Ayni amper ucuz akü ile yuasa farki nedir?
Reklamlar
-
akü şarj etme olayını en çok askerde görürdüm orda mantıklıydı bende garajda şöför olduğum için sık sık kademeye giderdik orda akü şarj odası vardı aküleri bağlardık uzun süre şarja bırakırdık orda çok normaldi sonuçda askeriyede verimlilik ön plandadır zırt pırt akü alamazlar ama sivilde zaten bitik bir aküyü şarj etmek sadece bitik bir aküyü üç beş gün fazla kullanmak demekdir en ufak bir günlük beklemede bile boşalıcakdır yeniden. askeriye gibi bedavadan devamlı sık sık götürebiliceğin elinin altında bir kademe yoksa sadece zaman kaybı ve yolda kalırsan para kaybıda olucaktır.. yeni akü almak en iyisidir ..
yeni nesil motorlarda immo,alarm yada digital bazı unsurlar var arka planda çalışan hoş gerçi immo 2002-2003 motorlarda bile var bunlar motor kapalı olsa bile aküden devamlı şarj çeker o yüzden motora randımanlı binmiyorsanız aküsü bitmesi doğal ama akü bittimide her şarjda aküden sağlam yersiniz.
Reklamlar
-
logaritma adlı üyeden alıntı
...
yeni nesil motorlarda immo,alarm yada digital bazı unsurlar var arka planda çalışan hoş gerçi immo 2002-2003 motorlarda bile var bunlar motor kapalı olsa bile aküden devamlı şarj çeker o yüzden motora randımanlı binmiyorsanız aküsü bitmesi doğal ama akü bittimide her şarjda aküden sağlam yersiniz.
Akü, çok uzun süre kullanmazsanız boşalacaktır. Sallıyorum, 6-12 ay gibi.
Immo, digi. devreler uyku modunda çok düşük akımlar çekerler.
Mikro amper hatta piko amperler.
-
emremm adlı üyeden alıntı
Akü, çok uzun süre kullanmazsanız boşalacaktır. Sallıyorum, 6-12 ay gibi.
Immo, digi. devreler uyku modunda çok düşük akımlar çekerler.
Mikro amper hatta piko amperler.
ben çok yaşadım bunu hatta eski motorlarımda hiç arka planda çalışan bir şey olmamasına rağmen soğukda 10-15 gün kaldığında akümün boşaldığını bilirim.. akülerimde yenidir bitmesini beklemem en ufak bir titremede ışık gidip geldiğini görsem üç beş marşda sorun olmaya başlasa değiştiririm o riske girmem.. lastiklerim içinde bu geçerli km ye bakmam zaten o lastik km ömürlerini yapamam hiç bir motorumun üstünde 2 yıldan fazla lastik tutmam çok nadir 3 yılı gördüğüm lastik vardır..
-
Haklı olabilirsiniz.
O tip elekt. devreleri az çok bilirim. Genellikle, bir işlem yapmıyorken bir süre sonra uykuya yatarlar. Uykuda çok az akım çekerler.
Mesela, siz anahtarı taktıktan sonra uyanır kodu alır, doğrulama yapar.
Başka akım çeken devreler olabilir.
Mikro-kontrolörler son yıllarda çok gelişti. Hızlar çok arttı, çektikleri güçler azaldı.
-
Süper Moderatör
Akü hiç bir cihaza bağlı değilse bile durduğu yerde yavaş yavaş güç kaybeder, eğer motor kullanılmayacaksa ara sıra şarja bağlamak akünün ömrünü uzatır.
-
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Ben farkını bilmem, fakat motorumda ki Yuasa 4 senelik, iki kere marşa pek bastığımı pek hatırlamam.
Motosikletimi 2015 Nisan ayında sıfır aldım. 15 gün önce akü gitti. Aküyü çıkardığımda Yuasa olduğunu gördüm. 3. seneyi tamamlayamadı. Önceki motosikletimdeki akü de Yuasa'ydı. Ben üç seneden fazla kullanıp sattım, tek marşta çalıştırıyordu. Bu biraz da şans işi galiba. Şimdi aldığım akü de VLM markalı.
-
çin malı ucuz 80 tl lik akü aldım ve eski akümden fazla farkı yok daha hiç çalıştırırken bitmedi ama bariz belli dörtlüler ve uzunlar açıkken fazla doldurmuyor sanki
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:09 ----------
yanii çalıştırırken belli ediyor yavaş döndürüyo ben bitiğim diyor, ama şimdi 300 tl ye yuasa da var başka markalarda var ben nerden anlicam hangisi daha iyidir
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:12 ----------
aquarist4 adlı üyeden alıntı
Motosikletimi 2015 Nisan ayında sıfır aldım. 15 gün önce akü gitti. Aküyü çıkardığımda Yuasa olduğunu gördüm. 3. seneyi tamamlayamadı. Önceki motosikletimdeki akü de Yuasa'ydı. Ben üç seneden fazla kullanıp sattım, tek marşta çalıştırıyordu. Bu biraz da şans işi galiba. Şimdi aldığım akü de VLM markalı.
peki nasıl vlm eski yuasaya göre
-
300 tl ye yuasa olsa olsa kamyon aküsü falandır .. motorsiklet de ben duymadım 300 tl lik yuasanın aküsü biz arkadaşa daha yeni aldık mt03 için 160 tl ye ..
-
benim cub var 6 yıldır akü orj üzerinde çin malı akü var
nc 700 vardı km 30000 olmadan elimize aldık 3 kişiydik 3 motorda akü performansı aynı üzrinde yuasa var
şimdi tenere var km 43000 orj akü
arkadaşta tenere var km 610000 orj akü YUASA
yani yuasa var yuasa var hondanın kullandığı yuasa yamaha nın kullandığı yuasa dan daha dandik hemde fark yarı yarıya
-
logaritma adlı üyeden alıntı
300 tl ye yuasa olsa olsa kamyon aküsü falandır .. motorsiklet de ben duymadım 300 tl lik yuasanın aküsü biz arkadaşa daha yeni aldık mt03 için 160 tl ye ..
bazı sitelerde 400-500-600 tl isteyenler bile var cbr1000rr
F54 adlı üyeden alıntı
benim cub var 6 yıldır akü orj üzerinde çin malı akü var
nc 700 vardı km 30000 olmadan elimize aldık 3 kişiydik 3 motorda akü performansı aynı üzrinde yuasa var
şimdi tenere var km 43000 orj akü
arkadaşta tenere var km 610000 orj akü YUASA
yani yuasa var yuasa var hondanın kullandığı yuasa yamaha nın kullandığı yuasa dan daha dandik hemde fark yarı yarıya
illaki her markanın iyi kötü modeli vardır ama biz bilmiyoruz ve doğal olarak ustalarımızda bilmez sanmıyorum bizde bunu bilenler olduğunu yanii tamam amper farkıyla anlıyoruz içinin kapasitesini ama gerisi nerede, bende aynı değerde amperli çin malı akü aldım halbuki
-
merhaba
bilgisayar ups'sinde kullanıyorum Yuasa. Elektrik kesilince aynı amper Çin malı'ndan 3 kat fazla götürüyor ve 9 ayda bir akü değiştireceğime 4 senede bir değiştiriyorum(abartmıyorum) İlk alırken pahalı Yuasa ama kendini çıkarıyor. İşe yarıyor çünkü.
n11'den bazen kampanya vs nispeten makul fiyata bulabilirsiniz.
-
logaritma adlı üyeden alıntı
300 tl ye yuasa olsa olsa kamyon aküsü falandır .. motorsiklet de ben duymadım 300 tl lik yuasanın aküsü biz arkadaşa daha yeni aldık mt03 için 160 tl ye ..
velizrsln adlı üyeden alıntı
bazı sitelerde 400-500-600 tl isteyenler bile var cbr1000rr
900cc Hornet'in Yuasa aküsünü en ucuza $110'a bulmuştum, 2007'de. Çoğu yerde $125 civarındaydı. Dolar kurundan hesabınızı yapın.
Araba akülerinden pahalı, çünkü içi sıvı değilmiş. Yatarken ve ivmelenirken performansı korumak için jel kıvamındaymış. Zaten içi açılmıyor. Harley aküleri öyle değildi mesela.
-
dediğinizi anlıyorum ama bunlar biraz satış politikaları yani harleydavidsonım var dedinizmi cbr1100rr ım var dedinizmi siz bu lafı dediğinizde zaten kendi kalenize ilk golü atıyorsunuz..
çünkü ya karşı satıcı hepsi değil tabiki dürüst samimi satıcıları tenzih ederim ama ne yazık ki çoğu bu paralı kaymak müşteri deyip elindeki pahalı malı satmaya çalışıyor yada motorunuz için üretilmiş aslında normal bir aküden farkı olmayan orjinal aküyü vermeye çalışırki genelde bu akülerde çok pahalıdır..
işin özü motorunuzun akü kodunu ordanda yola çıkarak muadil kodlarını öğrenmenizdir .. biz arkadaşa akü ararken mt03 lerin akülerinin duke ve bir kaç markayla ortak aynı akü olduğunu öğrendik sadece kodları farklı hatta yabancı sitelerde ortak kod altında satılıyordu bir akü ama bizde farklı farklı kodlar altında farklı fiyatlara satılıyordu..
Neyse kısaca ben o fiyatlara çıksam şayet gider lithium ion akü alırdım kesinlikle ne yuasa ne başka bir şey..
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler