fakat bence önemsenecek bir sorunun yok.

  13. #33

    Üyelik
    27 Şubat 2017
    Şehir
    tekirdağ/çorlu
    Motosikleti
    honda cbf 150
    ben cbf 150 kullanıyorum.ybr ve cbf parçaları genelde aynı.benim lastikler 90/90/18 ybr de aynı bildiğim kadarıyla.ne alaka diyceksiniz.alaka şu daha doğrusu tahmin.benim motorun orjinal dişlileri ön 15 arka 43. son sürat yokuş aşağı yada düzde normal hava koşullarında 115 km. sonra zincir dişli değişiminde ön 15 arka yı 42 diş yaptım sonuç son hız 125 km.şimdi arkadaşın ön 14 arka 45 diş demiş. ybr nin orjinal dişlileri bu şekilde mi.ben cbf ile aynı diye biliyodum.sorun bundanda kaynaklı olabilir.eğer tahminim doğruysa

  14. #34
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Benim sıkıntım galiba kendi ağırlığım ve boyutlarımla alakalı.
    Boyum 1.88-89 civarı kilom 92.5.
    Omuzlarım vücut geliştirme sporuyla uğraştığım için ortalamanın üstünde genişlikte. Motosiklet montunu da giyince omuz korumalar dan dolayı en az bir 10cm daha genişliyorum.

    Dışarıdan bakıldığında motosikletin üstünde rüzgara karşı duran bir kalkan gibiyim. Geçen gün birşey farkettim, gövdemi motosikletin deposuna yaklaştırınca, yani motora yatınca hız artıyor

    Bu şekilde göstergede 100kmh rahat görülüyor. 60kilo arkadaşım olsa oturtup ona denettiricem ama yok. Eminim 30 kiloluk fark hızlanma da ve son hızda etki edecektir. Bu motorun yapabileceği en fazla o zaten. Yokuş aşağı ise hava şartlarına göre 110 civarlarında gidiyorum.

    125cc 10 beygirlik motordan daha fazlasını beklemek ahmaklık olur

    Ama hala yakıt sıkıntım var. Yedeğe düşene kadar 300km zor gidiyor. göstergeye göre şuanlık 280km de kalacak gibi.
    Neden bukadar çok yakar anlamış değilim.
    Tamam yüksek çeviri bırakmıyorum ama 250cc nin yaktığını yakıyor motor. Anlamadım gitti. Tekrar subap ayarlarıyla oynamam gerekecek galiba.

  15. #35
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim sıkıntım galiba kendi ağırlığım ve boyutlarımla alakalı.
    Boyum 1.88-89 civarı kilom 92.5.
    Omuzlarım vücut geliştirme sporuyla uğraştığım için ortalamanın üstünde genişlikte. Motosiklet montunu da giyince omuz korumalar dan dolayı en az bir 10cm daha genişliyorum.

    Dışarıdan bakıldığında motosikletin üstünde rüzgara karşı duran bir kalkan gibiyim. Geçen gün birşey farkettim, gövdemi motosikletin deposuna yaklaştırınca, yani motora yatınca hız artıyor

    Bu şekilde göstergede 100kmh rahat görülüyor. 60kilo arkadaşım olsa oturtup ona denettiricem ama yok. Eminim 30 kiloluk fark hızlanma da ve son hızda etki edecektir. Bu motorun yapabileceği en fazla o zaten. Yokuş aşağı ise hava şartlarına göre 110 civarlarında gidiyorum.

    125cc 10 beygirlik motordan daha fazlasını beklemek ahmaklık olur

    Ama hala yakıt sıkıntım var. Yedeğe düşene kadar 300km zor gidiyor. göstergeye göre şuanlık 280km de kalacak gibi.
    Neden bukadar çok yakar anlamış değilim.
    Tamam yüksek çeviri bırakmıyorum ama 250cc nin yaktığını yakıyor motor. Anlamadım gitti. Tekrar subap ayarlarıyla oynamam gerekecek galiba.
    ya ben sana "motorun üzerine yat" demiştim ama sen beni kâle almamıştın panpişko.

  16. #36
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim sıkıntım galiba kendi ağırlığım ve boyutlarımla alakalı.
    Boyum 1.88-89 civarı kilom 92.5.
    Omuzlarım vücut geliştirme sporuyla uğraştığım için ortalamanın üstünde genişlikte. Motosiklet montunu da giyince omuz korumalar dan dolayı en az bir 10cm daha genişliyorum.

    Dışarıdan bakıldığında motosikletin üstünde rüzgara karşı duran bir kalkan gibiyim. Geçen gün birşey farkettim, gövdemi motosikletin deposuna yaklaştırınca, yani motora yatınca hız artıyor

    Bu şekilde göstergede 100kmh rahat görülüyor. 60kilo arkadaşım olsa oturtup ona denettiricem ama yok. Eminim 30 kiloluk fark hızlanma da ve son hızda etki edecektir. Bu motorun yapabileceği en fazla o zaten. Yokuş aşağı ise hava şartlarına göre 110 civarlarında gidiyorum.

    125cc 10 beygirlik motordan daha fazlasını beklemek ahmaklık olur

    Ama hala yakıt sıkıntım var. Yedeğe düşene kadar 300km zor gidiyor. göstergeye göre şuanlık 280km de kalacak gibi.
    Neden bukadar çok yakar anlamış değilim.
    Tamam yüksek çeviri bırakmıyorum ama 250cc nin yaktığını yakıyor motor. Anlamadım gitti. Tekrar subap ayarlarıyla oynamam gerekecek galiba.
    Bencede çok yakıyor.Ybr yakıtı çok cimri kullanan bir motordur.En çokda egzos sesini seviyorum.Rolantide harika bir sesi var.Bence motorunuzun çok yakmaktan başka bir sorunu yok oda karbratörden ötürü sanırım.

  17. #37
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Tekrar merhaba. cümleten iyi akşamlar.

    Bugün lastikleri değiştirdim ve tekrar subap ayarı yaptım.
    çok yakıyor demiştim o biraz kendine geldi sanırım. depoyu fulledim ve tapa gaz 53 km yol yaptım. gösterge nekadar doğrudur bilemem ama çeyrek deponun yarısı kadar birşey yaktı.
    eskisine göre bu değer çok çok iyi.

    gelelim subaplarda ne değişiklik yaptığıma.
    egzoz için 0.09-0.10 arası yaptım. galiba tam 0.10 gibi birşey oldu.
    emme için ise 0.10 girmeyecek şekilde, 0.05 ise çok az zorlamayla girecek şekilde 0.06-0.08 arasında birşey oldu.

    soğuk çalıştırma olarak tam deneyemedim ama bozuk hava ayarıyla 3-4 saniyelik marş süresinde çalışmaya başlıyor. sıcakta zaten söylememe gerek yok marş butonuna 1 saniye dokunmak yeterli.

    lastik olarak metzeler me22 den anlas capraya geçtim.
    cidden çok ama çok farketti. bukadar farkedeceğini düşünmüyordum. 50 kmlik gidiş yönünde metzeler takılıydı, yollar ıslak kuru karışımı birşeydi. birçok kez bana korku ve tedirginlik yaşattığı için yavaş gittim ve virajlarda keskin dönüşler yapamadım. dönüş yolunda ise anlaş capra takılıydı.
    yine yollar ıslak kuru karışımı ve sıfır korku sıfır tedirginlik. akşam vakti ve havanın soğuk olmasına rağmen lastikler bana birkere "ulan acaba" dedirtmedi. lastikten çok memnun kaldım.

    motosiklet tam olarak keyifle binilecek hale geldi gibi gözüküyor

  18. #38
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar merhaba. cümleten iyi akşamlar.

    Bugün lastikleri değiştirdim ve tekrar subap ayarı yaptım.
    çok yakıyor demiştim o biraz kendine geldi sanırım. depoyu fulledim ve tapa gaz 53 km yol yaptım. gösterge nekadar doğrudur bilemem ama çeyrek deponun yarısı kadar birşey yaktı.
    eskisine göre bu değer çok çok iyi.

    gelelim subaplarda ne değişiklik yaptığıma.
    egzoz için 0.09-0.10 arası yaptım. galiba tam 0.10 gibi birşey oldu.
    emme için ise 0.10 girmeyecek şekilde, 0.05 ise çok az zorlamayla girecek şekilde 0.06-0.08 arasında birşey oldu.

    soğuk çalıştırma olarak tam deneyemedim ama bozuk hava ayarıyla 3-4 saniyelik marş süresinde çalışmaya başlıyor. sıcakta zaten söylememe gerek yok marş butonuna 1 saniye dokunmak yeterli.

    lastik olarak metzeler me22 den anlas capraya geçtim.
    cidden çok ama çok farketti. bukadar farkedeceğini düşünmüyordum. 50 kmlik gidiş yönünde metzeler takılıydı, yollar ıslak kuru karışımı birşeydi. birçok kez bana korku ve tedirginlik yaşattığı için yavaş gittim ve virajlarda keskin dönüşler yapamadım. dönüş yolunda ise anlaş capra takılıydı.
    yine yollar ıslak kuru karışımı ve sıfır korku sıfır tedirginlik. akşam vakti ve havanın soğuk olmasına rağmen lastikler bana birkere "ulan acaba" dedirtmedi. lastikten çok memnun kaldım.

    motosiklet tam olarak keyifle binilecek hale geldi gibi gözüküyor
    Benzin göstergesi doğrusal çalışmıyor. Yarıdan sonra daha hızlı düşme yapar.

    Ayarları biraz sıkı yapmışsınız.

    Supap ayarları servis kitabında şöyle;
    Motor soğuk olmalı.
    Emme; 0.08~0.12 mm.
    Tahliye; 0.10~0.14 mm.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)