Evet ısınınca motosikletin rölantisi neden düşer bazen yükselir ama öyle böyle değil 1200 devirden 3000-4000 lere geliyor ve motorun valflerinden ses geliyor bununla alakalı olabilir mi?
Evet ısınınca motosikletin rölantisi neden düşer bazen yükselir ama öyle böyle değil 1200 devirden 3000-4000 lere geliyor ve motorun valflerinden ses geliyor bununla alakalı olabilir mi?
Nasrettin hoca boşuna demedi - EVLAT; ELİN AĞZI TORBA DEĞİL Kİ BÜZESİN - diye.
Anlatım bozukluğu olmuş, kısaca rölantide aşırı dengesizlik var geçen bir çalıştırdım 10 km bir yere gittim rölant, 3000-4000 devirde sonra motor 1-2 saat orada kaldı geri döndüm aynı yolu yine aynıydı rölanti fakat ertesi gün çalıştığında her şey normaldi anlam veremedim, yüksekken ayarlıyorum bu sefer normal haline geldiğinde çalışmıyor çok düşük geldiği için, acaba buji ve ateşleme sisteminde sorun mu var sanki bujinin biri yokmuşta sonra takılmış gibi yükseliyor rölanti. Karbüratörü temizledim onda sorun olacağını sanmıyorum sorun olsa sürekli böyle dengesiz çalışır ama sorun biraz farklı her zaman yapmıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:51 ----------
Çaktırma konuyu değiştirdim Öyle ama insan büzmek istiyor bazen.
Ben de dedim konu nereye saklandı ,ya da şeytan aldı götürdü.
siboplar, egzantirik, egzantirik zinciri, silindir piston, üst kapak, kötü yağ, yağsızlık...
Motoru sat kurtul en güzeli. Bi sürü sebebi var nokta çözümü yok.
Dostum rölantin düzensiz anladık onu ama motorun ne marka?, kaç model?, kac binde? Karbratörlü mü?
Biraz bilgi verirsen iyi olur.
Sorun karbratör hava ayarinda gibi gözüküyor. Sıcakken rolantiyi ayarladiginizda motor sogukkende çalıştirması lazim.
Benzer durumu Otoser'de yaşadım. Hatta bazen rölantide son gaz vermiş gibi bağırıyordu. Hava ayarını yapınca düzelmişti.
2006 Regal Raptor DD250E-9B- Karbüratörlü
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------
Hava ayarını karbüratörden kendim yaptım bende ondan şüpheleniyorum açıkçası, ama çevremdeki ustalar anlamıyor onlarda dinleyip ayar yapıyorlar. Yarın o sesi tekrar yaptığı an hava ayarıyla oynamayı deneyeceğim eğer düzelirse adam gibi bir ustada hava ayarı yaptırırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:21 ----------
Zaten ölü parasına, uğraşmak için aldım. Bu arada arabalar onu yüke bindiği için yapıyor elektronik olarak kontrol ediliyor onların şarj sistemi, bu kara düzen.
damdan dusmus geldi dostlar
ben de cmx 250 rebelde ayni sorunu yasamistim. karburator temizligi, hava ayari, filtre degisimi yapmadigim kalmadi.
sonra sunu kesfettim, jikle kablosu eskimisti, ve bir sekilde direksiyonu tam sol yada tam sag yaptigimda gerilip jikle aciyor.
sanirim senin sorunun da bu dostum. jikle kablosunu cikar, sabitle depo altinda bir yere. bir de oyle dene bakalim.
kolay gelsin.
Jikle kablosu yok zaten direk karbüratörden açıyorum jikleyi motor ısınınca jikleye dokununca stop ediyor o nedenle jiklede problem olacağını sanmıyorum.
tp sensörü bozulmuş olabilir
kelebekler falan takılıyor olabilir
arkadaşın dediği gibi akü zayıf olduğundan olabilir ama çok küçük bir ihtimal
valla başka bilmiyorum daha kendiminkini çözemedim mahalleden motoru ısıtmadan çıkarıyorum mert çok ses yapıyo :/
bence sök öyle ısıtıp bak yavaş yavaş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)