Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

anlam veremedigim bir sorunum

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    abd
    Motosikleti
    gz250
    arkadaslar basliktada dedigim gibi anlam veremedim. izah edeyim elimden geldigince;

    gz250

    egsoz takili iken gaz vermez isem motor rolantide stop ediyor (motor sicak bile olsa)

    fakat egsozu cikardigimda makina tikir tikir calisiyor.

    egsozum sifir daha yeni aldim yani tikali yada sorunlu filan degil.

    aklima karburatorden baska birsey gelmiyor yada bilmiyorum iste, sizede danismak istedim eger fikir verirseniz cok mutlu olurum.

    birde burada bayaa tartistik motora gereginden fazla yag koymanin sizce ne gibi zararlari olabilir?

    Allah cevap verenden de vermeyenden de razi olsun.

    simdiden tesekkur ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    egzostun tıkalı olmadığına kesin emin misin? mesela egzost tekılı iken gaz verdiğinde çıkan gazın şiddeti ne durumuda bir sıkışma falan hissettin mi. egzostun şayet sağlamsa benimde aklıma karbüratör geliyor belki rölanti ayarı düşüktür ve egzost takılı oludğunda biliyosun motor biraz güç kaybına uğrar buna binayen de eğer rölantin düşükse de stop ediyor olabilir. rölanti ayarını yükseltip denersen belki çözümlenir. yağ konusunda bir bilgim yok top topu 1 kere yağ koydum motora o da şu kadar koy dediler ona göre koydum.

    umarım yardımcı olabilirim.
    saygılar...
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  3. #3
    ozturk_sertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Motoru söküp bakım yapacak kadar iyi anladığımı söyleyemem ama. Geçen gün bu bahsettiğin rölanti sorunu nedeniyle yolda kaldım ve çekiciyle aldı BORUsan. Benzinden kaynaklanan bir pislik nedeniyle rölanti motoru denen parçasında tıkanıklık olmuştu ve temizleyip hallettiler. Sendede böyle bir tıkanıklık olabilir sanırım... Umarım kolayca çözersin....
    SERTAC OZTURK
    BMW F 650 GS/2006 *B Rh (+)*

  4. #4

    Üyelik
    30 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YBR 125

    Egsoz

    Egsoz da motor için belirli bir direnç oluşturur, hatta bu nedenle performansın bir kısmını emer. Bu nedenle eksoz takılı olması ile olmaması arasında bir fark olması çok doğal.

    Eksoz takılı iken motorun durmaması için rölanti ayarını yükselttiğini düşünüyorum. Egsoz orjinal değilse, yani sahip olduğu direnç orijinalden dha fazlaysa bu eksoz motoruna uygun değildir.

    Kolay gelsin.
    :cat: [COLOR="DarkRed"]En büyük küçük![/COLOR]
    [B]Dylan 150 hakkında bilgiler[/B]:
    [INDENT]dylan150.wordpress.com[/INDENT]

  5. #5
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    egzozun gereğinden fazla sıkıştrma yapıyosa olblr.. rölanti tek çözüm gibi görünüyo..
    CBR 600F Honda,

  6. #6

    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    abd
    Motosikleti
    gz250
    egsoz orjinal ve daha yeni bugun takdim.

    hepinize tesekkur ederim galiba ortak kani simdilik karburator. simdi eger sistem araba karburatoru ile ayni ise karburatorden rolanti ayari yapiliyordu kucuk bir vida olmasi gerekir ben bi bakarim olmazsa

    tekrar tesekkurler yav siz ne adamlarsiniz hic isiniz gucunuz yokmiiiiii? saka saka memleketime donunce insallah hepinizle tanisiriz

    kalin saglicakla ben yatingen

  7. #7
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    egzos takılı olduğunda stop ediyorsa benimde aklıma karbüratörün ayarları geliyor motor rolantide beklerken devir kaçta oluyor normalde 1000 1400 arasında olur bu motorun kullanma klavuzunda yazar genelde senkron ayarı bozuk olabilir motoru düşük devirde yüksek güç üretemiyordur veya egzos takılınca motor boğuluyordur. yada supap ayarı bozuktur ama bu zor bir ihtimal...
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler