Dede Yadigarı 77 Planet Samanlıktan Çıktı >Sıradaki İşlem Ne Olmalı ?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Tam benlik konu. İlgiyle takip edip, elimden geldiğince yardımda edeceğim.
Toplama işini yapabileceğin yerin varmı?
Alet edavat durumun nasıl?
El becerin ne durumda?
-
Merhabalar , kaportadan önce elektirik kablo , hortum tesisatını komple elden geçirmekte fayda var , daha sonra o koruma demirlerini vs söküp atın. İşinin uzmanı bi boyacıya danışın kaporta konusunda oldukça yardımcı olacaktır ve fazla bi masrafı olacağını sanmam ancak yok ben kendim yapıcam boya işinşde dersen motordan ayırabildiğin parçaları komple söküp önce kalın sonra ince zımpara ile güzelce zımparalayıp boyarsın , ayrılmayan parçaları motor üzerinde çevresini kapatarak işlem yaparsın . Ben olsam tek renk mat Siyah yapardım motoru. Ancak günlük kullanacaksanız daha sonra çıkacak motor arızaları ve yakıtı sizi üzebilir.
-
yerde zamanda çok ama neler yapabilirim bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------
siyahın uğraşı çok olur diye düşünüyorum aklımdan kapaklar ve km saatini orası sarı geri yerler siyah yada süt beyazı üzerine küçük gold renk çizgiler düşünüyorum
-
gözlerimizi bayram ettirecek bir şeyler çıkar gibi, yolun açık olsun.
gelişmeleri bekliyoruz
-
inşallah öyle birşey olsun istiyorum , teşekkür ederim
-
-
Motosiklet Eğitmeni
Eğer motosiklet orjinal ise ve derdin değerli kalsın ise orjinal hiç bir şeye dokunma.
Hatta renk dahil.
Rus sitelerinden boyasını bulsan süper olur.
Fakat değeri önemli değil güzel bir motorum olsun biniciyim diyorsan önün açık herşeyi yapabilirsin.
Fakat unutma ikinci seçenek fiyatı öldürür.
-
bir defa komple dağıtıp boyanacak parçaları oto boyacısına verip boyatır, orjinal renklerinden şaşma .
dağıttığında elektirik tesisatını kafası çalışan bir oto elektrikcisine söktür , veya kafası iyi çalışan normal elektirikciye.
çıkan paslı demir aksamı bir güzel fırçaya tuttur sonrasında pırıl pırıl olduğunda krom kaplamaya ver
motor boyanmaz kimyasal oksit gidericiler ve boya fırçası ile bir güzel temizle yıka kurut ve gaz yağı ile son olarak yıka kenara koy.
söktüğün sıra ile topla
maliyeti bütün parçaları sağlam ise ve söker takarken zedelemez isen 1000 1200 tl çıkar gibi geliyor.
-
Bence önce komple parçala. Sonra şase ve parçaları kumlamacıya ver. Sanayide kasa kumlayanlar var. Öyle yaparsan çok daha iyi sonuç alırsın boyadan. Sonra parçaları tekrar toplarsın boyayarak. Elektirik tesisatının kablolarıda yenilersin.
Sökmeden güzel birşey ortaya çıkmaz. Daha önceden restore işi yaptım. Otoser diye konumda var ama fotoğraflar silinmiş. Beni facebookdan ekle orda albüm var restore aşamaları. Sende onlara bakıp kararını verirsin.
-
şapıra çevir 1 tane hazır ön takım 1 çift cant birazda taş motoruyla kaynak makinası iş görür.
-
Sökülebilen her şeyi söküp temizleyip, onarıp, miyadı dolmuş parçaları değiştirip sonrasında kumlama boya işleri elektrik tesisatı vs. yazarken yoruldum . Sen üşenmeyip işin peşini bırakmazsan forumdan bol bol yardım alacağın insanlar olacak.
Allah kolaylık versin.
Renk önerisi;
-
BMW çakması galiba bunlar, belki meraklısı vardır.
-
drtayfun adlı üyeden alıntı
BMW çakması galiba bunlar, belki meraklısı vardır.
bmw ile ne mekanik ne de görsel benzerlikleri yok.
-
Ooo harika konu takipteyim, lütfen gelişmeleri günlük şeklinde buradan tutup yeni fotoğrafları eksik etmeyin
-
matrax33 adlı üyeden alıntı
bmw ile ne mekanik ne de görsel benzerlikleri yok.
Yok mu ?
https://www.google.com.tr/search?hl=...AEJmN42U1ux9M:
Çok ayrıntısını hatırlayamadım şimdi ama İZH ve Planet köken olarak Ural marka Rus (Doğu Alman) üretimidir, daha sonra BMW Bunlardan tasarımı ve fabrikayı alıp geliştiriyor ve kendi yoluna gidiyordu galiba. Ayrıntısı aklımda kalmamış.
-
Farklı bir fikir :
Çalışıyorsa bu haliyle sat. Mutlaka değerinden fazla vermeye hazır bir hurda toplama meraklısı çıkacaktır . Elde ettiğin paraya az ekleyip veya peşinat olarak kullanıp sıfır motor al. Böylece bunu toplamak ve arızaları ile uğraşmakla geçireceğin zamanı tertemiz sıfır motorunla iki teker üzerinde geçirirsin. DTX ve benzeri kanallardaki eski araba toplama programlarına kanmayın. O araçların sahipleri sonsuza kadar mutlu mesut yaşamıyorlar. O araçlar arızaları ile başlarına bela oluyor, o kısmı göstermiyorlar
-
drtayfun adlı üyeden alıntı
Yok mu ?
https://www.google.com.tr/search?hl=...AEJmN42U1ux9M:
Çok ayrıntısını hatırlayamadım şimdi ama İZH ve Planet köken olarak Ural marka Rus (Doğu Alman) üretimidir, daha sonra BMW Bunlardan tasarımı ve fabrikayı alıp geliştiriyor ve kendi yoluna gidiyordu galiba. Ayrıntısı aklımda kalmamış.
Ural marka bmw çakması doğrudur. Ama 70'lerin konsepti birbirine çok benzer. 1970 MZ'lerde bu tiplerde. r70'lerle birnini anımsatması normal. Ama teknik açıdan çok farklı motorlar. Çakma diyebilmek için taklit edilmiş olması gerek. BMW'yi ural taklid ediyor. İj ve planetler bu sınıfta değil pek.
-
Her boya taklit edilir, geçmiş taklit edilemez... Nikelaj kısımları güzelce temizle, parlat motorun grenajları, depoyu sök ardından pas önleyiciyi vur üstüne de güzel bir parlak cila tadından yenmez
-
drtayfun adlı üyeden alıntı
BMW çakması galiba bunlar, belki meraklısı vardır.
Planet ayrı bi efsane. Özellikle Anadolu'da hala kahır çeker bu motorlar.
Traktör gibi bile kullanılır. Yanına sepet takılınca 1 ton yükü çeker. Hantaldır atak değildir ama katır gibidir. Rampa düz dinlemez yolu yarar gider.
Evet meraklısı var. Mesela ben. Antep Maraş taraflarında hastası çok.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler