Acil yardım arkadaşlar CBR 600 f rektefo sorun.
Reklamlar
-
Herkese merhaba 1 ay kadar önce 2000 model honda cbr 600 f motorsikelt aldım motor 98 binde .Moturun gidişinde herhangi bir sorun yok çekişindede fakat motor 3. viteste gazlayınca 2 ye çekiyor . ve 1. viteste gaz açtıkça yükselen hafif bir gıyy sesi var takırtı deil.Motorun egsozu kapatınca motordan garip bir ses gelmiyor takırtı veya başka bir ses herşey normal miş gibi.Fakat motor 7-8 bin devirden sonra titriyor ama öyle böyle deil vibratör gibi 170 ile 5dk gitmeyi denedim ellerim uyuştu kant gitmedi resmen.Motoru bir proje için aldım naket custom yapmayı pilanlıyorum uzun yıllar bakımını yapıp binmek istiyorum.Suan sizce motorumdaki arıza nedir ciddimidir bu şekilde bi süre kullanılabilirmi.Ve tamir olurmu parçası bulunurmu tahmini olarak ne gerekir nekadar bir ücret aralıgında ödeme yaparım.Rektefe nekadar maliyetli ve garantili bir iş sizlerden fikir almak isttiyorum teşekkürler.
Reklamlar
-
Hangi şehirde olduğunu yazarsan ona görede usta tavsiyesi alabilirsin. Bu motorlar iyi ustanın eline geçmeyince bi daha düzen tutmuyor.
-
Bursa mustafa kemal paşada yaşıyorum
-
habili adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba 1 ay kadar önce 2000 model honda cbr 600 f motorsikelt aldım motor 98 binde .Moturun gidişinde herhangi bir sorun yok çekişindede fakat motor 3. viteste gazlayınca 2 ye çekiyor . ve 1. viteste gaz açtıkça yükselen hafif bir gıyy sesi var takırtı deil.Motorun egsozu kapatınca motordan garip bir ses gelmiyor takırtı veya başka bir ses herşey normal miş gibi.Fakat motor 7-8 bin devirden sonra titriyor ama öyle böyle deil vibratör gibi 170 ile 5dk gitmeyi denedim ellerim uyuştu kant gitmedi resmen.Motoru bir proje için aldım naket custom yapmayı pilanlıyorum uzun yıllar bakımını yapıp binmek istiyorum.Suan sizce motorumdaki arıza nedir ciddimidir bu şekilde bi süre kullanılabilirmi.Ve tamir olurmu parçası bulunurmu tahmini olarak ne gerekir nekadar bir ücret aralıgında ödeme yaparım.Rektefe nekadar maliyetli ve garantili bir iş sizlerden fikir almak isttiyorum teşekkürler.
Arıza cbr 600 f gibi bir makina için çok ciddi bir durum. Söylediğiniz durum yüzde 90 şanzuman ve blok egzantirik kaynaklı. Allah korusun makina biyerde kol çıkarır yada şanzuman patlatırsa hem tehlikeli bir duruma düşersiniz hemde çok büyük motor hasarlarına sebep olabilir. Uzun yıllar binmek istiyorsanız önce motosikleti orjinal hondaya servisine götürüp fikir alın nesi var nesi yok gibi. Sonda bursada tanıdığınız ve özellikle sadece 4 silindir tamir eden sağlam bir ustaya gösterin. Sonra isterseniz kendiniz istersenizde buradan fikir danışarak harekete geçin. Dikkat etmeniz gereken böyle motosikletlerde 3 5 masraftan kaçmadan mümkünse sizde ustanın yanında motosikletin içini görerek tamir yaptırın.
-
Planlı ve projeli yapmalısın işin custom tarafını o motor düzgün elde yapılırsa tahmin edersin ki grenajsız dahi uzar. motorun momentini lastik oranlamalarını ve en önemlisi elektrik tesisatının çok özenli yapılması lazım elektrik bir kere çukura girdimi delirtir adamı tercihlerini oranlı yapmalısın yani iyi gözüken ama seni zorlayan gidon yapma mesela arasını bulmaya bak güvenliğin ve uzun yıllar binebilmen için . 97 model zzr 600 toplayan bi arkadaşımı motorun parasından fazla yediler dikkat et
-
Bana yarın ulaş arkadaşım bursada şubemiz var bir şekilde yardımcı olalım 05072097747
-
Bu tarz işlemlerin maliyeti nekadar olur acaba aşağı yukarı bir fiyat aralığı söyleyebilecek olan varmı kredi çekmeyi düşünüyorum çünkü yaptırabilmek için.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler